توطئه علیه رفسنجانی وفرزندانش
تجمع دانشجویان در فرودگاه امام(ره) پایان یافت/ سرنوشت نامعلوم آمدن مهدی هاشمی.خبرگزاری فارس:با فرود هواپیمای پرواز دوبی-تهران، زمانی که مهدی هاشمی در میان مسافران این پرواز مشاهده نشد، تجمع دانشجویان که برای مطالبه محاکمه وی به فرودگاه آمده بودند، پایان یافت.2 مهر-91
در روند اختلاف و رقابت ناشی از جنگ قدرت وثروت  اجرای شودهای تهدید آمیز علیه ی رفسنجانی وفرزندانش گسترش یافته است .  اما پیرامون  دو مورد اقدام جدید علیه آقازاده مهدی وفائزه سئوال است چگونه است که از تعداد آمار بیش از 4 میلیون دانشجویان کشور گروهی چماقدار ساندیس خور ولبا س شخصی ها که تبدیل به گروه فشار شده اند ودر خدمت ارگان های فاشیستی سرکوبگر می باشند  مجاز هستند با پشتیبانی کامل نیروی ا نتظامی  برای اجرای مأموریت های خاص وارد صحنه شوند  تا شوی کمدی جای دوست ودشمن نشان دادن اجر کنند؟ مهمتر اینکه بعنوان نماینده دانشجویان خود جا  بزنند در صورتی که دانشجویان فعال در زندان هستند یا پیوسته مورد تهدید واقع می شود؟ همچنین چرا پس از اینکه گزارش شد که رفسنجانی تصمیم دارد وارد رقابت  انتصاباتی تقلباتی ریاست جمهوری یاز دهم شود یا اینکه  تصمیم دارد فضایی فراهم  نماید تا جریانات مدعی اصلاح طلب و کار گزاران در این رقابت  حضور داشته باشتند موجی از تهدید وتوهین وجو سازی علیه رفسنجانی شروع شد تاوی مجبور به تکذیب شد . از طرف دیگر تا خبر احتمال باز گشت آقا مهدی از لندن به تهران باز تاب داده شد . ناگهان سر وکله پاسدار اسماعیل کوثری پیدا شد تا  خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس از سوی این پاسدار که عضو کمسیون امنیت وسیاست خارجه بازار مکاره است تهدید کند که  آقازاده مهدی  رفسنجانی پس از بازگشت به تهران باید بازداشت چون متهم به فتنه 88  است که بایدمحاکمه ومجازات شود  . البته این تهدید  همزمانی با خبر ورود آقا زاده مهدی رفسنجانی به تهران داشت و مصادف با بازگشایی دانشگاه ها و آغاز سال تحصیلی دانش آموزان  بود . برای همین در ادامه این تهدید سر وکله ی چماقداران ساندیس خوران با بر چسب دانشجو وارد فرود گاه شدند وبساط تجمع اعتراضی و روشنگری علیه آقا زاده مهدی رفسنجانی برپا کردند که تصاویرش ضمیمه شده است وشعارشان باید آقازاده مهدی بازداشت و محاکمه شود .ولی وی  در آن هواپیمایی که انتظار ورودش را می کشیدند حضور داشت و هنوزباز نگشته است اما در عوض فائزه باز داشت شد . بهرحال سئوال است که چرا از زمان کودتای 22 خرداد 88 تا کنون مجوز هیچگونه تجمع وگرد همآیی مراسم سال روز یا اعتراضی به انشجویان داده نشده است ولی ترمز بردیدگان و دنده عقب کنده شدگان  گروه فشار ساندیس خوران آزادانه وبدون مجوز وبا پشتیبانی نیروی انتظامی وارد صحنه نمایش تبلیغاتی وتدید آمیز می شوند؟پس از حصر خانگی کروبی وموسوی وزیر تیغ تدید واتهام گرفتن خاتمی و تحمل نشدن رفسنجانی نشان از جدی بودن  شرایط بحرانی و  مهار نشدن جنگ قدرت وثروت  باندهای مافیایی غالب ومغلوب رژیم بانکدار  تروریست جهانی  حاکم بر ایران است.
 
 
 
 
 
 
 
 
  
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، دانشجویان دانشگاه‌های تهران که از ساعت 17 امروز شنبه برای مطالبه‌گری جهت محاکمه مهدی هاشمی در فرودگاه امام خمینی (ره) تجمع‌کرده بودند با در دست داشتن پلاکاردهایی خواسته‌های خود را از دستگاه قضایی عنوان کردند.دانشجویان همچنین با امضای طوماری خواستار برخورد دستگاه قضایی با مهدی هاشمی از متهمین فتنه 88 ،شدند.به گزارش خبرنگار فارس بعد از اینکه چندین پرواز در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست و خبری از مهدی هاشمی نشد دانشجویان دقایقی پیش تجمع خود را پایان دادند و سالن فرودگاه را ترک کردند.همچنان این پرسش برای دانشجویان بدون پاسخ است که آیا مهدی هاشمی به ایران آمده است یا خیر؟