دو خبر  تحریک آمیز ومداخله گرانه مرتبط بهم علیه عربستان . 2 مهر 91
دوخبر مرتبط به هم که  ناشی از  سیاست صدور تروریسم وبحران و ارتجاع به برون مرز به ویژه منطقه و کشورهای همسایه است چون هدف مداخله گری در امور داخلی این کشور هاست . اکنون برای اینکه انتقام  از عربستان گرفته شود  که چرا  از هم پیمان بشار اسد رئیس جمهور جنایتکار ودیکتاتور سوریه مخالفت می کند وخواهان سقوط بشار اسد است . بنابراین با دستآویز کردن تظاهرات ضد آمریکایی بدلیل فیلم توهین آمیز محمد و زندانی بودن مهره حاکمان ایران شیخ نمیر در عربسنان سیاست تجربه شده در عراق ولبنان و فلسطین وافغانستان ویمن وبحرین از سوی حاکمان ایران وپاسداران در عربستان دنبال می شود به امید آنکه عربستان همچون بحرین ویمن وعراق ... دستخوش ناامنی وبی ثباتی شود تا شرایط  برای عبور  از بحران به خصوص بحران هسته  ای وتحر یم های رژیم بانکدار تروریست جهانی ایران  وقسر در رفتن بشار اسد جنایتکار از سقوط فراهم شود .
آیت الله النمر به بزرگترین زندان ریاض منتقل شد.خبرگزاری فارس: برادر آیت الله نمر باقر النمر خبر داده که برادرش به بزرگترین زندان شهر ریاض منتقل شده است.
به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری راصد، نیروهای امنیتی سعودی آیت الله نمر باقر النمر را به زندان «الحایر» در نزدیکی ریاض منتقل کرده‌اند.آیت الله نمر النمر سه ماه قبل توسط نیروهای امنیتی سعودی در العوامیه هدف گلوله قرار گرفت و سپس دستگیر شد.خانواده آیت الله النمر برای سومین بار اجازه یافتند با وی در بیمارستان نظامی در شهر ریاض دیدار داشته باشند.محمد النمر برادر آیت الله النمر خبر انتقال برادرش به بزرگترین زندان ریاض را در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است.آیت الله النمر به بهانه سخنرانی علیه مقامات سعودی درحالی که از مزرعه خود باز می‌گشت هدف حمله نیروهای امنیتی قرار گرفت.پس از دستگیری این روحانی شیعه، مردم در شرق عربستان با برگزاری تظاهرات خواستار آزادی فوری و بی‌قید و شرط وی شدند که این اعتراضات با حملات نیروهای امنیتی آل‌سعود مواجه شد و 20 نفر در این اعتراضات کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.
در اعتراض به فیلم موهن.هزاران تظاهرات‌کننده سعودی خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند.خبرگزاری فارس: مردم شهر قطیف در شرق عربستان نیز در اعتراض به ساخت فیلم آمریکایی موهن به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) تظاهرات کردند و علیه آمریکا شعار سر دادند.
به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری «النشره»، هزاران نفر از مردم قطیف در شرق عربستان دیروز جمعه در اعتراض به ساخت فیلم آمریکایی موهن به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) تظاهرات کردند.تظاهرات‌ کنندگان با سردادن شعارهایی علیه آمریکا، فیلم موهن «بی‌گناهی مسلمانان» و عوامل صهیونیستی پنهان آن را محکوم کردند.شرکت کنندگان در تظاهرات همچنین خواستار قطع رابطه عربستان با آمریکا و اخراج سفیر آمریکا از ریاض شدند.