تجمع مقابل سفارت فرانسه پایان یافت/پرچم آمریکا و اسرائیل در آتش.خبرگزاری فارس: تجمع دانشجویان و طلاب که از ساعاتی پیش مقابل سفارت فرانسه آغاز شد با صدور بیانیه‌ای پایان یافت. 31 شهریور -91
 وقایع اعتراضی  مسلمانان در  کشور های اسلامی  یک فرصت  مناسب برای فرصت طلبان حاکم برایران به وجود آورده است تا که بسیج شوند و دست به  فضا سازی تبلیغاتی ک بزنند تا که وانمود کنند سر نخ  این تظاهرات وانگیزه ی ا عتراضی ضد آمریکایی در کشور های اسلامی  در جماران وبیت رهبری می باشد .زیرا که وی رهبر  ام القرای جهان اسلام و جنبش بیداری اسلامی است و اکنون مسلمان جهان  برای اینکه لبیک به خامنه ای گفته باشند پس با بهانه فیلم توهین آمیز محمد وارد خیابان ها شده و دست به تظاهرات ضد آمریکایی و اسراییلی  زده اند . برای همین  اراذل واوباشان با مشتی ساندیس خوران حرفه ای وهمیشه حاضر   با شراکت طلبه های ساندیس خورکه شاگردان مصباح یزدی   هستند  دست به تجمع اعتراضی  مقابل  سفارت فرانسه زدند و ر فریاد مرگ  بر فرانسه و اسراییل سر دادند  همینطور پرچم آمریکا واسراییل را به آتش کشیدند . فراموش نشود از تهران 15 میلیونی  فقط چند ده نفر ساندیس خور با برچسب دانشجو  دست به تجمع اعتراضی نمایشی وفرمایشی زدند که همین تعداد اندک سازماندهی وبسیج شده بوضوع  نشان از عدم پایگاه مردمی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی و نا مشروع بودن ولی فقیه می باشد . البته آویزان شدن تظاهرات های کشور های اسلامی  که برای حاکمان ایران و رسانه های خبری و مطبوعاتی   بهانه ا ی شده است تا ومحورش بسیج شوند  و تجمع اعتراضی نمایشی بر گزار  کنند. زیرا که ناشی  از سیاست  عدم به پاسخ گویی به مطالبات مردم  است بعلاوه هدف دیگر تلاش  برای  به حاشیه بردن بحران سوریه و  هسته ای وتحریم ها و پیآمد های رشد تورم  وگرانی لجام گسیخته همراه با تورم و بیکاری  می باشد .
 
 
 
 
 
  
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، تجمع اعتراض آمیز طلاب و دانشجویان که از ساعاتی پیش مقابل فرانسه آغاز شد با صدور بیانیه‌ای پایان یافت.بر اساس این گزارش، طلاب و دانشجویان با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر فرانسه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر اسرائیل»، «لبیک یا نبی لبیک یا محمد»، «حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است»، «ما همه سرباز توایم محمد، گوش به فرمان توایم محمد»، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.این دانشجویان که نماز ظهر و عصر را مقابل سفارت فرانسه اقامه کردند در پایان از همه مسلمانان جهان خواستند با تحریم کالاهای آمریکایی، فرانسوی و انگلیسی نسبت به توهین حاکمان مستکبر به مقدسات اسلامی واکنش نشان دهند.