گزیده خبرهای 10 بهمن -91 . قسمت - 91
مرد سقزی زنش را مثله کرد!
اینگونه اقدامات ضد بشری ناشی از ترویج فرهنگ خشونت حاکمان ایران وکپی شده ربوده شدن 3 رهبر مسیحیان ایران ومثله کردن شان می باشد.
مرد 55 ساله سقزی در پی وقوع یک نزاع در منزلش، زنش را مثله کرد.به گزارش ایسنا، محمدرضا تمیمی رییس مرکز اورژانس 115 شهرستان سقز در این باره گفت: عوامل امدادی این مرکز بلافاصله به محل اعزام شدند که پس از ورود به منزل مسکونی با صحنه دلخراش قطعه قطعه شده یک زن روبرو شدند.امجد عبد اللهی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز هم در باره این جنایت هولناک گفت: پس از تماس مردم با آتش‌نشانی نیروهای امدادی این سازمان به محل اعزام شدند و تنها توانستند جسد قطعه قطعه شده یک زن را که در زیر زمین و نقاط دیگر اتاق‌ها پخش شده بود، جمع‌آوری و به سردخانه بیمارستان امام‌خمینی (ره) انتقال دهند.مردی 55 ساله در بلوار کردستان شهر سقز در کوچه گلستان چهار، زن 50 ساله اش را به قتل رساند و سپس بدن وی را قطعه قطعه کرده و هر قطعه بدنش را در نقاط مختلف خانه پخش کرده بودمتهم به قتل پس از این جنایت هولناک، خود را به اداره آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان سقز معرفی کرد. انگیزه قتل در دست بررسی پلیس آگاهی سقز قرار دارد.
اینگونه خبررسانی زمینه ی جو سازی و ظآماده کردن اعدام های بیشتر با اتهام زور بگیری است .همچنین تلاش مذبوحانه برای توجیه کردن دو جوان 21 ساله به اتهام زور بگیری کمتر از 50 دلار است.
سه تن از زورگيران مسافركش طعمه هاي خود را به اتوبان ها مي كشاندند و با تهديد چاقو اموالشان را به سرقت مي بردند.
در پي شكايت چندين نفر مبني بر افرادي زورگير كه در پوشش مسافركش موجب چندين مورد سرقت هاي به عنف در محدوده هاي سركلانتري دوم و نهم با خودروي پرايد مشكي رنگ گرديده بودند شناسايي و دستگيري آنان در دستورالعمل عوامل تجسس كلانتري 153 شهرك وليعصر عج قرار گرفت.اين افراد طعمه هاي خود را از ميدان آزادي و سه راه آذري انتخاب و در اتوبان ها و يا نقاط خلوت شهر اقدام به سرقت اموال مالباخته ها مي نمودند. ماموران انتظامي فاتب با استفاده از اطلاعات بدست آمده از شكات و تحقيقات جامع پليسي و همچنين منابع و مخبرين محل اختفاي يكي از متهمان را شناسايي نمودند. لذا جهت دستگيري سارق اكيپي از معاونت تجسس اقدام به كمين در محل تردد وي كرد.به دنبال اين موضوع ماموران توانستند در ساعت 13 روز شنبه اين فرد را طي يك اقدام غافلگيرانه و ضربتي دستگير نمايند.بنابر گزارش رسيده متهم كه به هويت سعيد 21 ساله بود در بازجويي اوليه پليسي ابتدا منكر هرگونه سرقت و ارتكاب جرمي شد ولي با مواجه شدن دلايل كافي و مستندات و همچنين تحقيقات علمي عوامل تجسس لب به اعتراف گشود و مدعي گشت كه سرقت ها و زورگيري هاي خود را تحت عنوان مسافركش با شخصي به نام سعيد .د و شخص ناشناس ديگر انجام مي داده است. نامبردگان بنابر اعتراف صريح خود اظهار داشتند كه پس از زورگيري دست و پاي مالباختگان را بسته و در جاي خلوت رها مي نمودند.
شركت اپوزيسيون در انتخابات پذيرش مشروعيت انتخابات است (خبر ويژه)
پاچه گیری سربازجو شریعتمداری از یک سایت برون مرزی ملی مذهبی که چرا روشن گری کرده است شرکت در نمایش خیمه شب بازی تشریفاتی مشروعیت دادن به کودتاگران حاکم است؟. در صورتیکه سربازجو شریعتمداری خندش پیوسته  تأکید می کند که رقیب مغلوب به جز سیاهی لشکر بودن وگرم کردن تنور خیمه شب بازی نباید هیچ حق دیگری داشته باشند.
يك سايت وابسته به گروهك نهضت آزادي ملي-مذهبي اعلام كرد: با شرايطي كه الان وجود دارد شركت كردن در انتخابات هيچ معنايي ندارد.اين سايت ملي-مذهبي در توضيح دلايل خود نوشت: دليل اول اين است كه به هر حال شروطي كه آقاي خاتمي و اصلاح طلبان از پيش تر براي انتخابات گذاشته اند مثل آزادي آقايان موسوي و كروبي و بقيه شروط هيچ كدام عملي نشده است. اگر از اين ديدگاه به اپوزيسيون نگاه كنيم مي بينيم كه رژيم هرگز اعتنايي به پيشنهادات آنها نكرده و كنار نيامده است؛ هنوز طرفداران حاكميت موسوي و كروبي را سران فتنه مي دانند و براي شركت در انتخابات مي گويند بايد از اينها اعلام برائت شود.در ادامه تحليل مذكور آمده است: دليل دوم اين است كه اگر كساني كه شروطشان پذيرفته نشده وارد انتخابات شوند و در آن شركت كنند، مشاركتشان به نظام مشروعيت خواهد داد و اين دقيقا چيزي است كه نظام مي خواهد. وقتي آن ها هيچ پيشنهادي از مخالفان را قبول نكرده و هيچ بحثي با مخالفان در اين باره نكرده اند، اگر مخالفان در انتخابات شركت كنند در حقيقت پوئني است كه به حكومت مي دهند و مشروعيت انتخابات را قبول مي كنند، انتخاباتي كه هيچ چيزي در آن عوض نشده است. شوراي نگهبان همچنان سر جاي خود قرار دارد و هيچ خواسته اي از مخالفان در آن عملي نشده است.
رفسنجانی که دم خود وفرزندش مهدی گیر گربه های رهبر افتاده است . از یک سوء مجبور است مجیز گویی  خامنه ای کند تا شرایط مهدی بحرانی تر نشود . از طرف دیگر می داند که اوضاع خامنه ای وپاسداران کودتاگر بیش از حد بحرانی است . برای همین تلاش می کند با عنوان  گروهی در داخل می خواهند بین من و رهبری را بر هم بزنند، از آب گل آلود کنونی به نفع خودش بهره برداری وجایی برای خودش دست و پا کند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من روستا زاده ای بیش نیستم و آبروی من از نظام است. البته راه من با دیگران متفاوت است چون من از طریق رهبری باید کار کنم، گروهی در داخل کشور سعی دارند بین من و رهبری را برهم بزنند ولی من و رهبری با هم راحت گفتگو می کنیم و راه هم همین استعصر یکشنبه آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار با خبرنگاران و وبلاگ نویسان در پاسخ به اینکه کشور هم اکنون به حضور شما در انتخابات ریاست جمهوری نیاز دارد و باید کشتی دولت را در دست بگیرید گفت: کشور امروز به همدلی بیشتر نیاز دارد. به اعتقاد من افراد بهتر از من و عالم تر و با انرژی تر وجود دارند و اگر فکر می کردم غیر از من کسی نیست می آمدم.گروهی در داخل می خواهند بین من و رهبری را بر هم بزنند.وی افزود: من روستا زاده ای بیش نیستم و آبروی من از نظام است. البته راه من با دیگران متفاوت است چون من از طریق رهبری باید کار کنم. گروهی در داخل کشور سعی دارند بین من و رهبری را برهم بزنند ولی من و رهبری با هم راحت گفتگو می کنیم و راه هم همین است.رهبری گفتند اگر 60 درصد مجلس مخالف من باشد هم خطری مملکت را تهدید نمی کند.عضو مجلس خبرگان رهبری همدلی را لازمه بقای دولتها و نظام عنوان کرد و گفت: همدلی امروز بهترین سپر در برابر دشمن است. این فقط حرف من نیست بلکه حرف رهبری هم همین است. یادم هست قبل از انتخابات مجلس با مقام معظم رهبری دیدار داشتم و در مورد هجمه غربی ها در بحث هسته ای، تروریست، حقوق بشر و موشکهای ساخته شده ایران گفتگو کردیم و دنبال راهکار بودم. ایشان فرمودند: اگر همدلی در کشور باشد این بهترین دفاع است.آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: بنده گفتم: امروز که این همدلی وجود ندارد و رهبری گفتند: اگر مطمئن باشم 60 درصد مجلس مخالف من هستند باز هم خطری متوجه مملکت نیست. هاشمی گفت: البته همدلی کامل در هیچ کشوری نیست ولی همین همدلی ما را در اوایل انقلاب با وجود منافقان و تروریستها و در هشت سال دفاع مقدس پیروز کرد.امام تدوین قانون اساسی را از زمان حضور در پاریس آغاز کرد.رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به وضعیت کشورهای همسایه و خاورمیانه گفت: افغانستان با شکست شوروی انقلابش را با ما آغاز کرد ولی عدم همدلی موجب شد تا هنوز کف خیابانهایش خون ریخته باشد. ولی انقلاب ما از همان ابتدا با همدلی و رای مردم بود. امام (ره) در رای گیری خیلی عجله داشتند. یادم هست الجزایری ها پیغام دادند ما بعد از 20 سال قانون اساسی نوشتیم ولی امام نوشتن قانون اساسی را در زمان حضور در پاریس آغاز کرده بود.پاسخ بی نظیر بوتو به هاشمی در مورد طالبان.آیت الله هاشمی رفسنجانی به انقلاب مصر و لیبی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در داخل هسته انقلابهای جدید مانند مصر و لیبی سلفی ها و طالبان نفوذ کردند و جریانات عجیب و غریبی در حال شکل گیری است. آنقدر هم به کار خودشان اعتقاد دارند که حاضرند خودشان را منفجر کنند. یادم هست به خانم بی نظیر بوتو گفتم شما که اینقدر آزاد اندیش هستید چرا طالبان پرورش می دهید که در پاسخ گفت: دست دولت نیست و روحانیون این کار را انجام می دهند. من خودم زن هستم و شعارهای ضد زنان را قبول ندارم.رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جو موجود در کشور گفت: قرآن همه ما را به اعتدال دعوت کرده است. قرآن می گوید: به بت ها و بت پرستان توهین نکنید چون آنها خدای شما را توهین می کنند. خداوند متعال به پیامبر می گوید: دعوت باید با حکمت و موعظه حسنه باشد و نباید طرف را جریحه دار کرد. در این میان ما واقعا به حضور و همدلی وفاداران به انقلاب نیاز داریم.ابتکار هفته وحدت از آیت الله منتظری بود.آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به وحدت ملی میان آحاد جامعه و مسئولان گفت: روزگاری سرخ پوشان در ایام ولادت رسول خدا (ص) با لباس سرخ داخل حرم حضرت معصومه (ع) شده و مدعی خونخواهی دشمنان اسلام و پیامبر بودند ولی هفته برائت تبدیل به هفته وحدت شد. و ابتکار هفته وحدت از آیت الله منتظری بود. سیاست نظام ما هم وحدت است ولی ما گرفتار جریانهای افراطی هستیم.امروز مسئولان دارند همدیگر را تکه پاره می کنند.عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به اختلافات موجود میان مسئولان اشاره کرد و گفت: در دوران من و آقای خاتمی هم اختلاف بود ولی امروز هم را دارند تیکه پاره می کنند. اینطوری می خواهید مملکت اهل بیت را معرفی کنید.در دولتهای قبل مساله هسته ای اینقدر جنجالی نشد.هاشمی به موضوع هسته ای اشاره کرد و گفت: مساله هسته ای از زمان جنگ بود. در دولت آیت الله خامنه ای هم بود. در دولت من اعتراض آژانس را داشتیم و آقای امراللهی با زبان یزدی آنها را قانع می کرد. وقتی گفتیم وارد باشگاه اتمی شدیم آن وقت هجمه ها زیاد شد.در دولت سازندگی ارتباط با کشورها مطلوب بود.رئیس دولت سازندگی گفت: در دولت من ارتباط با کشورها بسیار مطلوب بود. البته با غربیها کاری نداشتیم ولی در سطح منطقه بسیار محبوب بودیم. حتی بسیاری از کشورهای شمالی از ما مشورت می گرفتند.آمریکا آدم شود ما با دنیا مشکلی نداریم.وی به موضوع ارتباط با امریکا اشاره کرد و گفت: امام فرمودند آمریکا آدم شود می پذیریم. البته رهبری حرف آخر را می زند ولی اگر آمریکا به مسلمانان آزار نرساند ما مشکلی با دنیا نداریم.کاری نکنیم به دیکتاتوری متهم شویم.آیت الله هاشمی رفسنجانی به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: اگر انتخابات به خوبی و با حضور همه انجام شود دشمن را 10 قدم عقب تر می رانیم. اگر آلوده باشد سوء استفاده می کنند.هاشمی در پایان تاکید کرد: کاری نکنیم که متهم به دیکتاتوری شویم. البته همه اقدامات را تائید نمی کنم و تخلفاتی هم هست ولی نباید مایوس ماند.
با حکم مراجع قضایی دو تن دیگر از فعالان رسانه‌ای جریان فتنه و ضدانقلاب دستگیر شدند.خبرگزاری فارس: دو تن دیگر از فعالان رسانه‌ای جریان فتنه و ضدانقلاب با حکم مراجع قضایی بازداشت شدند.
پخش اینگونه خبر نشان از دست داشتن با بازداشت ها ودستگاه فاسد قضاییه با همکاری خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس است چون معاونت راهبردی وامنیت دستگاه فاسد قضاییه  پاسدارمحمد باقر ذوالقدر است که تئوری پرداز کودتای خزنده با چند لایه سیاسی و حرکت  چراغ  خاموش  در 3 تیر 84 است .

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در ادامه بازداشت عناصر برخی رسانه‌های نزدیک به جریان فتنه و ضدانقلاب، امروز دو تن دیگر از آنها با نام‌های کیوان مهرگان و حسین یاغچی با حکم قضایی بازداشت شدند.به گزارش فارس، عصر دیروز (یکشنبه) نیز تعدادی از این فعالان رسانه‌ای، با حکم قضایی بازداشت شده بودند که شامل جواد دلیری، ساسان آقایی، نسرین تخیری، میلاد فدایی، ساسان محمدی، پوریا عالمی، پژمان موسوی، مطهره شفیعی، نرگس جودکی، اکبر منتجبی و امیلی امرایی می‌شود.این خبرنگاران در روزنامه‌های شرق، آرمان، بهار، اعتماد، خبرگزاری ایلنا و نیز هفته نامه آسمان مشغول هستند که علت بازداشت آنها نیز همکاری با رسانه‌های فارسی زبان ضدانقلاب اعلام شده‌است.