گزیده خبر های کوتاه مرگ. 8 بهمن - 91

گزیده خبر های کوتاه مرگ.  8 بهمن - 91
طبق معمول  گزارش خبرهای مرگ روزانه داغ است که شامل گزارش  مرگ در جاده های مرگ آفرین کشور است . همچنین  مرگ برق گرفتگی و مرگ ناشی از تصادفات موتور  سوران در اجرای نمایشی است.  بعلاوه خبر  مرگ از طریق دار زدن است. همینطور  بدلیل وحشتی که از جشن 4 شنبه سوری می باشد از هم اکنون خبر از کشف مواد آتش زا داده  شده است
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان ديراستان بوشهر گفت: بر اثر حادثه رانندگي در محور دير به بردخون كه عصر جمعه رخ داد، پنج تن در دم كشته و يك نفر نيز مصدوم شد.به گزارش ايرنا از بوشهر سرهنگ حميدرضا خضري تنگستاني گفت: در اين حادثه يك دستگاه پژو 405 تك سرنشين با يك دستگاه خودرو پرايد با پنج سرنشين برخورد كرد كه در جريان آن چهار سرنشين خودرو سواري پرايد در دم جان باختند و يك نفر ديگر مصدوم شد و راننده پژو 405 نيز كشته شد.سرهنگ قدرت الله كشكولي رئيس پليس راه استان بوشهر علت اين حادثه را كه در نزديكي امام زاده ابوالقاسم دير رخ داد، انحراف به چپ خودرو پژو 405 اعلام كرد.محور دير به بوشهر يكي از محورهاي حادثه خيز است و سالانه شمار زيادي در اين جاده جان خود را از دست مي دهند.بندر دير در 180 كيلومتري جنوب استان بوشهر واقع است.
تصادف مرگبار
زاهدان-فارس: يك دستگاه خودروي پژو 405 به رانندگي فردي به نام «جواد.ن» با 4 سرنشين از سمت زابل به طرف زاهدان در حركت بود كه از جاده منحرف و اژگون شد. در اين حادثه راننده خودرو و يكي از سرنشينان به نام «سكينه.د» به علت شدت جراحات وارده در دم فوت كردند و 3 نفر ديگر از سرنشينان خودرو مصدوم و توسط اورژانس 115 به بيمارستان زاهدان اعزام شدند.
برق سارق را گرفت
شازند-فارس: در پي اعلام وقوع سانحه برق گرفتگي در اراضي كشاورزي روستاي كوسعلي در شازند، بلافاصله ماموران انتظامي به محل اعزام شدند و در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد فرد جان باخته 25 ساله، از اهالي روستاهاي همجوار بوده كه در حال سرقت سيم برق دچار برق گرفتگي شده و جان خود را از دست داده است.همچنين در بررسي محل حادثه، آلات و ادوات سرقت از جمله انبر، سيم چين، انبردست، پيچ گوشتي و كابل هاي قطع شده فشار قوي كشف شد.
مرگ موتورسوار
گنبدكاووس-ايرنا: بعدازظهر روز جمعه هنگام حركات نمايشي تعدادي از جوانان گنبدي با موتورسيكلت و برخورد چند دستگاه موتورسيكلت با يكديگر، 2 نفر جان خود را از دست دادند و يك نفر نيز بشدت زخمي و به مركز درماني منتقل شد.اين حادثه در محل فرودگاه متروكه هواپيماهاي سمپاش گنبدكاووس در حوالي روستاي «داشلي عليا» رخ داد.
كشف مواد آتش زا
زنجان-ايسنا: معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان از كشف 180 هزار مواد محترقه و 30 هزار ليتر سوخت قاچاق از قاچاقچيان طي 24 ساعت گذشته در اين استان خبر داد. در اين ارتباط 2 نفر دستگير شدند.
اتهامات تجاوز به عنف و زور گیری و سرقت  ترفند وبهانه های آخوند ساخته و دستگاه فاسد قضاییه پرداخته است که برای توجیه اعدام ودار زدن و قطع اندام متهمان محروم ونگون  بخت  علیه شان استفاده می شود. برای اینکه  مجرمان چنین اتهاماتی 34 سال است که حاکم هستن که مشغول جنایت وخیانت هستند.
يك سارق مسلح و متجاوز به عنف در ملأ عام و در ميدان خواجوي شهر كرمان به دار مجازات آويخته شد.به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، اين سارق و متجاوز به عنف به نام ياسر- ك با استفاده از سلاح سرد مانند دشنه، چاقو و حتي شيشه هاي شكسته وارد منازل مردم مي شد و اقدام به زورگيري و سرقت مي كرد و در مواردي نيز زنان را مورد آزار و اذيت جنسي قرار مي داد.هشت مورد سرقت با سلاح سرد و تعدادي تجاوز به عنف توسط اين سارق و متجاوز صورت گرفته است.اين مجرم در كوتاه ترين زمان ممكن توسط نيروهاي امنيتي، انتظامي و قضايي دستگير و در دادگاه كيفري استان كرمان محاكمه شد و به تمام جنايات ارتكابي خود اعتراف كرد