پاسدار وحیدی در خیابان‌ها اصلا اثری از تجریم نمی‌بینیم


پاسدار وحیدی وزیر دفاع : در خیابان‌ها اصلا اثری از تجریم نمی‌بینیم زیرا کشور و مسئولین ما مجهز به قرآن هستند! 9 بهمن -91
مگر پاسدار تروریست وحیدی وزیر دفاع توی  خیابان ها هم آفتابی می شود که اکنون  همچون رهبر سنگر نشین منقلی اش در جماران  که مدعی شده است تحریم ها اثری ندارد . این پاسدار نیز مدعی شده است چون مجهز به قرآن است . البته بدون آنکه بگوید مگر وی و رهبر و پاسداران کودتاگر مجهز به قرآن نمی باشند. پس برای چه تلاش می کنند به سلاح هسته ای دست یابندکه  تلاش شان موجب تحریم ها شده است. آنگونه  که پاسدار تروریست وحیدی از موضع ضد آمریکایی و اسراییلی  نتوانسته بگوید چه معجزه ای رخ داده شده است  که وی نتوانسته اثری ازتحریم ها توی خیابان ها  ببیند.  نکند با  عینک دودی بر چشم  سوار خود روی ضد گلوله ن بنز  با شیشه مات  دودی نتوانسته کودکان کار خیابانی یا زنان تن فروشی  خیابانی وکارتن خوابان و تکدی گران توی پیاده رو هارا به بیند تا توان درک تأثیرات تحریم وتورم وگرانی وفقر وبیکاری همراه با شکاف عمیق طبقاتی در جامعه به ویژه توی خیابان ها داشته باشد؟
به گزارش فارس، احمد وحیدی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، در دیدار با شرکت‌کنندگان اولین دوره مسابقات قرانی نیروهای مسلح کشورهای اسلامی، با اظهار این مطلب، افزود: همواره اعلام کرده‌ایم که توان نظامی جمهوری اسلامی ایران در اختیار همه کشورهای اسلامی است.وحیدی افزود: قرآن کریم فرموده تا تابعیت یهود و نصارا نشوید آنها از شما راضی نمی شوند. امروز مظهر اینها رژیم صهیونیستی و رژیم آمریکاست. یک روز با اسم جهانی سازی، یک روز حقوق بشر آمریکایی و یک روز به اسم ایجاد دهکده جهانی می‌خواهند تا ما را درون خودشان حصر کنند.قرآن به ما آموخته که در برابر آنها بایستیم و و ما وظیفه داریم با آنها بجنگیم و از منافع جهان اسلام دفاع کنیم.وی با بیان اینکه امروز جهان اسلام در موقعیت خطیری به سر می‌برد، اظهار داشت: ما باید برای دفاع از اسلام، قرآن و رسول مکرم اسلام با تمام قدرت در میدان باشیم و برای دفاع از مسلمانان و مظلومینی که خون‌شان زیر پای صهیونیست‌ها و استکبار جهانی ریخته می‌شود، تلاش کنیم.وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در قوی‌ترین موقعیت خود به سر می‌برد، مدعی شد: شدیدترین تحریم‌ها از سوی آمریکا و غرب علیه ایران در حال اعمال شدن است. اما در خیابان‌ها اصلا اثری از آن نمی‌بینیم زیرا کشور و مسئولین ما مجهز به قرآن هستند.به میان کشیدن قرآن و مقدسات از حربه هایی است که اهالی قدرت بی توجه به لطمه ای که به اعتقاد مردم می زنند، همواره از آن استفاده کرده اند. این سردار نظامی یا از وضع مردم بی خبر است و یا آگاهانه دروغ می گوید. اما در هر دو حال به اعتفاد مردم لطمه وارد می کند، چه آنچه را سردار در خیابان ها نمی بیند و یا کتمانش می کند، درد ملموس و روزمره مردم است.