گزیده خبر های 7 بهمن – 91


گزیده خبر های 7 بهمن – 91
هفته پربرف و باراني در راه است
با این حساب  تصادفات جاده ها  ومسدود شدن راه ها وجاری شدن سیل وافزایش مرگ ومیر با بی خانمان شدن همراه با خسارات مالی وتلفات جانی هم در راه است.
بعد از چند هفته كه آسمان با تهران قهر كرده بود، سازمان هواشناسي وعده داده كه بارش برف و باران كشور را فرا گيرد.مديركل پيش بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي از ورود دو سامانه بارش زا تا يكشنبه خبر داده كه موجب شروع برف و باران در كشور از اواسط اين هفته مي شود.به گفته عبدالرضا اميدوارشهري يك موج كوتاه از نوار غربي وارد كشور شده كه به طور موقت سبب بارش باران، وزش باد و سپس كاهش دما ابتدا در استانهاي آذربايجان غربي، كردستان، كرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختياري، شمال شرق خوزستان و سپس در استانهاي همدان، مركزي، آذربايجان شرقي، زنجان، قزوين، البرز، تهران و قم مي شود.وي گفت: يك سامانه بارشي فعال دوباره از بعدازظهر يكشنبه از غرب وارد كشور مي شود. اين سامانه ابتدا در استانهاي واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و سپس از عصر دوشنبه و طي روز سه شنبه در استان هاي واقع در مركز، شمال، شمال شرقي، شرق و استان تهران سبب بارش برف و باران، وزش باد و كاهش محسوس دما مي شود. اين سامانه در جنوب غرب و جنوب موجب رگبار و رعد و برق و وزش باد شديد خواهد شد.
 گزارش شده است که اين زمين لرزه به حدي بود كه شهركرد مركز اين استان را نيز تكان داد ولی هیچگونه اثری از پیآمدهای  خسارات  تخریبی اقتصادی و تلفات انسانی خبر رسانی نیست.
شهركرد- خبرنگاركيهان:زمين لرزه اي با قدرت 7/4 ريشتر عصر ديروز در شهرستان بروجن و كانون حوالي بلداجي به وقوع پيوست.مسئول مركز لرزه نگاري استان چهارمحال و بختياري با اعلام خبر فوق به خبرنگار كيهان در شهركرد افزود: شدت اين زمين لرزه به حدي بود كه شهركرد مركز اين استان را نيز تكان داد.اين گزارش حاكي است كه تاكنون از ميزان خسارات جاني و مالي زمين لرزه در شهرستان بروجن گزارشي نرسيده است.همچنين مسئول مركز لرزه نگاري استان گزارش داد كه در پي وقوع زمين لرزه 2/5 ريشتري در 26 دي ماه 91 متعاقب آن بيش از 30 پس لرزه در بخش بلداجي اتفاق افتاده است.
انفجار کپسول گاز
بازهم گزارش خبر از انفجار کپسول گاز در کشوری که  دارای دومین منابع گاز جهان می باشد .ولی دستآوردش یا مرگ خاموش خانوادگی است یا انفجار کپسول های زنجیره ای گاز شده است .
مرودشت- فارس: در اثر انفجار ناشي از نشت گاز در يك ساختمان مسكوني در مرودشت 4 نفر دچار سوختگي شدند و برخي از لوازم و وسايل خانه صدمه ديد، درها از چارچوب فلزي خارج و شيشه هاي پنجره ها شكسته شد.آتش سوزي در اين مكان با حضور به موقع مأموران آتش نشاني تحت كنترل درآمد.
آتش سوزي در جنگل
سیاست 34 ساله چوب تاراج بر منابع و ذخایر کشور و مراتع خشک کردن و رودخانه ودر یاچه خشک کردن وجنگل سوزان بوده است.
رشت- فارس: مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري گيلان گفت: در 4 روز اخير 20 مورد آتش سوزي بر اثر وزش باد گرم در عرصه هاي جنگلي تالش، رضوانشهر، رشت، سياهكل و شهرستان لاهيجان رخ داده كه همگي مهار شده است. ميزان خسارات وارده و سطح آسيب ديده هنوز از سوي كارشناسان اعلام نشده است.
اینهم جزو بخشی از رمالی و دجالی و خرافات دین فروشان و عوامفریبان حاکم است که 34 سال است دین تبدیل به ابزار قدرت وثروت و سرکوب و سانسور وغارتگری وجنگ افروزی شده است .
مرد تبهكاري كه با معرفي خود به عنوان نماينده فرقه اي از هند و به بهانه درمان بيماري هاي روحي و رواني از طريق نيروي فرا زميني زنان و دختران را مورد آزار و اذيت قرار مي داد امروز در دادگاه كيفري تهران محاكمه مي شود.به گزارش مهر، چندي قبل دختر جواني با مراجعه به پليس از مردي به اتهام آزار و اذيت جنسي شكايت كرد. او به مأموران گفت: مدتي بود دچار مشكلات روحي و رواني شده بودم تا اينكه از طريق يكي از دوستانم با مردي آشنا شدم كه مدعي بود از طريق انرژي هاي فرا زميني مي تواند دردهايم را درمان كند. مرد شيطان صفت به نام «پ.ه» يك مركز تأسيس كرده بود و ادعا مي كرد مدتي را در هند تحصيل كرده و عضو فرقه اي در اين كشور است كه از طريق درمان هاي فرا زميني مي تواند افسردگي و انرژي منفي را از انسان دور كند.دختر جوان ادامه داد: «ه.پ» خيلي خونسرد و آرام بود و با حرف هايش مرا فريب داد. او طي چند جلسه توانست با روش هايي كه از هند آموخته بود مرا آرام كند. اما يك روز كه به دفترش رفته بودم مرا هيپنوتيز كرد و وقتي به حالت عادي برگشتم متوجه شدم مورد آزار و اذيت قرار گرفته ام. وقتي به او اعتراض كردم مرد متجاوز گفت: اين كار براي اين بوده كه انرژي منفي را از بدن من خارج كند.بعد از اين ماجرا دوباره دچار افسردگي شديد شدم. يك روز «ه.پ» از من خواست به دفترش بروم. وقتي به آنجا رفتم، او از من خواست كه با ديگر اعضاي آن مركز هم ارتباط داشته باشم من هم سريع از آنجا گريخته و تصميم گرفتم نزد پليس بروم و شكايت كنم.پس از اين شكايت مأموران تحقيقات در اين زمينه را آغاز كرده و متوجه شدند كه متهم جزء فرقه هاي دروغين است كه با ادعاي جلسات عرفاني اقدام به اغفال زنان و دختران مي كند. او از اين طريق اقدام به راه اندازي يك مركز فساد كرده بود.در ادامه متهم و چند تن از همدستانش دستگير شده و در بازجويي ها با انكار اتهامات خود مدعي شدند با روش هاي خود به بيماران مركز آرامش مي دادند و به اجبار كسي را مورد آزار و اذيت قرار نداده اند.همزمان با آغاز تحقيقات چند دختر ديگر هم با مراجعه به پليس مدعي شدند از سوي «ه.پ» مورد آزار و اذيت قرار گرفته اند.هم اكنون پرونده براي محاكمه به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شده است و متهم اصلي پرونده، صبح امروز در شعبه 79 دادگاه كيفري استان تهران و به رياست قاضي محمدي كشكولي محاكمه مي شود. جلسه دادگاه متهم با توجه به اتهاماتش به صورت غير علني برگزار مي شود.