در شرایط حساس و نه بحرانی به سر می‌بریم


نماینده ی ویژه ی  خامنه ای در دروغ نامه ی کیهان: امروزه در شرایط حساس و نه بحرانی به سر می‌بریم/عوامل فتنه فسیل‌های زنده‌اند. 9 بهمن - 91
پاسدار شریعتمداری ضمن اینکه در ظاهر تازی در  خدمت ولی فقیه صیاد است که زیر چتر وی بسوی رقب مغلوب  کیش داده می شود و پارس کنان سخت پاچه گیری می کند .ولی از سوی دیگر با سازمان امنیت و اطلاعات پاسداران در رابطه تنگاتنگ است و خامنه ای ولی فقیه را تبدیل به بلندگوی اهداف وحاشیه امنیتی خود  کرده اند. برای همین آزادانه تهدید وتحقیر می کند واتهام می زند وپرونده سازی می کند و هیچگاه نه بطوری جدی  با وی بر خورد نمی شود ، بلکه گاهی هم که در شوهای کمدی به حساب دادگاه مطبوعات حضور می یابد تا به شاکیان پاسخگوی باشد .بازهم جای شاکی ومتهم عوض می شود .از سوی دیگر تنها عنصری است که از اهداف هسته ای که بدون شک نظامی است  . آشکار دفاع کرده می باشد.
مدیر مسئول روزنامه کیهان پیش‌بینی کرد که اصلاح طلبان قطعا وارد انتخابات شده و رای می‌دهند.به گزارش ایسنا، حسین شریعتمداری که در سلسله همایش‌های بصیرت‌افزایی سازمان بسیج شهرداری تهران با موضوع "شایسته‌گزینی در انتخابات" صحبت می‌کرد، با مورد توجه قرار دادن نقش بسیج و بسیجیان، اظهارکرد: در جریان فتنه 78 گفتیم که بسیج بی‌ترمز است. باغ، خانه،‌ ماشین که برای دیگران ترمز قلمداد می‌شود، برای بسیج ترمز نیست و چه امتیازی بالاتر از این‌که امام   فرمودند من بر دست و بازوی بسیجیان بوسه می‌زنم.وی با تحلیلی از شرایط امروز، اظهار کرد: ما امروزه در شرایط حساس و نه بحرانی به سر می‌بریم. بحران هنگامی ایجاد می‌شود که پایه‌ها و مولفه‌های اقتدار یک نظام تضعیف شود، اما شرایط حساس هم می‌تواند خطرناک باشد، ولی به هر ترتیب ویژگی شرایط حساس این است که حرکت از عقبه‌ای برای رسیدن به یک فراخنای انجام می‌شود.شریعتمداری ایجاد بلوا و ناامنی را هدف اصلی دشمن دانست و گفت: یکی از تاکتیک‌های دشمن،‌ طرح فریب است و طرح مباحثی چون انتخابات آزاد در این چارچوب قرار دارد.نماینده خامنه ای در کیهان در ادامه ضمن این‌که عوامل فتنه را فسیل‌های زنده خواند، خاطرنشان کرد: به دو دلیل بحث انتخابات آزاد مطرح شد؛ یکی برای این‌که مجبور نباشند، عقبه خودشان و ادعایی که در بحث تقلب در انتخابات مطرح کردند را پس بگیرند و دیگر این‌که برای ایجاد تردید نوعی زمینه‌سازی کنند، اما ما باید ببینیم هدف اصلی کجاستدر ادامه این نشست یکی از حاضرین از شریعتمداری در خصوص مواضع اخیر عسگراولادی پرسید که وی اظهار کرد: آقای عسگراولادی چه قبل و چه بعد از انقلاب یکی از استوانه‌های نظام ما هستند و نزدیک به چهارده سال زندان بوده‌اند. همچنین یار وفادار و فداکار در خدمت اسلام و امام و رهبری بودند. برخی نظرات ایشان وارونه مطرح شد؛ چرا که ایشان نمی‌گویند افرادی که از آن نام بردند مجرم نیستند، بلکه می‌گویند فتنه‌زده هستند.