در درگیری‌های فلوجه ادعای رژه 100 تروریست نقابدار

بیانیه کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق درباره درگیری‌های فلوجه/ رژه 100 تروریست نقابدارخبرگزاری فارس: کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق با صدور بیانیه‌ای، کذب ادعاهای رئیس این پارلمان درباره درگیری‌های دیروز در فلوجه عراق را فاش کرد. 8 بهمن - 91
  
به سبک اطلاع رسانی پس از کودتای 22 خرداد 88 که ناراضیان  متهم به گول خوردن فتنه گران آمریکا و انگلیس و اسراییل شدند و همچنان  این سیاست تبلیغاتی وارونه ادامه دارد .سپس این تر فند تبلیغاتی در سوریه دنبال شده است که مخالفان نه سوری   که خارجی اند  و از سوی قطر وعربستان و ترکیه حمایت می شوند . اکنون نیز بدستور بیت رهبری بیانیه کمیسیون امنیت ودفاع پارلمان عراق منتشر شده است و با چاشنی یک تصویر از سوی خبر گزاری دروغ پرداز فارس پاسداران بازتاب داده شده است  که تلاشی است مذبوحانه در راستای توجیه کردن جنایت علیه بشریت ارتش عراق است که بطور علنی برروی تظاهر کنندگان عراقی سلاح گشود و موجب کشته شدن حداقل 7 نفر از تظاهر کنندگان عراقی شد که حال متهم به اعضای مسلح القاعده شدند. بنابراین تظاهر کنندگان عراقی که  متهم به سازمان القاعده شدند .چون ادعا شده نقاب بر صورت داشتند . البته تظاهر کنندگان ناراضیان عراقی می دانند که این اتهام دروغی بیش نیست. ضمن اینکه  انبوهی از مردم تظاهر کنندگان عراقی در مراسم تشییع کشته شدگان نشان دادند کیستند  ونیاز به گفتن نیست  تا گفته شود که کجایی اند وشعار وفریادشان چه بود ؟ همچنین مخاطب شان کیست؟ مشروط براینکه تمام  دژخیمانی  که در پایه  جراثقال با طناب های  دار حضور دارند تا طناب دار بر گردن قربانیان متهم  در ایران آویزان کنند نقاب بر صورت دارند. نکند اینان جزو اعضای حزب الله لبنان و القاعده هم پیمان پاسداران کودتاگر هستند که آدرس وارونه داده شده است؟
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «نهرین»، در پی بیانیه «اسامة النجیفی» رئیس پارلمان عراق که ارتش این کشور را به تیراندازی به سوی تظاهرات‌کنندگان در فلوجه متهم کرد، کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق امروز اعلام کرد که نیروهای ارتش دیروز، پیش از درگیری، با پرچم‌های سیاه القاعده در صفوف تظاهرات‌کنندگان مواجه شده‌اند.«اسکندر وتوت» عضو این کمیسیون اعلام کرد: بر اساس اطلاعات اولیه، یک گروه از القاعده در میان تظاهرات‌کنندگان به چشم می‌خوردند که پرچمهای سیاهی را در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود «لا اله الا الله، محمد رسول الله» که شعار و سمبل القاعده است. وجود چنین پرچم‌هایی موجب بروز درگیری‌های دیروز میان ارتش و تظاهرات‌کنندگان شد.وی با تاکید بر حق شهروندان عراقی در برگزاری تظاهرات و ابراز احساساتشان، افزود: در تظاهرات دیروز مردم فلوجه، عناصر نفوذی نیز بودند و اشخاصی حضور داشتند که برای ایجاد فتنه و جنجال در صفوف معترضان و از بین بردن فرصتها برای حل و فصل این مشکل، آمده بودند.وتوت تاکید کرد که کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق در صدد تحقیق درباره این مسئله و دستیابی به جزئیات درگیری دیروز و طرف‌های مسئول در این درگیری است.در تظاهرات دیروز فلوجه، دست‌کم 100 فرد نقاب به چهره، در مقابل تظاهرات‌کنندگان رژه رفته‌اند و یکی از آنها اعلام کرده که این افراد از اعضای «ارتش آزاد عراق» هستند. آنها علیه اکثریت شیعه عراق شعار سر می‌دادند و آنها را مجوس و صفوی می‌خواندند و قسم یاد کردند که به بغداد حمله خواهند کرد به حکومت صفوی در عراق پایان خواهند داد.پرچم سیاه القاعده در تظاهرات‌های فلوجه و الانبار بارها برافراشته شده است.