گزیده خبر های 27 دی -91


دبير شوراي عالي امنيت ملي: پيروزي گروه هاي مقاومت در جنگ 8 روزه نشان دهنده ضعف دشمن است
این پاسدار ترکشی از کدام پیروزی سخن می گوید؟! چون حماس هم آتش بس را پذیرفت . سپس  قطع رابطه با جماران کرد.مهمتر اینکه بسوی مصر و آشتی ملی با ساف پیش می رود که 3 بر هیچ بر ضرر گروه های مداعی مقاومت وپیروزی اش می باشد
دبير شوراي عالي امنيت ملي، گفت: پيروزي گروه هاي مقاومت در نبرد هشت روزه غزه نشان دهنده ضعف دشمن و اقتدار امت اسلامي است. به گزارش دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي،سعيد جليلي اين مطلب را روز سه شنبه در ديدار با «عماد العلمي» عضو شوراي رهبري حماس در تهران بيان كرد. جليلي اظهارداشت: پيروزي گروه هاي مقاومت همچنين نشان داد، مقاومت تنها گزينه پيش رو براي آزادسازي فلسطين است. عضو شوراي رهبري حماس نيز در اين ديدار ضمن ارايه گزارشي از آخرين تحولات صحنه فلسطين، بر حفظ روحيه مقاومت و ايستادگي سران حماس، مردم فلسطين و بازسازي غزه تاكيد كرد. العلمي حمايت هاي مادي و معنوي جمهوري اسلامي ايران از مقاومت فلسطين را زمينه ساز پيروزي در جنگ هشت روزه دانست. وي افزود: اين پيروزي به قدري مهم بود كه رژيم صهيونيستي را مجبور به تن دادن به تمام خواسته هاي مقاومت فلسطين كرد.
این آخوند فرصت طلب برای اینکه به سرنوشت کروبی و خاتمی دچار نشود مجبور به چرخش وتغییر موضع شد .طوریکه علیه مدعیان پیرو خط امام شیاد موضع گیری کرد .هم بیشتر به خامنه ای لبیک گفت . اکنون هم برای خوشرقصی بیشتر پاچه رحیم مشایی را گرفته است .
رئيس بنياد تاريخ پژوهي و دانشنامه انقلاب اسلامي گفت: مطرح كردن اسلام ايراني است كه بزرگترين خيانتي بود كه برخي مرتكب شدند و آتو به دست دشمن دادند. حجت الاسلام سيد حميد روحاني رئيس بنياد تاريخ پژوهي و دانشنامه انقلاب اسلامي با اشاره به اسلام ايراني،اظهار داشت: مطرح كردن اسلام ايراني است كه بزرگترين خيانتي بود كه برخي مرتكب شدند و آتو به دست دشمن دادند. مي دانيد كه رژيم هايي مانند رژيم سعودي و رژيم صهيونيستي بارها روي اين موضوع زمزمه مي كردند كه اسلامي كه در ايران حاكم است، ربطي به پيامبر اكرم(ص) ندارد و يك اسلام من درآوردي است ولي وقتي از زبان رئيس جمهور كشورمان اسلام ايراني را شنيدند به به و چه چه زدند و چقدر اين در خدمت به دشمن كار واقعا ناشايستي بود كه از اينها سر زد.وي افزود: اسلام ايراني نشان دهنده اين بود كه شخص از آغاز اسلام راستين نااميد بود و مي دانست در اسلام راستين نمي تواند قدرت طلبي داشته باشد و يك حكومت مادام العمر براي خودش تشكيل دهد پس بايد در گام نخست اسلام را از مسير خودش منحرف سازند و اينها در عمل در مواردي پشت به ملت و رهبري كردند و نشان دادند كه دم زدنشان از امام و مسئله ولايت هم فريب است همانند اينكه دم زدنشان از امام زمان(عج) هم همين طور است.به گزارش فارس، روحاني در ادامه سخنانش در جلسه هفتگي انصار حزب الله گفت: در طول اين 30 سال خيلي ها تلاش كردند تا در مقابل رهبري و امام بايستند، اما با شكست مواجه شدند و دشمن دريافت كه اين ملت با ولايت روح و جان و خونش عجين شده است. و نمي توان آنها را از ولايت جدا كرد لذا با شيوه اي ديگر به صحنه آمده اند؛ به طوري كه از رهبري دم مي زنند از رهبري هم سخن مي گويند و فراوان از امام تجليل مي كنند اما در عمل مي بينيم كه راه ديگري را دنبال مي كنند.
اختصاصی/ با نظر قالیباف، ولایتی و حدادعادل  مظفر رئیس ستاد انتخاباتی ائتلاف ۲+۱ شدخبرگزاری فارس: با نظر اعضای ائتلاف سه نفره اصولگرایان، حسین مظفر رئیس ستاد انتخاباتی این ائتلاف شد.
با همکاری با دروغ نامه ی کیهان سربازجو شریعتمداری تا وزیر آموزش و پرورش  دوران خاتمی و نماینده دولت نهم در شورای سرپرستی صداو سیمای پاسدار ضرغامی دولت نهم و عضو کنونی بازار مکاره ی نهم تاکه اکنون رئیس ستاد انتخابات  ائتلاف 3 نامزد مورد نظر رهبر شده است
  به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با نظر غلامعلی حدادعادل، علی‌اکبر ولایتی و محمدباقر قالیباف، حسین مظفر نماینده مردم تهران در مجلس به عنوان رئیس ستاد انتخابات ائتلاف ۲+۱ انتخاب شد.با انتخاب حسین مظفر به رئیس ستاد انتخابات ائتلاف ۲+۱ به احتمال زیاد ریاست ستاد انتخاباتی نامزد نهایی این ائتلاف به عهده وی خواهد بود.
مگر ایتالیا جد از اروپاست؟ همچنین اگر این ادعای وارونه ی جنبه تبلیغاتی ندارد چگونه است که این اعتماد در مذاکرات 5+ 1 هسته ای وجود ندارد  ؟
وزير امور خارجه كشورمان، گفت: جمهوري اسلامي ايران در زمينه همكاري هاي تجاري و اقتصادي، شريك قابل اعتمادي براي ايتاليا و اروپا است. به گزارش اداره كل ديپلماسي رسانه اي وزارت امور خارجه ، «علي اكبر صالحي» در مراسم تقديم رونوشت استوار نامه « لوكاجيان سانتي» سفير جديد ايتاليا در تهران به روابط خوب بين دو كشور اشاره كرد و افزود: ايتاليا و ايران دو كشور بسيار مهم هستند كه از روابط ديرينه فرهنگي و مشتركات بسيار گسترده اي برخوردارند. سفير جديد ايتاليا در كشورمان نيز ايران را كشوري مهم از نظر موقعيت استراتژيك، منطقه اي و انرژي خواند. سانتي ضمن اشاره به همكاري هاي خوب فيمابين دو كشور و حجم قابل توجه مبادلات تجاري بين ايران و ايتاليا، ابراز اميدواري كرد كه در آينده شاهد رشد و توسعه همكاري هاي دو كشور باشيم
راه های مواصلاتی کشور مدعی قدرت بر تر منطقه وامن تر ین کشور جهان وضع جاده هایش خراب است که نه شبانه روز مرگ تولید می کند ، بلکه درا ثر بارندگی برف راه ارتباطی به خصوص روستا ها قطع می گردد .بدتر اینکه با کمبود آب هم مواجه است.
سرويس شهرستانها-رئيس اداره راه و شهرسازي مشكين شهر گفت: بارس برف سنگين راه ارتباطي 60 روستاي اين شهرستان را مسدود كرد.محمد فتاحي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: مأموران راهداري براي بازگشايي راه ارتباطي محورهاي مسدود شده تلاش مي كنند.وي گفت: هم اكنون در جاده مشكين شهر و هريس بيش از يك متر برف به زمين نشسته است.وي افزود: به دليل كوهستاني و صعب العبور بودن اين محور، همه ساله با شروع فصل سرما توسط ادارات راه و ترابري جاده مشكين شهر- هريس مسدود اعلام مي شود.به دليل بارش برف و سردي هوا، دانشگاه آزاد اسلامي واحد مشكين شهر امتحانات پايان ترم را لغو و مديريت آموزش و پرورش نيز مقاطع پيش دبستاني و ابتدايي را روز سه شنبه تعطيل اعلام كرد.به گزارش خبرگزاري فارس، بارش برف در استان هاي گيلان و زنجان، ارتفاعات و راه هاي مواصلاتي اين دو استان را سفيدپوش كرد.برف ارتفاعات گيلان از جمله گردنه الماس در اسالم به خلخال را نيز در بر گرفت و فرمانده پليس راه استان رانندگان اين مسير را ملزم به استفاده از زنجير چرخ و تجهيزات ايمني كرده است.جانشين رئيس پليس راه استان زنجان اعلام كرد با وجود بارش برف در محورهاي استان، جاده ها باز است و تردد در آن ادامه دارد. اما رانندگان بايد از تجهيزات زمستاني استفاده كنند.گزارش خبرنگار كيهان از بابل نيز حاكي است پس از پنج سال برف شهر بابل را سفيدپوش كرد و موجب خوشحالي كشاورزان شد. برف در روستاي بلده واقع در شهرستان نور مازندران سبب مسدود شدن راه ارتباطي 20 روستاي اين منطقه شد. ارتفاع برف در شهر بلده به 35 سانتي متر و در ارتفاعات به بيش از 70 سانتي متر رسيد و محور اصلي دو آب به پل زنگوله را مسدود كرد.تمامي راه ها و محورهاي اين منطقه يخبندان و لغزنده است و تردد در محورهايي كه باز است فقط با زنجير چرخ امكان دارد.سرماي شديد موجب يخ زدن لوله هاي آب در شهر بلده و قطع شدن آب اين شهر شد. بارش برف در زنجان نيز پرواز زنجان- مشهد را در روز گذشته لغو كرد. همچنين پرواز مشهد- زنجان نيز كه قرار بود ديروز مسافران زنجاني را به زنجان بياورد به دليل شرايط نامساعد جوي مجبور شد در فرودگاه مهرآباد تهران به زمين بنشيند. برف محورهاي لاويچ، وازوخرتا برود در منطقه چمستان مازندران را مسدود كرد. اين راه ها به دليل نبود تجهيزات و امكانات راهداري توسط اهالي محل و با امكانات محلي بازگشايي و تنها دستگاه گريدر اداره راه و شهرسازي شهرستان نور به بازگشايي محور گلندرود مشغول شد.