استقلال فكري ! (گفت و شنود)


استقلال فكري ! (گفت و شنود)
گفت : سر بازجوی جاسوس زندان اوین ، نقل کرده از سایت همسویش  بالاترین
برای رد گم کردن گفته سایت ضد انقلابی، تاپاک کند برای ستار بهشتی دام بود وقلابی
بهرحال ازنوچه اش بابک-الف کرده استقبال ، تا گوید رقیب وابسته است نداره استقلال
گفتم : مگر چه گفته است این بابک؟ که سربازجو علیه رقیب زده جفتک
گفت: يكي از كاربران سايت ضد انقلابي بالاترين نوشته است «جانم! مالم! عزيزم! بالاخره يك جوابي براي كيهان تهيه كنيد و اپوزيسيون را از سردرگمي نجات بدهيد»!
گفتم: منظورش چيه؟ چه جوابي؟ جواب به چي؟!
گفت: «بابك- الف» نوشته «كيهان اين سوژه را سر دست گرفته و توي سر اپوزيسيون مي كوبد كه اگر در انتخابات تقلب شده بود چرا خاتمي در انتخابات مجلس رأي داد و تاجزاده اعلام كرد تقلب غيرممكن بوده است و اگر تقلب نشده، چرا هنوز هم به سوژه تقلب چسبيده ايد»؟!
گفتم: آخه ادعاي تقلب به سران فتنه ديكته شده بود. اونا از خودشون اختياري ندارند كه چيزي را نفي يا اثبات كنند. مامورند و مجبور.
گفت: پس چرا اينهمه از بررسي و تحقيق و اينجور چيزها حرف مي زنند؟!
گفتم: نوكر يكي از خان ها مي گفت؛ من هر كاري كه مي خواهم انجام بدهم، اول خوب فكر مي كنم، بعد با افراد وارد مشورت مي كنم و بعدش نيگاه مي كنم ببينم نظر «خان» چيه؟ مطابق همون عمل مي كنم!
گفت : سر بازجوی جاسوس زندان اوین ، نقل کرده از سایت همسویش  بالاترین
برای رد گم کردن گفته سایت ضد انقلابی، تاپاک کند برای ستار بهشتی دام بود وقلابی
بهرحال ازنوچه اش بابک-الف کرده استقبال ، تا گوید رقیب وابسته است نداره استقلال
گفتم : مگر چه گفته است این بابک؟ که سربازجو علیه رقیب زده جفتک
گفت : میگه رقیب  الکی کرد شلوغ و پلوغ ،تقلب در 22 خرداد 88 نه راست که بود دروغ
چون اگه دروغ بود چرا خاتمی کرد شرکت؟ رأی دادبه مجلس نهم  برای خیر   وبرکت
 سربازجو برای اینکه بیشتر بزند گند ،  نقل کرده از مصطفی  تاجزاده در بند
که اینهم گفته تقلب نشد در 22 خرداد ، کسی  علیه  ی دیکتاتور مرگ نزد فریاد
گفتم : اگر راست میگه این پیرو بی مخ شعبان؟ چرا نمیگه مردم خشمگین چرا ریختند توی خیابان؟
 با فریاد مرگ  بردیکتاتور  ضد دولت کردند تظاهرات،نه مردم  ایران که  منطقه وجهان دانستند شده تقلبات
گفت : نوکر یکی از خان ها می گفت هستم آزاد ، هرکاری که می خواهم می کنم حتی میزنم داد
گفتند چطوری گفت اول میکنم فکر، بعد با افراد ،می کنم مشورت بعد نگاه میکنم به خان برای اعتماد
تا وی دهد نظر،  آنگاه من مطابق آن می کنم عمل ، در ست کاری که میکنه سربازجوی زنجیری مچل