آنکه ناموخت از گذشت روزگار هیچ ناموزد زهیچ آموزگار


درس گذشت روزگار : از علیرضا یعقوبی
آنکه ناموخت از گذشت روزگار هیچ ناموزد زهیچ آموزگار
نماز جمعه این هفته تهران به امامت احمد جنتی اقامه شد. او در خطبه های نماز جمعه امروز به انتخابات آتی اشاره داشت که عینا متن بخشی از آن را از سایت بازتاب از سایتهای داخلی رژیم را نقل می کنیم:به گزارش ایسنا، آیت‌الله احمد جنتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به این‌که «در ایران هر ساله انتخابات داشته‌ایم که همیشه سالم برگزار شده است» گفت: شاهد این امر تمام ملت است و چه کسی می‌گوید که انتخابات در ایران آزاد نبوده آیا کسی را به زور به پای صندوق آورده‌اند و یا کسی به زور ثبت نام کرده و یا این‌که گفته شده به چه کسی رای بدهید نا ندهید؟
جنتی با بیان این‌که «انتخابات آزاد کلیدواژه و رمز شورش شده است همان طور که در گذشته تقلب رمز شورش شد» گفت: کله گنده‌ها و شکست‌خورده‌های سیاسی امروز از انتخابات آزاد صحبت می‌کنند و یکی از آن‌ها که گردن کلفت‌تر از همه است از مدت‌ها قبل این موضوع را مطرح کرد و بقیه هم به دنبال آن این بحث را مطرح می‌کنند و در خارج هم منافقان، سلطنت‌طلب‌ها، آمریکا و اسرائیل همان را می‌گویند.
توجه شود که آخوند جنتی یکی از همان جماعتی است که نقش معلم اخلاق را برای جامعه ایفا می کردند و از قبل آن نان می خوردند. روزگار آنها را در کسب قدرت دنیایی و دو روز بیشتر در راس امور بودن به کجا کشانده است؟. براستی وقتی یک شهروند عادی اینهمه انحطاطا و سقوط اخلاقی این جماعت را می بیند چه در ذهنش تداعی می شود جز تلاش برای کسب امور دنیوی تا حد دریدن یکدیگر؟!. بعد این جماعت عده ای جوان را بنام زورگیر و اراذل و اوباش در ملا عام می گردانند در حالیکه اوباش واقعی کسی جز خامنه ای و جنتی و احمدی نژاد و حسین الله کرم و مسعود ده نمکی و… نیست. براستی اینها چه چیزی برای آن جوان و نوجوان به ارمغان آورده اند؟!.
برای آگاهان این اظهر من الشمس بوده و می باشد که فردی که فرزند خود را اعدام می کند جنایتکاری بیش نیست. امروز آن خونهای به ناحق بر زمین ریخته است که این جماعت گندم نما و جو فروش را اینچنین به جان هم انداخته است که حرمت خود و لباسی که معتقدند از پیامبر به ارث برده اد هم را نگه نمی دارند. باید گفت گذشت روزگار چه درسهایی با خود دارد و مدعیان سنتی درس اخلاق حتی در کلاس اول آموزش از گذشت روزگار در جا می زنند؛

آنکه ناموخت از گذشت روزگار هیچ ناموزد زهیچ آموزگار