لبنانی‌ها: ترکیه و قطر محور شرارت هستند.

تجمع مردم لبنان مقابل سفارت قطر در بیروت/ لبنانی‌ها: ترکیه و قطر محور شرارت هستند.خبرگزاری فارس: مردم لبنان با اعتراض به سیاست‌های قطر در حمایت از تروریست‌های سوریه که مسؤول ربایش زائران لبنانی هستند، در مقابل سفارت این کشور تجمع کردند. 22 دی - 91
 این اقدام که آشکارا  فرار به جلو می باشد  نوعی حرکت نمایشی – فرمایشی  انتقام جویانه  مقابل  نقش واسطه گری ترکیه و قطر در مورد آزاد کردن 47 پاسدار و2130 تن از مخالفان سوری و  4 خلبان ترک می باشد که بدون شک از سوی دیپلمات تروریست  سفیر رژیم فاشیستی مذهبی ایران در لبنان  و گرد آوری ساندیس  خوران  حزب الله  و اعضای سپاه قدس در لبنان برنامه ریزی شده است. زیرا هدف جبران  نمودن شکست   ناشی از  نقش میانجی گری ترکیه و قطر است . به ویژه  اینکه این دو کشور ترکیه و قطر و  بازندگان اصلی ای دمشق و تهران  بودند. 
به گزارش فارس به نقل از العهد، تعدادی از لبنانی‌های خشمگین که عمدتا از خانواده‌های زائران ربوده شده این کشور به دست افراد مسلح و شورشیان سوری بودند، از صبح امروز در برابر سفارت قطر در لبنان در منطقه عین التینه در بیروت تجمع کرده‌اند.شرکت کنندگان در این تجمع که پرچم‌های لبنان و پلاکاردهایی را در دست دارند، از سفیر قطر خواستند تا فشار این کشور بر گروه‌های رباینده زائران لبنانی افزایش پیدا کند تا این زائران آزاد شوند. آنها تاکید کردند که زائران لبنانی هیچ گناهی ندارند و نباید ربودن آنها را به دریافت برخی مطالبات مرتبط کرد.در همین راستا حیاة عوالی یکی از زائران ربوده شده که اخیرا آزاد شده است، سفیر قطر در لبنان را عنصر نامطلوب خواند و تاکید کرد که قطر و ترکیه محور شرارت هستند و از تروریست‌ها حمایت می‌کنند و بر عملیات ربایش زائرانی لبنانی در سوریه سرپوش می‌گذارند، وی از کشور قطر خواست تا به عربیت خود بازگردد.در همین راستا برخی رسانه‌های لبنانی اعلام کردند که تظاهرات کنندگان سعی در ورود به ساختمان سفارت را داشتند که با ممانعت نیروهای امنیتی مواجه شدند و درگیری‌هایی بین آنها ایجاد شد، البته مروان شربل وزیر کشور لبنان وقوع این درگیری‌ها را تکذیب کرد.