چندتا جوک برای زنگ تفریح وخندیدن


چندتا جوک برای  زنگ تفریح وخندیدن ، اگر خنده ندارد و یا برایتان قدیمی است بی خیالش شوید.
2 تا زن توی اتوبوس برای یک صندلی خالی دعواشون میشه راننده میگه اونی که مسن تره بشینه روی صندلی هر ۲ تا زن به هم نگاه کردن و صندلی خالی ماند !
اين كارمنداي وزارت امور خارجه دقيقأ براي چي حقوق ميگيرن وقتي كه ما با هيچ كس در ارتباط نيستيم؟
دختر عموم از وقتی دماغشو عمل کرده کمی فارسی یادش رفته بعضی کلمات رو انگلیسی میگه مثلا میگه : اوه مای گاد تیچر خصوصیم قراره بیاد تو کل عمرش هم فقط یه سفر خارج از کشور داشته اونم 8 سال پیش رفته کربلا و برگشته
خواهرزاده‌ام وقتی میگه این چیه!؟ یعنی اون چیز پنج دقیقه دیگه بیشتر تا پایان عمرش نمونده کلّه ملق چیست ؟ فنی ست که کودکان برای خودنمایی جلوی مهمانان انجام می دهند که، در نهایت باعث گوزیدن و کتک خوردن آنها می شود
شاباش چیست ؟ حرکتی است محترمانه برای وحشی کردن شخصِ در حال رقص
راستی چرا به ماشین عروس میگن ماشین عروس ؟ مگه ماشین مال داماد نیس؟ کلا با خرسا حال میکنم ۶ ماه میخوابن ۶ ماهم میرن ماهیگیری کلا تو عشق و حالن
خدایا انتخاب واحد دنیا را كه خودت برایمان انجام دادی! كاش لااقل سیستم حذف و اضافه ای نازل میكردی. خیلی از واحد ها را باید حذفــــــــــــ كنم.
یه دووس پسرم نداریم بهش بگیم : "تو باید ماله من باشی چون لایقه بهترین هایی"
مشکل خانمها از اونجا آغاز میشه که لاک جدیده رو میزنن حالا باید براش شلوار و پیرهن و کفش و کیف جور کنن
  به هزار امید از دوست دخترم می پرسم از کجا بدونم منو واسه خودم دوست داری؟ برگرده بگه: قیافه و هیکل که نداری، بچه مایه دارم که نیستی اخلاقتم که گند دماغه به جز خودت چیزی واسه دوست داشتن نمی مونه عزیز دلم !!
جلســــه ی خواستگــــــاری : مــادر دختر : آقا دامــــاد چه کـــــــارن؟! مــادرپســر : برای دختـــرها خاطـــره میســـازن . . .
می‌ خوای روی یه تیکه سنگ بنویسم دلم برات تنگ شده بعد محکم بزنم توی سرت تا بفهمی دلتنگی‌ چه دردی داره؟