چرا پرونده «مهدی هاشمی رسیدگی نمی شود و ...؟

خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس ملکشاهی جزئیات جلسه کمیسیون قضایی بازار مکاره سؤال نمایندگان از وزیر دادگستری  چرا  پرونده «مهدی هاشمی رسیدگی نمی شود و حکم برای متهمان  «فساد ۳ هزار میلیاردی» صادر و اجرا نمی شود؟.15 آبان - 92
 
 باندهای ولی فقیه وپاسداران  برای جبران شکست 24 خرداد 92  دو نهاد بازار مکاره و دستگاه فاسد قضاییه را  تبدیل به گاز انبر فشار مضاعف خود  برروی دولت و رئیس جمهور روحانی کرده اند . برای همین هرروز بازار مکاره در حال سناریو و آماده  سازی  خوراک برای دستگاه فاسد قضاییه علیه ی دولت ائتلافی یازدهم است . بطور مثال دژخیم منفور ومشهور مصطفی پور محمدی به بازار مکاره فراخوانده شده است  تا با مطرح کردن پرونده ی مهدی رفسنجانی  پدرش دراز شود  که چرا حامی روحانی است ومهره هایش در دولت یازدهم حضور دارند وجاده را برای فعال شدن مدعیان اصلاح طلب هموار می کنند؟  بنابراین بی جهت نیست که از دژخیم  مصطفی پور محمدی  سؤال  شده است چرا    پرونده اختلاس  3 هزار میلیاردی و  نقش آنها هنوز حکمی برای شان صادر نشده است؟ همینطور   درباره پرونده مهدی رفسنجانی  هم سئوال شده  که چرا به این پرونده رسیدگی نمی‌شود؟
اللهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون قضایی و حقوقی خانه ملت گفت: در جلسه امروز سؤال آقایان بیرانوند نماینده بروجرد و کریمی قدوسی نماینده مشهد از وزیر دادگستری رسیدگی شد.وی اضافه کرد: یکی از سؤالات‌ این نمایندگان این بود که علیرغم تاکیدات قوه قضائیه برای برخورد با تخلفات یقه سفیدها چرا با آنها برخوردی صورت نمی‌گیرد. آقای پورمحمدی وزیر دادگستری توضیحات مفصلی درباره این سؤال دادند.رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سؤال دیگر این نمایندگان درباره پرونده 3 هزار میلیاردی بود. این نمایندگان اعتقاد داشتند که چند نفر از نمایندگان فعلی مجلس در این پرونده حضور دارند و با توجه به نقش آنها چرا هنوز حکمی برایشان صادر نشده است. نماینده سؤال کننده از توضیحات وزیر دادگستری قانع نشد و قرار شد آقای پورمحمدی در این زمینه تحقیقات لازم را انجام داده و نماینده سؤال کننده سوال واضح‌تری به کمیسیون ارائه کند.ملکشاهی همچنین خاطرنشان کرد: سؤال بعدی نمایندگان درباره پرونده مهدی هاشمی بود؛ نمایندگان این سؤال را داشتند که چرا به این پرونده رسیدگی نمی‌شود که آقای پورمحمدی توضیحاتی درباره آخرین وضعیت پرونده ارائه کردند.