كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 10 مرداد -94
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه ی کیهان
    * از تمام کساني که امکان روشنگري و بيان حقايق توافق براي مردم را دارند انتظار مي رود بدون توجه به غوغاسالاري و اهانت هاي برخي سياسيون و مطبوعات که جو سنگين عدم انتقاد را فراهم نموده اند هيچ واهمه اي نداشته باشند و به وظيفه خطير الهي خود همت گمارند. متاسفانه از حقيقت توافق عموم مردم بي اطلاع اند و ممکن است زماني آگاه بشوند که کار از کار گذشته باشد. اين سوال نيز وجود دارد که چرا صدا و سيما هماهنگ با دولت حرکت مي کند و از روشنگري که وظيفه ذاتي اين دانشگاه عمومي است غفلت مي ورزد.    يک دبير از قم
    * کار آقاي ظريف که به بهانه ملاقات با رئيس جمهور، وزير خارجه خبيث فرانسه را از پاسخگويي به خبرنگاران فراري داد شايسته نبود. در حقيقت کتمان حقايق اعمال فرانسوي ها در قبال ايران بود. آن از توافق آنچناني و اين از رفت و آمدهاي ناپيدا و آشکار! معلوم نيست اين ديپلماسي به نفع ايران اسلامي است يا دشمنان ديروز که امروز لباس دوستي به تن کرده اند.    
طالعي
    * پس از پايان مذاکرات وين ظاهراً به هدف تصويب توافق در مجلس برخي به حاشيه سازي و لاپوشاني واقعيات رو آورده اند. وزير صنعت، معدن و تجارت رسماً 6 درصد قيمت کالاي مصرفي را افزايش مي دهد! سخنگوي دولت افزايش قيمت ها را تکذيب مي کند. گراني خودرو رسما اعلام مي شود ولي به علت منافع برخي سهامداران خاص مخالفتي با آن نمي شود! نرخ دلار و ارز صعود و بورس سقوط مي کند.توافق ارسال شده به مجلس پس گرفته و مجدداً به مجلس ارسال مي شود! رئيس مجلس به حاشيه مي رود. پول هاي بلوکه شده به صورت متفاوت اعلام مي شود! آمريکايي ها هر چه مي خواهند از توافق مي گويند، فرش قرمز زيرپاي قاتلان ملت پهن مي شود! گويا در کشور قحطي بوده و در حال خروج از اين قحطي هستيم و...

    اينها همه نشان از سوءمديريت هاي بعد از توافق است که قبل از آن نيز همه مشاهده مي کرديم. آيا 2 سال عمر باقيمانده دولت هم به همين منوال سپري خواهد شد؟
    نراقي
    * با گنجاندن تعليق موشک هاي بالستيک در توافق با 1+5 يعني بستن دست ايران در سوريه، عراق، لبنان، فلسطين، يمن و... و نظاره کردن جنايات دشمنان تابلودار نظام اسلامي و از بين رفتن بازدارندگي نظامي جمهوري اسلامي نسبت به خطرات دشمنان منطقه اي و جهاني.    
محمدي
    * برخي ساده لوحان تصور مي کنند با توافق حاصل شده با دشمنان، خطر حمله نظامي را از کشور دور نمودند در حالي که اين خيال باطلي است. وقتي به تضعيف توان دفاعي کشور و اشراف اطلاعاتي جنايتکاران يا بازرسي هاي خارج از عرف و قانون تن داده شد احتمال جنگ نظامي چند برابر مي شود.

      * ارائه ترجمه توافق به مجلس و پس گرفتن آن به عنوان رفع اشتباه يعني چه؟! به نظر مي رسد جريان يا جرياناتي اهداف خود را بر پايه فريب دادن دولت تدبير قرار داده اند و آن را به ناکجاآباد مي برند!

    * اين چه توافقي است که نه تنها دلار و ارز ارزان نشد، حتي برخي کالاهاي داخلي هم با افزايش قيمت از سوي دولت روبرو شد و تحريم ها نيز که بازگشت پذيرند و نفت نيز همچنان رو به کاهش قيمت به پيش مي رود.

      * مگر صدا و سيما مستقل از دولت نيست، پس چرا به تريبون شخصي دولتمردان تبديل شده؟ پس وظيفه آگاهي بخشي و به دور از هرگونه گرايش حزبي و جناحي در اين رسانه چه مي شود؟

       * در اين رفت و آمد هيئت هاي سياسي، اقتصادي کشورهاي خارجي به کشورمان و گرم گرفتن مسئولين با آنها کاري کنند که اين کشورها به خاطر رفتارهاي غلط گذشته خود با مردم ايران عذرخواهي کنند. اين ها در جنگ تحميلي، حمايت از تروريست هاي جنايتکار و موارد متعدد ديگري واقعا با ملت ما خيلي بد کرده اند.

        * تيم مذاکره کننده هسته اي کشورمان پاسخ بدهند اگر طبق گفته آنان ماهيت آب سنگين اراک با بيرون آوردن قلب اين تاسيسات تغيير پيدا نمي کند آيا آمريکا مرض داشت که اين شرط را در توافق بگنجاند؟!

     * مدير ايران خودرو مي گويد، اگر با پژو فرانسه به توافق نرسيم با فولکس آلمان کار مي کنيم! يعني پيشرفت صنعت کشور در دوران پساتحريم باز هم وابسته به بيگانه است! و باز هم اين اقتصاد غرب است که شکوفا مي شود!

      * گردانندگان روزنامه هاي زنجيره اي که دلشان براي همبرگر و سيب زميني آمريکايي لک زده در سفر فابيوس به ايران حداقل ظاهر را حفظ مي کردند و باعث شرمندگي نمي شدند.

    * وقتي در اين توافق هسته اي غربي ها براي ما تعيين تکليف مي کنند که چه بکنيم و چه نکنيم معني و مفهوم آن چيست؟ آيا چيزي غير از اطاعت پذيري از آنها مي باشد. مسئولان ما چه مشکل و ضعفي در خود سراغ دارند که نمي توانند به مقاومت در مقابل دشمن ادامه بدهند.

     * توافق هسته اي را که روي سايت گذاشته اند چندين بار با دقت مطالعه کردم. هر بار که خواندم بيشتر ناراحت شدم اين چه جام زهري است که مي خواهند به اين ملت بخورانند!

    * مشاهده کنگره آمريکا و نحوه ارائه گزارش توسط سه وزير آمريکايي شرکت کننده در توافق هسته اي بايد براي مسئولين ما عبرت آميز باشد. از قول بنده بنويسيد اگر اين توافق به شکل فعلي تصويب شود بايد منتظر خيلي از حوادث تلخ باشيم.

    * يادداشت کيهان روز 94/5/7 حرف دل خيلي از ما مردم و دردکشيده هاي انقلاب بود. جا دارد همه اين يادداشت جانسوز را بخوانند و علاج واقعه را قبل از وقوع بکنند.    
پيکر
    * از شهرداري محترم گنبد کاووس درخواست مي شود نسبت به تعمير و بازسازي انتهاي خيابان امام خميني(ره) شمالي از پل زنده ياد آخوند نوري زاد به طرف بيمارستان پيامبر اعظم(ص) که آسفالت آن بسيار ناهموار است اقدام نمايد.اين مسير محل تردد خودروهاي سنگين به طرف مرز «داشلي برون» و برعکس مي باشد.    
ابراهيم مهرباني - گنبد کاووس
    * چرا حقوق بازنشستگان در برخي ادارات و سازمان ها در شرايط کاري مساوي بسيار متفاوت است؟ انتظار مي رفت بعد از اجراي نظام هماهنگ اين تفاوت ها به حداقل برسد.

    * تحت پوشش کميته امداد امام خميني(ره) هستيم. به دليل اينکه شماره کارت بنده اشتباه در سامانه ثبت شده از خدماتي مثل دريافت سبد کالامحروم شده ايم. چرا؟