گفت و شنود گلابي!

دروغ نامه ی کیهان 15 مرداد -94
گفت و شنود 
گلابي!
گفت: معاون اول رئيس جمهور گفته است؛ بانک هاي خارجي مي توانند در مناطق آزاد با مالکيت صددرصد شعبه باز کنند و در سرزمين اصلي زير 100 درصد!
    گفتم: مگر مناطق آزاد جزو سرزمين اصلي کشورمان نيست؟!

    گفت: چه عرض کنم؟! شايد براي حفظ گفتمان «اعتدال»! در سياست خارجي و جلب اعتماد غيرهسته اي دشمنان ايران، قصد دارند مناطق آزاد را بدون جنگ و خونريزي از سرزمين ايران جدا کنند!

    گفتم: يعني معاون اول رئيس جمهور نمي داند مناطق آزاد بخشي از خاک اصلي کشورمان است؟!

    گفت: البته که مي داند چون منتقد نيست که «بي سواد» باشد! احتمالادر تشخيص موضوع دچار اشتباه شده است.

    گفتم: چه عرض کنم؟! دبير دبيرستان در يک گردش علمي، کنار درختي ايستاد و از دانش آموزان پرسيد؛ اگر اين درخت کاج زبان داشت به ما چه توصيه اي مي کرد؟ يکي از دانش آموزان گفت؛ اگر زبان داشت به ما مي گفت من درخت گلابي هستم، نه کاج!