كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 18مهر-94
    كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و ساختگی دروغ نامه ی کیهان سربازجو حسین شریعت نداری .

    * کساني که وادادگي در برابر مستکبرين را مصلحت انديشي نمايش مي دهند بدانند ما بسيجيان آزاده و جانباز فرزندانمان را طوري تربيت کرده ايم که خشم انقلابي و استکبارستيزشان بيشتر از نسل اولي ها نباشد کمتر نيست. ما و فرزندانمان به امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بي وفايي نکرده و نخواهيم کرد بلکه همواره آماده جانفشاني هستيم.    سيدرضا حسيني نژاد 
    *
همين دو سال عمر دولت که صرف مذاکره هسته اي شده و فعاليت هاي هسته اي خوابيده و تحريم ها نيز همچنان باقي است بدترين ضرر را کرده ايم چون از برنامه هايمان عقب افتاده ايم و سودش را آمريکا برده است. الان دست کم بايد اولين نيروگاه هسته اي بومي ما راه اندازي مي شد.   
    *
وقتي روزنامه صهيونيستي مي نويسد: توافق هسته اي بهترين مسير حمله به ايران است بايد اسامي مدافعان چشم بسته و سينه چاک برجام به مردم اعلام شود تا فردا روز نتوانند خودشان را ميان مردم گم و گور کنند و کي بود کي بود من نبودم راه بيندازند.
        *
اگر برجام طبق گفته دولت توان دفاعي کشور را کند و ضعيف نمي کند پس چرا نتانياهوي کودک کش بازي سياسي خود را کنار گذاشت و به حاميان برجام پيوست؟    
    *
با مطالعه برجام انسان متوجه مي شود که ديپلمات هاي غربي در دفاع نامشروع از منافع خود چقدر خبره و کارکشته اند ولي متاسفانه ديپلمات هاي ما براي تحقق منافع به حق کشور به اميد و آرزو تمسک کرده اند!    
    *
با توجه به اين سخن صريح معاون وزير امور خارجه آمريکا که تحريم ها نه به خاطر مسائل هسته اي، حقوق بشر و يا حمايت از تروريست ها بلکه به خاطر پيروزي انقلاب اسلامي ايران در سال 57 است، به کار بردن عنوان قهرمان ملي براي يک عضو هيئت ايراني مذاکره کننده و با دستاوردي مثل برجام که اجراي آن ضريب موفقيت حمله نظامي آمريکا را بالامي برد چه توجيهي دارد؟       
    *
ديپلماسي منفعل و خنده فايده ندارد، اگر اين ديپلماسي موثر بود ما مجبور نبوديم ده ها سال مشکلات را تحمل کنيم. ديپلماسي انقلاب موثر است. ما انقلاب کرديم و انقلاب سبب پيشرفت ما شد. ديپلماسي خنده حوادثي مثل کشتار حجاج را به دنبال دارد.    
    *
فجايع اخير يمن اولين خروجي برجام است و قطعا آخرين آنها نيز نخواهد بود. ملت شهيدپرور کشورمان ضمن آمادگي و تقويت انصارا... بايد زمينه نابودي و انتقام خود را از آمريکا و اسرائيل غاصب و آل سعود اين جرثومه هاي فساد و تباهي بگيرند.   
    *
استاندار تهران در مراسم تحصن کنندگان برجام مسئله اي را مطرح کرد و گفت رهبري فرمودند کسي در مورد تصويب برجام نبايد انتقاد و اعتراض داشته باشد و پس از تصويب منتقدان حرفشان را بزنند. اين حرف خلاف واقع از زبان يک استاندار جاي تاسف دارد.   
    *
در فرصت کوتاهي که تا بررسي طرح مجلس باقي مانده است از نمايندگان انتظار مي رود همچون شهيد مدرس با برجام برخورد نمايند. اگر به سخنان دشمنان نيز دقت شود متوجه معايب آن براي ملت و پيشرفت کشور خواهيم بود. صهيونيست ها اين توافق را بهترين دستاورد براي حمله به ايران تلقي مي نمايند. 15 سال مانع پيشرفت ما در بحث هسته اي مي شوند و به اصطلاح دست ما را در حنا قرار مي دهند. به بهانه هاي مختلف به شناسايي افراد نخبه کشور اهتمام مي ورزند تا در فرصت مناسب به قلع و قمع آنها اقدام کنند و بسياري از معايب ديگر که قطعا براي نمايندگان اظهر من الشمس است.    اصالت منش
        *
آمريکا پس از شکست مستقيم راهبردي خود در برابر جمهوري اسلامي، راهبرد نفوذ از طريق پروژه هايي چون ادعاي توانمندسازي زنان، رسانه هاي مجازي براي جوانان، اثرگذاشتن بر تصميمات مسئولان و... را در سرلوحه کار خود قرار داده است و اما مسئولين ما بيش از دو سال است که تمام هم و غم خود را معطوف به مسائل هسته اي نموده و از بسياري امور کشور غافل اند و اين، راه را براي نفوذ بيشتر دشمن هموار کرده است.    
    *
دولت اقتصاد مقاومتي را کنار گذاشته در انتظار سرمايه گذاري غربي ها مي باشد. شرکت هاي غربي غير از اينکه محصولات خود را در ايران به فروش برسانند کاري براي ما انجام نمي دهند. چرا دولتمردان ما عميق فکر نمي کنند.    
    *
چگونه ممکن است و با چه فرمولي مي توان ثابت کرد که از طريق کوتاه آمدن در مقابل زورگويي غربي ها دست آورد بزرگي نصيب کشور خواهد شد. اگر چنين است پس چرا مصر با آن همه خاکساري در مقابل آمريکا پيشرفت نکرده است.    
    *
پوتين ميلياردها دلار و هزاران نيروي نظامي براي جنگ با تروريسم به سوريه اعزام کرد اما براي آغاز عمليات، منتظر تصويب قانون عمليات نظامي خارجي از روسيه توسط مجلس ماند و با تصويب مجلس حمله را آغاز کرد. اما در کشور ما کساني که براي عمل به قانون اساسي به کتاب الله قسم خورده اند قانون اساسي و مجلس را دور مي زنند!    
    *
اشغال پياده روهاي شهر جديد انديشه به ويژه فاز 2 توسط برخي مغازه داران و اشغال خيابان توسط وانت بارها، عبور و مرور را براي شهروندان دشوار کرده است. برخي نيز با آشپزخانه هاي سيار در خيابان به بريان کردن مرغ مشغولند. بارها اين مطالب منعکس و از شهرداري درخواست رسيدگي شده است اما توجهي نکرده اند. از مسئولين امر درخواست مي شود گامي در جهت حل اين مشکلات اهالي بردارند.    يکي از ساکنان فاز 2 شهر جديد انديشه
        *
اپراتور همراه اول به مناسبت عيد سعيد غدير خم هيچ پيامي به گوشي ها ارسال نکرد درحالي که در اين مناسبت ها ميليون ها تومان درآمد دارد.    
    *
باتوجه به وجود 200 هزار چاه آب غيرمجاز در روستاهاي ايران، خواهشمنديم مسئولان امر علاوه بر ترويج آبياري قطره اي به جاي آبياري سنتي در سيستم کشاورزي ايران براي صرفه جويي در مصرف آب چاه هاي غيرمجاز را پلمب کنند.       
    *
بهتر است وزارت نيرو با همکاري سازمان آمار ايران حجم آب مصرفي مجاز ماهانه در هر واحد مسکوني را براساس تعداد نفرات ساکن در آن واحد مسکوني تنظيم نمايند تا مقدار مصرف متوسط ماهانه براي هر واحد به طور عادلانه تنظيم گردد.      
    *
در جمکران قم زندگي مي کنم. براي گرفتن سند منزلم مراجعه کردم مبلغ 7 ميليون تومان پول از بنده مي خواهند خدا شاهد است خانه ام کلنگي است و ارزش چنداني ندارد در ضمن يک کارگر روزمزد ساختماني هستم.    رضا قلي بيگي