نامه‌ها وصدای شما

نامه‌ها وصدای شما 7 آبان -94
بهداشت کبابی‌ها
کبابی‌هایی که در بازارچه حرم شاه عبدالعظیم وجود دارد واقعاً از نظر بهداشتی در حد خیلی پایین قرار دارند. با توجه به اینکه اکثر این غذاخوری‌ها پول زیاد هم از مشتریان می‌گیرند، اصلاً بهداشت را رعایت نمی‌کنند.از دستگاه‌های نظارتی ذیربط تقاضای رسیدگی به این موضوع را داریم.محمدیان – شهرری
تاسف و صد تاسف از ورود برخی بدعت‌ها!
متاسفانه در محرم امسال هم چون سال‌های گذشته شاهد بعضی از ناهنجاری‌ها در برخی از دسته‌های عزاداری بودیم. طبل‌ها بزرگتر و گوش خراش‌تر شدند! مفاهیم برخی از نوحه‌ها،‌ سبک و دور از شان این ماه بود و بدتر از همه نوع پوشیدن لباس‌ها هم واقعاً اسفبار بود!
عبدالله - تهران

* جوکار از تهران: دولت، نیروی انتظامی،‌ سازمان‌های بهداشت و نهادهای مربوطه باید مراقب باشند موضوع قرص‌های روانگردان و تهیه آن در آزمایشگاه‌های داخلی بسیار نگران کننده است. زمانی این مواد از خارج وارد می‌شد، حالا تولید در داخل داریم که این یک فاجعه است که نسل جوان ما را تهدید جدی می‌کند! مسئولان بهوش باشید که فردا دیر است.
* جاوید از تهران: سرعت اتومبیل‌ها در انتهای خیابان امام خمینی که به بزرگراه یادگار امام می‌رسد به قدری زیاد است که خطرات بسیاری را تاکنون برای رهگذران ایجاد کرده است. تذکر بدهید تا این معضل مرتفع بشود.
*
مستوفی از تهران: از مسئولان وزارت نفت تقاضا می‌شود مهلت استفاده از سهمیه بنزین 700 تومانی را افزایش دهند.