مهدی جهانگیری: به مناطق محروم بدهکاریم

این بدهکاری کلان پرداخت ناشده تاریخچه ای برابر عمر ننگین رژیم وارونه ولایت فقیه غارتگر وعوامفریب دارد .زیرا اززمانیکه خمینی شیاد وعده حکومت مستضعفان وپابرهنگان داد این بدهکاری شروع وتا حال ادامه داشته است .بنابراین  این اعتراف بدهکاری به مناطق محروم جنبه تعارف وتبلیغی دارد.
گشایش مدارس کیمیای دانش در سه منطقه محروم
رییس گروه مالی گردشگری در آیین گشایش مدارس سه گانه کیمیای دانش که با حضور و استقبال جمع کثیری از مردم این منطقه برگزارشد، گفت: احساس می کنیم نسبت به مناطق محروم سرزمینمان بدهکاریم و هر کاری که بتوانیم انجام دهیم، جزو وظایف اخلاقی خود می دانیم.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری؛ این مدارس در مناطق ارزوئیه، صوغان و اسفندقه توسط بنیاد نیکو کاری یاس فاطمه النبی (س)، از شرکتهای عضو گروه مالی گردشگری و با تخصیص اعتبار از سوی بانک گردشگری به بهره برداری رسید.
«
مهدی جهانگیری» در آیین گشایش مرکز آموزشی کیمیای دانش ۱ در اسفندقه، اظهار داشت: ما به عنوان یک بنگاه کاملا خصوصی اعتقاد داریم باید در نظام اسلامی وظایف خود را براساس رسالتمان انجام دهیم و اینکه تصور کنیم هراقدامی باید توسط دولت انجام شود، کاملا غلط است و ما نیازمند یک جهاد ملی برای توسعه کشور هستیم.
رییس هیات مدیره بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی (س) با بیان اینکه برای توسعه هر کشوری راهی جز توجه به آموزش و پرورش و بهداشت مردم وجود ندارد، افزود: همه کشورهایی که به توسعه یافتگی رسیده اند، به این حوزه ها توجه ویژه‌ای کرده اند زیرا آموزش و پرورش هر کشور جایی است که زمینه توسعه هر کشور و بروز استعدادهایی که می تواند کشور را بسازد فراهم می کند.
وی افزود: به یمن تدبیر رهبر معظم انقلاب و عملکرد هوشمندانه ایشان و اقدامات موثر رییس جمهور دولت تدبیر و امید، دولت توانست با تغییر ادبیات و گفت گوی جهانی، کار مذاکرات هسته‌ای را به سرانجامی برساند و دریچه دیگری به روی اقتصاد و کسب و کار کشور باز کند.
رییس گروه مالی گردشگری اظهار کرد: امروز زمینه یک حرکت رو به جلو و امید در دل مردم صبور و مقاوم ما باز شده و این مردم مستحق تلاش شبانه روزی و توجه و خدمت بیشتری هستند.
دانشجویان منطقه را بورسیه می کنیم
جهانگیری با بیان اینکه آمادگی داریم برای بورسیه علمی بچه های این منطقه که وارد دانشگاه شوند، کمک کنیم تا کسی به خاطر مشکلات مالی از ادامه تحصیل باز نماند، تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که حداقلی از وظایف خود نسبت به مردم را انجام دادیم و امروز اگر شرایطی فراهم شده، ادای دین و وظیفه ملی ماست.
جهانگیری همچنین در مراسم افتتاح  مرکز آموزشی کیمیای دانش ۲ در صوغان آمادگی مجموعه و گروه مالی گردشگری را برای ایجاد یک واحد صنعتی در صوغان برای رفع مشکل اشتغال اعلام کرد و افزود: گروهی را به زودی برای انجام مطالعات فعال خواهیم کرد تا مقدمات کار بزرگ انجام شود.
 
جهانگیری همچنین درآیین افتتاح مرکز آموزشی کیمیای دانش ۳ در روستای محمدآباد ارزوئیه اظهار کرد: آقای «ابراهیم جهانگیری» مدیرکل وقت آموزش و پرورش استان پیگیری های جدی در زمینه احداث مدرسه در این مناطق را داشتند که موجب شد حرکت اجتماعی بانک از مناطقی که درد و رنج کشیده که خود ما زمانی در این منطقه زندگی کرده ایم، آغاز کنیم.
به گفته ی فائض فرخی مدیرعامل بنیاد یاس فاطمه النبی ‌(س) شش طرح آموزشی، ورزشی در استان کرمان و یک باب غسال‌خانه در استان هرمزگان توسط  بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی (س) با اعتبار بیش از 60 میلیارد ریال افتتاح شده که پروژه‌های آموزشی سه باب مدرسه شش کلاسه با زیربنای هر مدرسه 960 متر مربع هستند و هر سه مدرسه در استان کرمان به صورت چند منظوره به بهره‌برداری رسیده‌اند ، ضمن اینکه همه اعتبارات این طرح‌ها توسط گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری تأمین شده و در هیچکدام از این طرح‌ها اعتبارات دولتی استفاده نشده است.
 لازم به ذکر است در این مراسم افتتاح علاوه بر مدیر عامل و رییس هیات مدیره بانک گردشگری، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و مدیرکل نوسازی مدارس، امام جمعه ارزوئیه و جمع کثیری از مردم منطقه حضور داشتند.