امیرعبداللهیان: تغییری در سیاست ایران در قبال سوریه ایجاد نشده است

امیر عبداللهیان معاون عربی آفریقای وزیرامور خارجه که باید عراقی باشد چون تسلط کامل به زبان عربی داردجزو مهره های نزدیک به خامنه ای وپاسداران است .برای همین از زمان احمدی نژاد تاحال پست خودرا حفظ کرده است .اکنون پیام پاسداران وخامنه ای رارله کرده است. چون قرارنیست باافزایش کشته شدگان پاسداران در سوریه که ا نتقام شان باپرتاب 80 موشک به لیبرتی گرفته شد.سیاست رژیم جنگ افروز جنایتکار ولایت فقیه در سوریه تغییر کند و صحنه به هووی خود روس ها واگذار گردد.
معاون عربی آفریقای وزیر امور خارجه تاکید کرد: هیچ تغییری در سیاست حمایتی جمهوری اسلامی ایران از سوریه ایجاد نشده است.حسین امیرعبداللهیان در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما در آستانه برگزاری نشست وین درباره سوریه گفت: این نشست فرصتی برای کمک به تقویت مبارزه با تروریسم و روند سیاسی در سوریه و تلاش برای درک واقعیات این کشور و منطقه است.
وی افزود: تهران همواره از مبارزه با تروریسم و روند سیاسی در سوریه حمایت کرده است و همین رویه را کماکان پیگیری خواهد کرد.
وزیروزیرامورخارجه تصریح کرد: کسانی که قصد عبور از آقای بشار اسد را دارند به خوبی می دانند که در چارچوب روند سیاسی، فقط مردم سوریه درباره سرنوشت خود تصمیم می گیرند