كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 7 آبان -94
    كيهان و خوانندگان
پیام های دروغین وقلابی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری

    * خداوند به درجات امام راحل(ره) بيفزايد که فرمود، پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به کشور شما آسيبي نرسد. اي رهبر عزيز ما؛ با نامه خود به رئيس جمهور نگراني دلسوزان نظام را برطرف فرموديد. ما رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و فرزندان شما با تمام توان در جهت اجراي منويات جنابعالي تا پاي جان ايستاده ايم و به دولتمردان عرض مي کنيم که خير دنيا و آخرت شما در گرو عمل به نامه معظم له است.
    وحيدي - گرمسار

    * قبل از برجام تحريم اقتصادي بوديم بعد از برجام اگر با ورود کالاهاي اروپايي در معرض تهاجم اقتصادي قرار بگيريم به جاي کاهش نرخ بيکاري شاهد افزايش نرخ بيکاري و رکود در جامعه خواهيم بود. خدا کند که دولتمردان متوجه باشند.    
رحماني راد - قزوين
    * هزاران مجروح و جانباز شيميايي جنگ تحميلي 8 ساله قربانيان تلاش دولتمردان خبيث آلمان براي تجهيز صدام به سلاح هاي مرگبار شيميايي هستند. ولي متاسفانه در سفر وزير خارجه آلمان به تهران به جاي بازخواست از او زير پايش فرش قرمز پهن مي کنند. او را به دانشگاه مي برند و او با لحني متکبرانه بدون هيچ عذرخواهي از جنايات کشورش عليه ملت ما سپس به عربستان رفته و با همتاي پليد خود به عربده کشي مي پردازد و حتي از نام جعلي براي خليج فارس استفاده مي کند. چرا از مدعيان وطن پرستي سخني شنيده نمي شود؟
    شکيبا
    * از رئيس جمهور محترم درخواست مي شود به درخواست وزير صنعت پاسخ دهند و يک مدير از خارج به جاي ايشان وارد کنند چرا که خود آقاي وزير فرصت کافي براي حل مشکلات ندارند. واقعيت اين است که اظهارات آقايان نشان دهنده بي اعتقادي مطلق شان به اقتصاد مقاومتي است که قرار است با تکيه بر انبوه نيروهاي تحصيلکرده و متعهد داخلي به اجرا درآيد.

     * آقاي وزير صنعت و تجارت اگر عينک خود را تعويض کند خواهد ديد بهترين کارشناسان و مديران کشور به يمن همين تفکرات امثال ايشان کنار گذاشته شده اند!

    * امثال آقايان ترکان و نعمت زاده در سخنان اخير خود بالاخره مشخص کرده اند که چه کساني کاسبان تحريم و مفت خور هستند.

       * روزنامه هاي زنجيره اي در تيتر 94/8/5 خود از قول آقاي هاشمي عنوان داشته اند که وقتي تحريم ها برداشته شد ابعاد وسعت قرارداد هسته اي معلوم مي شود! به ايشان عرض مي کنم: اولاتشديد تحريم ها به درخواست فتنه گران 88 و از جمله برخي از منسوبان جنابعالي شکل گرفت. ثانيا حداقل با توجه به تجربه 36 سال انقلاب اسلامي به دشمن نمي توان خوشبين بود و اميد به وعده شيطان ره سپردن به ناکجا آباد است. ثالثا گشايش مشکلات کشور در گرو اعتقاد عملي و اجراي توصيه هاي رهبري در اقتصاد مقاومتي است. گره مشکل به دست داخلي ها باز مي شود نه آمريکايي ها و نه به کساني که حتي به واردات مدير چشم دوخته اند.    
احمدزاده
    * از انفعال غيرعادي دولت و وزارت امور خارجه در خصوص گستاخي هاي مسئولين عربستان بسيار حيرت زده ام. چرا به سيره عزتمندانه ولي امر مسلمين حضرت امام خامنه اي اقتدا نمي کنند؟
    رضائي
     * ديپلماسي لبخند آزمون خود را پس داد. آخرين نشانه اش اينکه هر روز صداي عربده نوچه هاي حقير منطقه اي آمريکا را مي شنويم.     
نيکنام - قم
    * جنايتکاران آل سعود فاقد عقل و شعور سياسي اند و در اين بين وزير خارجه آل سعود دلقکي بيش نيست و بايد حرف هاي گستاخانه اش در مورد ايران با پاسخي کوبنده و عبرت آموز مواجه شود.    
نوربخش- مشهد
    * بنازم به رهبر و علي زمان امام خامنه اي که با دستور و صدور بيانيه و مشروط ساختن آن تمام رشته هاي استکبار را پنبه کرده، کم کاري مسئولين امر را جبران کردند و مانع چپاول عزت و غيرت و زحمات دانشمندان و ملت قهرمان شدند. همان گونه که با نهيب خود انفعال و کم کاري دولت در حادثه منا را جبران کردند. خداوند متعال سايه اش را بر سر ملت مستدام دارد و تا ظهور حضرت حجت بن الحسن(عج) از او محافظت نمايد.

       * باز هم دم مسيحايي امام خامنه اي بر کالبد ايران اسلامي دميد و قلب دشمن غدار و قسم خورده را هدف گرفت و او را نااميد ساخت. اين فرزند امام حسين(ع) واقعا دل ما را آرام کرد.    
سرسالاري
    * پس از دو سال مذاکرات لبخند با شيطان بزرگ و دل نگراني ناشي از بصيرت بسياري از دوستداران انقلاب در داخل و خارج نسبت به شيطنت آمريکايي ها از طريق برجام، رهبر معظم انقلاب طي نامه اي به رئيس جمهور با درايت و تيزبيني و هوشياري حکيمانه و تعيين 9 شرط براي اجازه اجراي آن، نقشه دشمن را نقش بر آب و نقشه راه را ترسيم نمودند. انتظار مي رود تمامي مسئولين با اهتمام و جديت نسبت به خواسته رهبري و تحقق آن بکوشند و لحظه اي از کيد و مکر شيطان بزرگ غفلت نورزند.

        * از طريق توافق با غرب حتي ذره اي از مشکلات حل نخواهد شد بلکه هر روز بر مشکلات افزوده مي شود. حالاکه چيزي نشده نفوذ و تهاجم فرهنگي آنها با ثبت شرکت هايي چون مک دونالد توسط دولت ثبت علامت تجاري مي شود! خواهش مي کنم با عزت مردم بازي نکنيد!    
عقيل- کرج
    * در دنيايي که داور (دبير کل سازمان ملل) از قاتلان کودک کش رژيم صهيونيستي و آل سعود صهيونيستي و... حمايت مي کند، برماست که گوش به فرمان ولايت سپرده و به تقويت بنيه دفاعي کشور بيفزاييم و جوانانمان را از نظر اعتقادي، فرهنگي، سياسي و نظامي تقويت کنيم تا آينده کشور را عزتمندانه و مدبرانه بسازند.    
وحيد
    * سال هاي قبل در ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان کار تبليغاتي نمادين تصوير و يا لوگوي شبکه هاي سيما اندک تغييري مي کرد ولي گويا هرچه جلوتر مي رويم به جاي بهتر شدن، کارهاي ناچيز قبلي نيز به فراموشي سپرده مي شود و سريال ها نيز طبق روال طبيعي پخش مي شود. چرا؟
    مرتضي قاري يزدلي
    * بيش از 60-70 درصد مردم به نيازهاي اوليه زندگي خود محتاج اند و هر روز نيز شاهد افزايش هزينه هاي آب، برق و گاز و کاهش ارزش ريال و افزايش رکود هستيم. دولت به جاي تدبير و حل مشکلات براي عده اي متمول و کساني که از حقوق هاي بالابرخوردارند وام خودرو 25 ميليوني درنظر مي گيرد تا هم مشکل خود را حل کند و هم مشکل خودروسازان را. کساني که تا دهم هر ماه بيشتر درآمد ندارند چگونه قادرند از اين وام هاي کلان با اقساط 570 هزار توماني بهره مند شوند؟ کساني که براي اجاره هر ماه مشکل دارند چگونه مي توانند وام 25 ميليوني دريافت کنند؟ کساني که خود را به آب و آتش مي زنند تا کار و شغل آبرومندي پيدا کنند چگونه مي توانند به چنين وام هايي روي آورند؟ و...    
زارع- همدان
    * علي رغم تاکيد و اعلام وزارت آموزش و پرورش بر عدم بازگشايي شماره حساب توسط مدارس براي دريافت وجوه از دانش آموزان، متاسفانه دبيرستان دخترانه ]...[ در منطقه 5 جنت آباد، هر فصل مبلغ 150 هزار تومان مطالبه مي کند تا به شماره حساب ويژه واريز شود. علت دريافت وجوه را نيز کلاس هاي تقويتي عنوان مي کند.    
ولي دانش آموز
    * خيابان هاي شهرستان يزد پر از دست انداز شده چرا مسئولين استان در اين مورد کاري انجام نمي دهند.

    * در خيابان انبار نفت ري پشت پالايشگاه شهيد تندگويان چند درخت چند ده ساله وجود دارد که پاي اين درخت ها توسط شهرداري آسفالت شده و آب خوري ندارند. مي خواستم اطلاع بدهم اين درختان در حال خشک شدن هستند. مسئولان امر اقدامي بکنند؟

     * بازنشسته راه آهن جمهوري اسلامي با درآمد يک ميليون و پانصد هزار و داشتن يک معلول ذهني 35 ساله. در مهرماه مسئولين امر به جاي کمک به حل مشکلات درماني و... يارانه مان را هم قطع کرده اند. در حالي که بنده نه وسيله نقليه اي دارم و نه املاک و مستغلات و...    
جعفر صادق پور