بحرین به موسویان ویزا نداد

درشرایطی که چندین سال است سپاه قدس با پیگیری طرح های تروریستی وخرابکارانه تلاش کرده است تاباایجاد آشوب وناامنی وبی ثباتی در بحرین  موجب سقوطش فراهم شود . چراباید بحرین مهره ی مخالف ا یرانی کش در آلمان و متهم جاسوس هسته ا ی ا نگلیس را ویزابدهدتا وارد بحرین شود و طرح های پشت پرده را دنبال کند.

دولت بحرین از صدور ویزا برای حضور سید حسین موسویان در کنفرانس امنیت خلیج فارس در منامه خودداری کرد.
 
به گزارش خبرآنلاین، دولت بحرین از صدور ویزا برای حضور سید حسین موسویان، معاون پیشین سیاست خارجی شورای عالی امنیت ملی، عضو ارشد تیم پیشین هسته‌ای و سفیر اسبق کشورمان در آلمان در کنفرانس امنیت خلیج فارس در منامه خودداری کرد.
 
لازم به یادآوری است که این کنفرانس هر ساله با حضود صدها تن از مقامات و شخصیتهای برجسته جهانی تشکیل میشود و موضوع محوری ان هم در مورد امنیت خلیج فارس است.
 
موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک برگزار کننده این کنفرانس است که دولت بحرین نیز عمده هزینه های آن را می‌پردازد تا این کنفرانس در بحرین برگزار شود.
موسویان در این باره می گوید: امسال قرار بود من در مورد توافق هسته ای و سیاستهای منطقه ای ایران صحبت کنم. سال گذشته هم از ایران تنها من شرکت کرده بودم. وزرای کشورهای عربی خلیج فارس و کشورهای غربی فضای کنفرانس سال گذشته را صدرصد علیه ایران شکل دادند لاکن من در مقابل هرسخنرانی که علیه ایران صحبت میکرد وقت میگرفتم و جواب او را محکم میدادم.
 
برای نمونه پاسخ وزیر خارجه کانادا که سردار سلیمانی را تروریست خواند را دادم و پاسخ وزیر دفاع فرانسه که ایران را تهدید سلاحهای کشتار جمعی جهان خواند را به گونه ای دادم که هر دو وزیر قادر به جواب نبودند.
 
موسویان افزود: نهایتا فضای کنفرانس را تا حدی متعادل کردم. اما امسال دولت بحرین با خوداری از صدور ویزا و با توجه به اینکه مقامات ایران هم شرکت نمی‌کنند، خواسته تا فضای کنفرانس را صددرصد ضد ایرانی کند و کسی هم نباشد که پاسخ آنها را بدهد.
 
عضو تیم پیشین هسته‌ای کشورمان افزود: یک منبع مطلع از موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک اطلاع داد که سازمان امنیت بحرین مانع حضور من شده است.