تشييع ۹ کشته شدگان مدافع حرم و دفاع مقدس در ۶ شهر

تشييع ۹  کشته شدگان مدافع حرم و دفاع مقدس در ۶ شهر 9 آبان -94
برای اینکه آمار رو به افزایش کشته های پاسداران در سوریه برجسته نشود وتوی چشم نزند .بنابراین قاطی استخوان های پوسیده ی بیش از 30 سال پیش  جنگ خانمان سوز موهبت الهی می شوند . البته به دلیل اینکه کشته های پاسداران در سوریع  افزایش یافته است . به ویژه اینکه مهره های کلیدی سپاه قدس همچون حسین همدانی جزوشان بوده است. لذا با پرتاب 80 موشک به لیبرتی که یک جنایت جنگی علیه ی بشریت است   انتقام از مجاهدین  ساکن لیبرتی گرفته شده است.
پيکرهاي ۹  کشته شده ی  مدافع حرم و گمنام دفاع مقدس در شهرهاي اصفهان، رشت، زنجان، ميناب، همدان و اهواز تشييع و خاکسپاري شد.
    
سرويس شهرستانها-به گزارش خبرنگار کيهان از اصفهان، پيکر پاک شهيد حميدرضا دايي تقي از شهداي مدافع حرم روز پنجشنبه با حضور روحانيون، مسئولان و اقشار مختلف مردم تشييع و در گلستان شهداي اين شهر به خاک سپرده شد.
    
شهيد دايي تقي فرمانده پايگاه المهدي حوزه هفت ناحيه مقاومت بسيج امام رضا(ع) اصفهان بود که روز تاسوعا در نبرد با تکفيري ها در دفاع از حرم حضرت زينب(س) در سوريه به شهادت رسيد.
    
همچنين صبح امروز نيز پيکر مطهر شهيد پويا ايزدي ديگر شهيد مدافع حرم حضرت زينب(س) در شهر باغبهادران اصفهان تشييع و در جوار ديگر شهداي اين شهر به خاک سپرده مي شود.
    
همچنين به گزارش ايرنا از رشت: پيکر پاک شهيد مدافع حرم سجاد طاهرنيا با حضور مردم استان گيلان در رشت روز پنجشنبه تشييع و در گلزار شهداي اين شهر به خاک سپرده شد. پاسدار شهيد سجاد طاهرنيا مدافع حرم حضرت زينب(س) که در ايام تاسوعاي حسيني به شهادت رسيده بود، 30 سال سن داشت و دو فرزند از او به يادگار مانده است.
    
درتشييع جنازه اين شهيد که از مقر سپاه پاسداران تا گلزار شهداي شهر رشت زير بارش باران برگزار شد، سردار ابوالقاسم فروتن معاون هماهنگ کننده نيروي زميني سپاه پاسداران، فرماندهان نظامي و انتظامي و نيروهاي مسلح و خانواده هاي شهيدان و ايثارگران و مسئولان و مديران استان شرکت داشتند.
    
گزارش خبرنگار کيهان از زنجان نيز حاکي است، پيکرهاي مطهر 2 شهيد گمنام 19 و 25 ساله دوران دفاع مقدس با استقبال باشکوه مردم روز پنجشنبه در زير بارش باران پس از اقامه نماز در گلزار شهداي پايين زنجان به سمت مزار شهداي گمنام سپاه استان تشييع و در پادگان تيپ 36 انصارالمهدي(عج) زنجان آرام گرفتند.
    
همچنين به گزارش خبرنگار ايرنا از بندرعباس پيکر مطهر سه شهيد گمنام دوران دفاع مقدس بعدازظهر پنجشنبه با حضور پرشور مردم، خانواده هاي شهدا و مسئولان سياسي و انتظامي در بوستان شهدا شهر سندرک ميناب تشييع و به خاک سپرده شد. اين شهدا در روستاهاي کريان، گوجگ، پشته تلنگ، گرو و سرمازغ تشييع و در بوستان شهداي شهر سندرک به خاک سپرده شدند.
    
استان هرمزگان از روز دوشنبه چهارم آبان ماه ميزبان پيکر 6 شهيد گمنام دفاع مقدس تفحص شده در مناطق عملياتي خيبر و والفجر مقدماتي بود.
    
پيکر مطهر دو تن از اين شهدا در محل پرديس دانشگاه علوم پزشکي هرمزگان و يک شهيد ديگر در فرماندهي انتظامي استان در بندرعباس به خاک سپرده شد.
    
گزارش ايرنا از همدان نيز مي افزايد: پيکر پاک يک شهيد گمنام دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه در آيين باشکوهي با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در همدان تشييع و در محوطه سپاه انصارالحسين(ع) خاکسپاري شد. پيکر پاک اين شهيد 18 ساله در زير بارش باران پاييزي در مسير امامزاده عبدالله شهر همدان تشييع و پس از گذر از بلوار فلسطين به سپاه انصارالحسين(ع) منتقل و به خاک سپرده شد. اين شهيد گمنام در منطقه عملياتي مجنون در سال 62 به شهادت رسيد.
       تشييع پيکر شهيد مدافع حرم در اهواز

    پيکر شهيد محمد ظهيري ديروز پس از نماز جمعه بر روي دست نمازگزاران اهواز تشييع شد.    پيکر اين شهيد که در نبرد با نيروهاي داعش در سوريه به شهادت رسيد از مصلاي امام خميني اهواز تا چهار راه سلمان فارسي اين شهر تشييع و در جوار حرم علي بن مهزيار(ع) به خاک سپرده شد.