حمله موشکی به کمپ «لیبرتی» در غرب بغداد/ ۲۰ نفر کشته شدند

حمله موشکی به کمپ «لیبرتی» در غرب بغداد/ ۲۰  نفر کشته شدند 8 آبان -94
خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران فارس  لو داد که موشک پران  های  دیشب لیبرتی  کیستند ؟ چون گزارش  داده حمله موشکی به کمپ «لیبرتی» در غرب بغداد/ ۲۰ عنصر گروهک مجاهدین  کشته شدند.
درادامه به نقل منابع امنیتی عراق که باید همان لانه ترور وجاسوسیی سفارت رژیم و ارونه ی ولایت فقیه در بغداد و شبه نظامیان وابسته به مزدوردست نشانده ی نوری مالکی  باشند خبر از اصابت ۲۵ فروند موشک «کاتیوشا» به کمپ «لیبرتی» مقر عناصر مجاهدین  در اطراف فرودگاه بغداد و کشته شدن ۲۰ نفر از عناصر این  گروهک  خبر دادند.
مسخره اینکه  باپاک کردن صورت مسأله و عادی سازی و عدم دست داشتن  سپاه قدس درعراق که زیر فرمان پاسدارتروریست قاسم سلیمانی انجام اقدامات تروریستی می کنند   از اینان افراد ناشناس نام برده شده است  .خیلی مسخره تراینکه  درادامه  به نقل از یک منبع امنیتی عراق که نخواست نامش فاش شود چون گمنام امام زمانی وصل به سازمان اطلاعات وامنیت اعزامی پاسداران وا عزام شده  به عراق است ، گفت: این موشکها از منطقه «البکریه» از توابع شهرستان ابوغریب شلیک شدند. بهرحال لوداده شده است که طراح پرتاب 80 موشک های گوناگون سپاه قدس است .چون انتقام پاسدارکشته شده حسین همدانی درسوریه و افشاگری هسته ای از مجاهدین لیبرتی گرفته شود .
 خبرگزاری فارس: حمله موشکی به کمپ «لیبرتی» در غرب بغداد/ ۲۰ عنصر گروهک منافقین کشته شدند
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از شبکه اسکاینیوز، افراد ناشناس امروز(پنجشنبه) 25 فروند موشک «کاتیوشا» به سمت اطراف فرودگاه بغداد شلیک کردند.یک منبع امنیتی عراق که نخواست نامش فاش شود، گفت: این موشکها از منطقه «البکریه» از توابع شهرستان ابوغریب شلیک شدند.این منبع امنیتی به پایگاه خبری «السومریه نیوز» گفته که موشکهای کاتیوشا به سمت پادگان «لیبرتی»(مقر گروهک منافقین) در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد در غرب پایتخت عراق شلیک شدند و در پی آن چندین نفر کشته و زخمی شدند.شبکه الجزیره به نقل از منابع آگاه در عراق گزارش داد که در این حمله موشکی 20 نفر از عناصر گروهک تروریستی منافقین کشته شدند.کمپ «لیبرتی» محل حضور عناصر برجای مانده از گروهک تروریستی منافقین است که پس از تعطیل شدن پادگان اشرف به آنجا منتقل شدند.