در حمله موشکی به پایگاه مجاهدین در عراق صورت گرفت

در حمله موشکی به پایگاه مجاهدین  در عراق صورت گرفت 9 آبان -94
 پیرامون   حمله موشکی به لیبرتی که جنایت علیه ی بشریت است . رسانه های رژیم و ارونه ی ولایت فقیه  با رله کردن خبر مشابه تبدیل به بلندگوهای تبلیغاتی  ارگان  های فاشیستی –تروریستی شده اند . چون نقل قول از «وثیق البطاط»  رهبر گروه «جیش‌المختار» در عملیات روز پنجشنبه حمله موشکی  به لیبرتی کرده اند  که این گروه مسئولیت  این جنایت علیه بشریت را  بر عهده گرفته  است  .  لذا ادعا شده جیش المختار گروه که متشکل از خانواده‌های قربانیان انتفاضه شعبانیه است بارها به سران مجاهدین  اعلام کرده بود که باید هر چه سریعتر خاک عراق را ترک کنند اما آنها علیرغم تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی کشورهای اروپایی و آمریکایی اصرار بر اشغال بخشی از خاک ما را دارند که این موضوع ما را ناچار به واکنش کرده است.
 علم کردن  گفتگو با مزدوری  به نام وثیق البطاط» رهبر جیش المختار که  دست ساز پاسدار تروریست قاسم سلیمانی  است  درحالیست که سال گذشته گفته شد وی  در سوریه کشته شد . لذا  مانوردادن با یک مرده زنده شده یا شیون کردن برسر گوری که مرده ای در آن نیست گذشته از مسخره بودنش  بیشتر موجب فاش شدن نقش کلیدی سپاه قدس در اقدام تروریستی جنایت علیه ی بشریت علیه ی مجاهدین لیبرتی است
در حمله موشکی به پایگاه مجاهدین  در عراق صورت گرفت
هلاکت 23 عضو گروهک؛«ابریشمچی» در بین کشته شدگان  


بخش خبری روزین امه جمهوری اسلامی: در حمله موشکی به پایگاه منافقین در عراق 23 عضو این گروهک تروریستی به هلاکت رسیدند.
در همین رابطه، هیئت تبلیغات جنگ عراق اعلام کرد که پنج شنبه شب (ساعت 19 به وقت محلی) نزدیک به 20 موشک کاتیوشا به محوطه کمپ لیبرتی محل استقرار گروهک منافقین در غرب بغداد اصابت کرد.این موشک‌ها از منطقه البکریه به‌سمت اردوگاه لیبرتی شلیک شد و به محوطه پادگان اصابت کرد. همچنین گزارش شده است که در حمله موشکی به اردوگاه لیبرتی نزدیک فرودگاه بین‌المللی بغداد، بیش از 200 نفر از منافقین کشته و زخمی شدند؛ از جمله "حسین ابریشمچی" از سرکردگان این گروهک به هلاکت رسیدند.
در این عملیات 22 نفر دیگر از اعضای اصلی این گروهک، ازجمله مهدی توکل، بهزاد میرشاهی، حسن اداوی، رجب محمدی، رضا وادیان، شریف ویسی، حسین سرو آزاد، احمد مسچیان، جاسم قصیر، ابوطالب هاشمی، حمید دهقان، کیومرث یوسفی، حسین گندمی، نیره ربیعی وجواد سالاری کشته و یا زخمی شدند.
خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد که گروهک تروریستی منافقین در پیامی الکترونیکی خود اعلام کرده است: 80 موشک به طرف این اردوگاه شلیک شد که زخمی شدن دهها نفر را درپی داشت.
«
ناصر بندر»، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری عراق نیز در این باره گفت:چندین راکت نزدیک این پایگاه نظامی نزدیک فرودگاه بغداد، پایتخت عراق، اصابت کرد. اطلاعات و علل این حمله هنوز مشخص نیست اما اعلام شده است که«جیش المختار»، مسئولیت حمله را بر عهده گرفت.
گفتنی است جان کری، وزیر خارجه آمریکا به حمله موشکی به مقر گروهک منافقین در عراق واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد. کری در این زمینه گفت: «آمریکا قویاً این حمله تروریستی را محکوم می‌کند. ما با مقامات ارشد عراقی در تماس نزدیک هستیم تا مطمئن شویم که خدمات درمانی و اضطراری لازم برای قربانیان فراهم شود». وی تاکید کرد که آمریکا متعهد به کمک به کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل برای انتقال دائمی اعضای ساکن در کمپ لیبرتی به خارج از عراق است.
رهبر «جیش‌المختار» حمله به مقر منافقین را بر عهده گرفت
رهبر گروه «جیش‌المختار» عملیات روز پنجشنبه در اردوگاه لیبرتی را که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از 200 عضو منافقین شد بر عهده گرفت.
«
وثیق البطاط» رهبر جیش المختار گفت: این گروه که متشکل از خانواده‌های قربانیان انتفاضه شعبانیه است، بارها به سران گروهک منافقین اعلام کرده بود که باید هر چه سریعتر خاک عراق را ترک کنند اما آنها علیرغم تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی کشورهای اروپایی و آمریکایی اصرار بر اشغال بخشی از خاک ما را دارند که این موضوع ما را ناچار به واکنش کرده است.
وی به سران گروهک تروریستی منافقین هشدار داد، اگر زودتر خاک عراق را ترک نکنند، احتمال تکرار این عملیات‌ها وجود دارد.
لازم به ذکراست که اردوگاه «لیبرتی» محل حضور عناصر برجای مانده از گروهک تروریستی منافقین است که پس از تعطیل شدن پادگان اشرف به آنجا منتقل شدند. سران گروهک تروریستی منافقین علیرغم آمادگی برخی کشورهای غربی و آلبانی برای پذیرش اعضا همچنان اصرار بر ماندن در خاک عراق دارند؛ زیرا ادامه حیات خود را منوط به این حضور تلقی می‌کنند.