تشييع 3 عضو کشته شده حزب ا لشیطان لبنان

تشييع 3 عضو کشته شده حزب ا لشیطان لبنان  مدافع حرم در لبنان با شعار «حسين راز پيروزي هاي ما» 8 آبان -94
موازی برگزاری چراغ خاموش  مراسم دفن  غیر تشریفاتی پاسداران کشته شده در سوریه درلبنان هم کشته شدگان حزب الشیطان درسوریه در جنوب لبنان دفن شدند .

ده ها هزار نفر از شيعيان و عاشقان حسيني عصر «سه شنبه» در سيزدهمين روز ماه محرم طي راهپيمايي باشکوهي که در شهر «نبطيه» واقع در جنوب لبنان برگزار شد شرکت و بر ادامه راه مقاومت تا پيروزي نهايي تاکيد کردند.
    در اين مراسم که تحت عنوان «حسين راز پيروزي هاي ما» و با حضور مقامات برجسته حزب الله و شخصيت هاي سياسي، ديني و اجتماعي لبنان برگزار شد پيکر سه تن از شهداي حزب الله که در جنگ سوريه به درجه رفيع شهادت نائل آمدند بر روي دستان مردم تشييع شد.

    مراسم راهپيمايي عزاداران حضرت سيدالشهدا(ع) از يکي از ميادين خيابان «بئر القنديل» آغاز و با شعارهاي «لبيک يا حسين»، «آه زينب»، «مرگ بر آمريکا» و «مرگ بر اسرائيل» شرکت کنندگان همراه شد. شرکت کنندگان در اين مراسم همچنين تصاويري از امام خميني«ره» و رهبر معظم انقلاب در دست داشتند و پيشاني بندهاي «لبيک يا خامنه اي» نيز بر سر خود بسته بودند.

    در اين مراسم پيکر مطهر شهيد «محمدسعيد فواز» از اهالي نبطيه، «علي اکبر محمد خشفه» از شهرک القطراني و «حسين حسن شريفه» از نبطيه جنوبي در ورزشگاه الحسين شهر نبطيه تشييع شدند.