نامه‌هاوصدای شما

نامه‌هاوصدای شما 18 مهر-94
پیاده روهایی که احتیاج به بازسازی ندارند!
سنگفرش برخی معابر با اینکه هیچ اشکال و ایرادی ندارد، کارگران مشغول از بین بردن آنها و چسباندن موزاییک‌های جدید هستند و مشخص نیست هدف از این کار چیست؟ تخریب و بازسازی معابر مدت‌ها طول می‌کشد و رهگذران مجبورند مشکلات عدیده‌ای را تحمل کنند. جالب اینکه برخی پیمانکاران از کاربرد اصولی مصالح خودداری می‌کنند، در نتیجه پس از مدتی کوتاه، سنگفرش‌ها لق یا کنده می‌شوند!عرفان – تهران
مغازه به جای پیاده‌‌رو!
اخیراً شهرداری منطقه 18 به ساختمان فرهنگیان واقع در شادآباد،‌ خیابان وثوق به جای پیاده‌رو، اجازه ساخت 10 تا 15 باب مغازه داده است که همه آنها به کار مکانیکی یا تعویض روغنی مشغول هستند و همین امر مخل آسایش اهالی منطقه شده است.حال این سئوال پیش می‌آید که شهرداری با چه مجوزی پیاده‌رو را تبدیل به مغازه کرده است؟از ساکنین شادآباد – تهران
* آهنگر از هشتگرد – خوب است مسئولان با نامگذاری یک روز به نام «رفتگر» از زحمات این عزیزان قدردانی کنند.
* اسدی از تهران: وضعیت ترمینال جنوب از لحاظ جمع‌آوری زباله‌ها خیلی نامناسب است و تمامی زباله‌ها در سرتاسر این ترمینال به حال خود رها شده و دیر جمع‌آوری می‌شود! از شهرداری منطقه تقاضای رسیدگی به این معضل را داریم.
*
حیدریان از تهران: با وجود گران شدن عوارض اتوبان‌ها، چرا مسیر اتوبان قم به تهران، 2 کیلومتر مانده به عوارضی، نزدیک حرم امام خمینی(ره) طوری باشد که گویی تاکنون آسفالت نشده است؟
*
حسنی از تهران: پله برقی بالابر متروی ایستگاه میرداماد خراب است و به همین دلیل بالا آمدن افراد مسن و سالخورده به سختی انجام می‌شود. لطفاً تذکر بدهید تا انشاءالله زودتر درست کنند.
*
خانم رادمنش از شهریار: اتوبوس‌های شهر قدس به سرآسیاب با وقفه به شهروندان سرویس دهی می‌کنند و این امر مشکلات عدیده‌ای را برای مسافران ایجاد کرده است. به مسئولان ذیربط تذکر بدهید تا رسیدگی کنند.
*
عبدالستار مساوات از تهران: متاسفانه عده‌ای از صاحبخانه‌ها به شرایط اقتصادی و مشکلات ما مستاجران توجهی ندارند و هر میزانی که دلشان بخواهد اجاره‌خانه را تعیین می‌کنند و هیچ قانون و مرجعی هم وجود ندارد که به میزان کرایه‌ها و چگونگی ثبت آنها در دفاتر املاک رسیدگی کند.