گزیده خبرهای 30 آبان – 94 قسمت -4

گزیده خبرهای 30 آبان – 94 قسمت -4
 
    اخبار ادبي و هنري 
دست پرورده شبكه ماهواره اي ضدانقلاب، مجوز مي گيرد؟!
دست پرورده خواننده فاسدي که در يکي از شبکه هاي ماهواره اي ضدانقلاب، آکادمي موسيقي راه انداخته بود، قرار است در داخل کشور آلبوم منتشر کند!    براساس گزارش پايگاه خبري انقلاب نيوز، «الف - ک» که دست پرورده گوگوش، خواننده لس آنجلسي است در دوره قبلي آکادمي موسيقي شبکه بهايي من و تو معرفي شد؛ قرار است با مجوز رسمي در سطح کشور آلبوم منتشر کند!    يکي از تهيه کننده هاي موسيقي پاپ با اين خواننده قرارداد پنج ساله امضا کرده است؛ اين تهيه کننده موسيقي از انتشار جزئيات بيشتر درباره آلبوم اين خواننده خودداري کرد و انتشار جزئيات آلبوم اين خواننده دست پرورده ضدانقلاب را به ماه هاي آينده موکول کرد!    وزارت ارشاد هنوز واکنشي درباره صحت و سقم اين خبر نداشته است.
خبر ويژه 
دلبري يك مهره سياسي از بي بي سي و روزنامه هتاك
يک روزنامه زنجيره اي نوشت حضور علي مطهري ها در مجلس دهم ضرورت دارد.    روزنامه بهار در تحليلي نوشت چهره هايي مانند مطهري با وجود سوابق اصولگرايي بايد در بهارستان بمانند. اين روزنامه همچنين از قول زيباکلام تصريح کرد: علي مطهري از هر اصلاح طلبي اصلاح طلب تر است. همچنين افراطيوني نظير محمد کيانوش راد (عضو فراکسيون مشارکت در مجلس ششم) و مرتضي حاجي گفته اند «نمايندگان مجربي مانند مطهري بايد در مجلس باشند» و «من به مطهري راي مي دهم».    اشتياق اين روزنامه زنجيره اي به امثال علي مطهري از آن جهت جالب توجه است که روزنامه مذکور پيش از اين چندبار به خاطر ارتکاب جرايم مختلف توقيف شده که آخرين نوبت آن به علت زيرسوال بردن ولايت اميرمومنان علي عليه السلام بوده است.    اولين بار شبکه دولتي انگليس (بي بي سي) با اشاره به برخي معارضه طلبي هاي مطهري با برخي نهادهاي عالي نظير شوراي نگهبان، به وي لقب «اصلاح طلب جديد» را داد.    برخي افراطيون بارها تصريح کردند اضافه شدن «شبه اصولگرايان بريده از اصولگرايي» به اصلاح طلبان چيزي به اين طيف اضافه نمي کند بلکه آنها بايد در همان جبهه خود بمانند و نقش خود را به درستي ايفا کنند!
    
علي مطهري اخيراً نيز در ماجراي اعتراض مطبوعات به سرکوب سياسي و مضيقه مالي عليه منتقدان، به سمت دولت غش کرد و حاضر به حمايت از منتقداني که از سوي دولت با انواع ناسزاها و تهمت ها نواخته مي شوند، نشد. گفته مي شد مدعيان فراکسيون دولتي اعتدال در مجلس مذاکراتي را با وي براي ايجاد فراکسيون حاميان دولت انجام داده اند اما خود دولت صلاح ندانسته، که به اين ترتيب حاميان دولت در مجلس انگشت نما شده و وکيل الدوله لقب بگيرند. مطهري در دوره دولت قبل مدعي شعار «صداي ملت، منتقد دولت» بود.
خبر ويژه 
كدام جبهه مستقل! اينها كه همه اصلاح طلبند!
ماه مانده به انتخابات مجلس، ائتلاف موسوم به «جبهه متحد مستقلين ايران» اعلام موجوديت کرد. اين گروه که مدعي است 51 حزب و تشکل عضو آن هستند، علي مطهري را به عنوان سرليست خود معرفي کرده است.    جلسه ائتلاف ياد شده در دفتر قدرت علي حشمتيان از نمايندگان اسبق و اصلاح طلب مجلس برگزار شد و اين گروه از بين 152 کانديداي مطرح در تهران، 36 نفر را به عنوان فهرست اوليه خود براي تهران مشخص کرد.    جالب اينکه در اين گروه موسوم به مستقل، غير از نام علي مطهري و کاظم جلالي، اسامي اصلاح طلباني چون اشرفي اصفهاني، فاطمه هاشمي، دعايي، جلودارزاده، کواکبيان، محجوب، حضرتي، اطاعت، موسوي لاري، منتجب نيا، مهر عليزاده، مرتضي حاجي، احسان شريفي، سرحدي زاده، کلانتري، جعفر توفيقي، الويري، عبدالعلي زاده، سيدافضل موسوي، حسين کمالي، يدالله طاهرنژاد و علي محمد نمازي (کارگزاران)! ديده مي شود.
    دستگيري قاتل
    کرمان- ايرنا: دادستان عمومي و انقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگيري قاتل کرامت دهدشتي سرمايه گذار مشهور جيرفتي خبر داد.    يوسف سبحاني افزود: پس از 20 روز تلاش شبانه روزي دستگاه قضايي و پليس آگاهي شهرستان عنبرآباد و پس از يکسري اقدامات اطلاعاتي و تحقيقاتي پيچيده، قاتل به هويت (ر.خ) در مخفيگاه اش در شهرستان رودبار جنوب شناسايي و دستگير شد.    وي ادامه داد: در اين رابطه 6 متهم در شهرهاي مختلف دو استان کرمان و سيستان و بلوچستان دستگير و از اين تعداد 4 نفر با قرار بازداشت موقت راهي زندان شده اند.    سبحاني يادآور شد: علت و انگيزه اصلي قتل اخاذي و سرقت خودروي لوکس خارجي مقتول بوده است.    به گفته وي مقتول شامگاه 8 آبان امسال توسط آدم ربايان در باغ کشاورزي خود در شهر دوساري ربوده شد و با توجه به مقاومت مقتول مورد ضرب و جرح شديد قرار گرفت و بر اثر شدت جراحات جان باخت.     
    کشف 70 کيلو هروئين
    کرمان- ايرنا: فرماندار ريگان روز چهارشنبه گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج)، 70 کيلوگرم مواد مخدر از نوع هروئين را در اين شهرستان، کشف و ضبط کردند.    امين باقري افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) در راستاي شناسايي و وارد آوردن ضربه به باندهاي شرارت و قاچاق کلان مواد مخدر در اين منطقه، يکي از باندهاي موتوري مسلحانه قاچاق مواد مخدر را شناسايي و منهدم کردند.    وي ادامه داد: اعضاي باند قصد داشتند اين مواد را به شهرستان هاي شرقي و استان مرکزي ارسال کنند. اما بعد از درگيري با سربازان گمنام امام زمان(عج) و ناتواني در مقابله، محموله مواد مخدر را رها کرده و متواري شدند.    
    درگيري پليس با سوداگران مرگ
    سرويس شهرستانها: فرمانده انتظامي ايرانشهر گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان موفق شدند باند قاچاقچيان مواد مخدر، که قصد انتقال مواد با يک دستگاه خودرو سواري پژو از شهرستان سرباز به ايرانشهر و دلگان را داشتند، شناسايي کنند.    سرهنگ دوستعلي جليليان افزود: در عمليات تعقيب و گريز پليسي قاچاقچيان که عرصه را بر خود تنگ مي ديدند، با استفاده از تاريکي هوا با به جاي گذاشتن خودرو متواري شدند.    وي ادامه داد: ماموران در بازرسي از خودروي بر جاي مانده از سوداگران مرگ 30 عدد کيسه ده کيلويي مواد مخدر از نوع ترياک به وزن تقريبي 300 کيلوگرم را کشف و ضبط کردند.