آمادگي حضور در مسابقات را نداشتم

انصراف كاراته كاي كشورمان از سفر به ژاپن
آمادگي حضور در مسابقات را نداشتم  5 آذر- 94
همه بودجه هااز جمله بودجه ی ورزشی اختصاص به هزینه های برگزاری همایش ورزمایش های نظامی و آزمایش های موشکی پاسداران و کمک به هم پیمانان بشارا سد جنایتکار و حزب الشیطان لبنان وحوثی های یمنی  وارگان های سرکوبگرداده شده است .

نايب قهرمان مسابقات کاراته قهرماني آسيا گفت: سرباز تيم ملي هستم اما در حال حاضر با توجه به شرايط فعلي آمادگي حضور در مسابقات کاراته وان را ندارم.
    سعيد احمدي در مورد انصراف براي حضور در مسابقات کاراته وان ژاپن گفت: ابتدا در مورد انصراف از حضور در مسابقات کاراته وان ژاپن با طباطبايي سرپرست فدراسيون صحبت کردم. به او گفتم من سرباز تيم ملي هستم و هر جايي که فدراسيون تصميم بگيرد حاضرم اعزام و مسابقه دهم، اما با توجه به شرايط فعلي که دارم آمادگي حضور در مسابقات کاراته وان نيستم. با توجه به صحبت هايي که با طباطبايي داشتم تصميم بر اين شد تا در رقابت هاي ليگ کاراته وان ژاپن حضور نداشته باشم.

    وي در ادامه افزود: قرار بود 4 نفر به اين مسابقات اعزام شويم که م روز شنبه بايد وارد تاتامي شوم و اگر بخواهيم فردا صبح راهي ژاپن شويم من روز مسابقه قطعا به شرايط ايده آل نخواهم رسيد به همين دليل تصميم گرفتم راهي ژاپن نشوم. بليت رفت و برگشت ما به ژاپن را ميزبان تهيه کرده و با توجه به فاصله زماني که با روز مسابقات داريم فکر نمي کنم در شرايط مبارزه قرار داشته باشم.

    وي در پايان عنوان کرد: از سرپرست جديد فدراسيون کاراته تشکر مي کنم او با تمام قدرت براي اعزام ما به مسابقات ژاپن تلاش کرد و از همه ما به صورت جدي حمايت کرد. اميدوارم در رقابت هاي بعدي که مسابقات به ميزباني فرانسه، مصر و هلند قرار است برگزار شود براي کشورم افتخار آفريني کنم. از فدراسيون به خاطر حمايت هايي که از ما کرد واقعا تشکر مي کنم.