نامه‌ها صدای شما ی شما

نامه‌ها صدای شما  ی شما 14 آبان – 94
صدا و سیما به این تذکر توجه کند
اخیراً شبکه ششم صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران بخشی از برنامه خود را به بیان سرمقاله‌های جراید سراسری اختصاص داده و در قالب برنامه‌ای به نام «غیر رسمی» بخشی از مقالات روزنامه‌ها را قرائت می‌کند.در این برنامه، زمینه‌ای طراحی شده که در پایان هر مقاله روزنامه به طور ثابت به تصویر کشیده شده است و در این طرح لوگوی روزنامه جام‌جم به وضوح و برجسته دیده میشود! که به نظر می‌رسد پیام مهم این طرح، تبلیغ این روزنامه وابسته به صدا و سیما است!البته این اقدام از سوی صدا و سیما قبلا هم بارها مشاهده شده که روزنامه خاصی دراین رسانه بزرگ ملی تبلیغ میشود که دلیل این کار در ابهام است با توجه به اینکه صدا و سیما یک رسانه ملی است، نباید به خود اجازه دهد چنین اقدامی صورت گیرد چرا که در این کشور روزنامه‌های دیگری نیز چاپ و منتشر میگردد و اگر قرار باشد رایگان روزنامه خاصی تبلیغ شود، این حق باید عادلانه تقسیم شود. اگر قرار است در بخشی از فیلم‌ها، روزنامه‌ای به تصویر کشیده شود، بهتر است نام روزنامه و یا لوگوی آن مشخص و دیده شود.حسینی – قزوین

*چند مستمری بگیر تامین اجتماعی از تهران: چند روز پیش از طریق جراید اعلام شد که به مستمری بگیران وام بدون بهره‌ می‌دهند. وقتی به بانک مراجعه کردیم اعلام کردند که هنوز به ما ابلاغ نشده است. وقتی هم به تامین اجتماعی رفتیم آنها هم گفتند هنوز از وام خبری نیست! به مسئولان ذیربط بگویید زمان دقیق وام را اعلام کنند.
* کبیری از تهران: پارک خودروها در اطراف ساختمان اداره مالیات که در شمال بلوار میرداماد قرار دارد سبب ایجاد ترافیک سنگین می‌شود. به مسئولان راهنمایی و رانندگی تذکر بدهید تا رسیدگی کنند.
* خانم حسن زاده از تهران: چرا وزن واقعی برخی پنیرها با وزن حک شده روی بسته بندی آنها متفاوت است؟
*
اسماعیل حسینی از تهران: اگر شهروندی چند قسط بانکی‌اش عقب بیفتد فوری با او برخورد قانونی می‌کنند اما امثال بابک زنجانی چند سال است همه را معطل کرده، پول نفت را هم برده و جرم آن هم مشخص است. چرا قانون در اجرا برای طبقه ضعیف و قوی باید متفاوت باشد؟