ني: مقاومت مردم يمن درس عبرتي براي كشورهاي متجاوز است

    لار يجاني در ديدار با هيئت يمني: مقاومت مردم يمن درس عبرتي براي كشورهاي متجاوز است 10 آبان -94
پاسدار علی لاری جانی برای حفظ موقعیت خود در مجلس ارتجاع دهم تلاش می کند مواضع متناقض اتخاد کند که همچون سخنرانی های خامنه ای دو پهلو باشد.تا بتواند در تضاد ورقابت بین باند وجناح ها فرصت طلبانه به نفع خودش مانور تبلیغاتی دهد.

رئيس مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: مردم يمن داراي تمدني ريشه دار هستند اما متاسفانه مدتي است گرفتار يک دشمني بدخيم شده اند، اما مقاومت مردم مي تواند درس عبرتي براي کشورهاي متجاوز باشد.
    علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در ديدار با هيئت اعزامي از يمن گفت: مجاهدت هاي شما در يمن مورد پشتيباني جمهوري اسلامي ايران است و کشور شما در چشم ملت ايران، ملتي مظلوم اما ريشه دار است.

    وي با اشاره به گزارش هاي واصله از يمن تصريح کرد: شواهد نشان مي دهد که رژيم سعودي جنايت هاي زيادي در يمن انجام داده است که باعث تخريب زيرساخت ها و شهيد و مجروح شدن هزاران انسان بي گناه شده است.

    لاريجاني خاطرنشان کرد: ما کمتر در تاريخ منطقه چنين جناياتي را سراغ داريم و اين نشان مي دهد که رژيم سعودي يک رژيم شرور در منطقه است و البته ما اطمينان داريم که ملت يمن پيروز اين جنگ نابرابر خواهد بود.

    رئيس مجلس خاطرنشان کرد: يمن و ملت يمن براي ما اهميت زيادي دارد و مطمئن باشيد که مسائل يمن دغدغه مستمر جمهوري اسلامي ايران است و حل مسئله يمن از نظر سياسي اولويت اصلي ما است.

    به گزارش خانه ملت، لاريجاني در پايان اين ديدار اظهار داشت: يمن در مذاکرات سياسي موضع داهيانه اي داشت و عملاً معادلات متجاوزترين را بر هم زد و اين مسئله باعث تقويت موقعيت يمن در ميان کشورهاي اروپايي شد.

    همچنين در اين ديدار نالف القانص نايب رئيس شوراي عالي انقلاب يمن و هيئت همراه به بيان نقطه نظرات خود پرداختند.