نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما 2 آذر -94
میدان شلوغ و چراغ 20 ثانیه‌ای!
میدان هفتم تیر یکی از میادین شلوغ و پرترافیک تهران است، با این حال خودروهایی که قصد ورود به بزرگراه مدرس را دارند، زمان چراغ قرمز طولانی و چراغ سبز هم کمتر از 20 ثانیه است! که این موضوع مزید بر علت ترافیک شده است. از مسئولان سازمان ترافیک یا راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم چراغ این محل را تنظیم کنند تا از بار ترافیکی محور میدان هفتم تیر به بزرگراه مدرس کاسته شود.محمودزاده- تهران
توصیه وزارت بهداشت به زائران اربعین حسینی
در شرایطی که اخبار زیادی مبنی بر شیوع وبا در کشور عراق منتشر شده و می‌شود به جاست دولتمردان مخصوصاً مسئولان وزارت بهداشت به هموطنان توصیه‌های ضروری قبل از سفر به این کشور را گوشزد و جدی بگیرند.معصومی - تهران

* اسماعیل حسینی از تهران: 25 میلیون تومان برای خرید ماشین وام می‌دهند، 10 میلیون هم بهره می‌گیرند که نزول است و ماشین بالای 40 میلیون تومان تمام می‌شود. هزینه اقساط چهار ساله را از کجا می‌توان تامین کرد؟ به نظر من اگر این 25 میلیون تومان را به تولیدی‌ها بدهند 10 ساله بهره بگیرند تا تولید گسترش یابد خیلی بهتر است. ماشین را می‌خواهند زیاد کنند تا ترافیک و تصادفات بیشتر شود؟
* خانم موحدی از تهران: چند روز پیش یک زورگیر از مقابل در ورودی یکی از ایستگاه‌های مترو شلوغ و پر رفت و آمد به راحتی گوشی تلفن همراهم را از دستم بیرون کشید و همزمان با چند ضربه، مرا کتک زد و متاسفانه مردم فقط تماشاچی بودند و هیچکس واکنشی از خود نشان نداد!
*
از اهالی رستمرود توابع نور: ضمن تشکر از اقدامات اداره راه و شهرسازی مازندران بدلیل نصب تابلوی موقعیت شهرستان نور در جاده هراز، تقاضای اقدام مشابه در جاده کندوان را داریم.