نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما   5 آذر – 94
باران و مشکل همیشگی ترافیک
به محض بارندگی، ترافیک خیابان‌های تهران سنگین‌تر و شهر به عبارتی قفل می‌شود. بطوری که مردم بیشتر اوقات خود را در ترافیک سپری می‌کنند. به عنوان مثال روزهای گذشته کارکنان برخی از ادارات و موسسه‌ها که با سرویس به محل کارشان از تهران به شهرک‌های اندیشه و مارلیک می‌رفتند، مجبور شدند از تهران تا این مناطق را به جای یک ساعت، 4 ساعته طی کنند! واقعاً اینطور مواقع مسئول این ناهنجاری‌ها کیست؟ شهرداری، راهنمایی و رانندگی یا مردم؟عرفان - تهران

* حسینی از تهران: هزینه جدال بین بیمه‌ها و مراکز درمانی را قشر مظلوم و مستضعف جامعه که حق بیمه خود را در موعد مقرر به سازمان‌های بیمه‌گر پرداخت کرده‌اند با رنج و درد بیماری خود در کف بیمارستان‌ها پرداخت می‌کنند، چه کسی باید پاسخگو باشد؟
* یک کشاورز: من از طرف چند کشاورز به شما پیام می‌دهم و خواهشم از شما این است که آنرا چاپ کنید. ما چندین سال است که دانه‌های روغنی آفتابگردان می‌کاریم که متاسفانه بفروش نمی‌رسد، ولی با اینحال دولت 90 درصد روغن مصرفی را وارد می‌کند! چرا جهاد کشاورزی برای خرید دانه‌های روغنی آفتابگردان ما اقدامی نمی‌کند؟
*
مشایخی از خمین: خمین با داشتن 130 هزار جمعیت متاسفانه فاقد پزشک متخصص قلب است و بیماران مبتلا به اختلالات قلبی و عروقی مجبورند به شهرهای همجوار بروند. تذکر بدهید تا مسئولان ذیربط رسیدگی کنند.
* یکی از شهروندان استان گلستان: در منطقه علی آباد دسترسی به تلفن همگانی و دفاتر خدمات ارتباطی وجود ندارد و همین امر مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است. تذکر بدهید تا رسیدگی شود.