كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 14 اردیبهشت - 95
كيهان و خوانندگان
 سربازجو شریعت نداری در پیام قلابی ودروغین اوین نامه ی کیهانش به مناسبت روزجهانی کارگر آنچنان اشک تمساح برای کارگران ریخته است که انگاری رژیم وارونه ی و لایت فقیه تاریخچه 37 ساله ندارد و فقط منحصر به دوران ر وحانی است وهرچه سرک ارگران محروم وزحمتکش آورده شده نه ربطی به دولت هایقبلی وخامنه ای و پاسداران و شرکای غارتگران شان ندارد .زیرا که پیام داده است :    هر ساله روز کارگر را گرامي مي دارند و با بيان زحمات و نقش راهبردي آنان در شکوفائي اقتصاد ؟؟ رسما آنان را از فرش به عرش مي برند. ولي در عمل با واردات خانمان سوز کالاهاي خارجي، و همچنين تخصيص دستمزد اندک سالانه، تيشه به ريشه اين نيروي مولد کشور و توليد داخلي مي زنند. واقعا در اين ظلم چه کسي سود مي برد؟ ملت يا عده اي ويژه خوار؟    
     با توجه به راهزني و دستبرد دولت مستکبر شيطان بزرگ به اموال جمهوري اسلامي اين حق براي ما محفوظ است که دزدان دريائي آمريکائي را هرگاه وارد حريم آب هاي ما شوند دستگير و تاديب کنيم و يا در هر گوشه دنيا منافع آمريکا را دچار چالش کنيم تا به حقوق حقه خود برسيم. با يانکي ها بايد به زبان خودشان رفتار کرد.    طالعي
    
اخيرا حجاريان عنوان کرده که مجلس دهم دو فراکسيون دارد برجاميان و نابرجاميان! بنده به نمايندگان ملت عرض مي کنم اين دوقطبي سازي دقيقا ديکته شيطان بزرگ است. اخيرا رئيس جمهور اين کشور بر دو قطبي سازي جامعه ايران براساس قبول يا رد برجام تاکيد کرد.
    
هر ساله روز کارگر را گرامي مي دارند و با بيان زحمات و نقش راهبردي آنان در شکوفائي اقتصاد ؟؟ رسما آنان را از فرش به عرش مي برند. ولي در عمل با واردات خانمان سوز کالاهاي خارجي، و همچنين تخصيص دستمزد اندک سالانه، تيشه به ريشه اين نيروي مولد کشور و توليد داخلي مي زنند. واقعا در اين ظلم چه کسي سود مي برد؟ ملت يا عده اي ويژه خوار؟
      
چيزي را که دشمن از اغتشاش در عراق دنبال مي کند اجرايي شدن طرح تجزيه عراق است. اين موضوع را همه گروه ها و جريان هاي سياسي عراق به ويژه طرفداران مقتدي صدر بايد متوجه باشند و در زمين صهيونيست ها، آمريکا، انگليس و آل سعود بازي نکنند.
      
به عنوان خانواده شهيد از مسئولين امر درخواست مي کنم غرامت ما خانواده هاي شهدا را از آمريکاي جنايتکار مطالبه کنند.
       
با دزدي 2 ميليارد دلاري اموال ايران توسط گاوچران هاي آمريکائي، ديگر بر کسي پوشيده نيست که نه تنها به شيطان بزرگ نمي توان اعتماد کرد، بلکه مذاکره و قدم زدن و عکس يادگاري گرفتن و کلاً قالب اين گونه ديپلماسي، آن زباني نيست که بتوان با آن احقاق حق نمود. ملت ايران فراموش نمي کند که ناو آمريکايي وينسنس يک هواپيماي مسافربري ما را ساقط کرد و 290 مسافر بيگناه را به شهادت رساند. پس اين حق مسلم ماست که آن ناو را با چند قايق تندرو به تصرف خود درآوريم و به تلافي آن جنايت آن را بلوکه کنيم.    نراقي
    
يادمان نرفته که در دهه شصت مقامات عالي رتبه آمريکايي با چاپلوسي وارد فرودگاه مهرآباد تهران شده و قصد داشتند کيکي را تقديم مسئولان کشور بکنند و تقاضاهايي را از جمهوري اسلامي داشته باشند ولي سرانجام دست از پا درازتر و بدون نتيجه و همراه با يک رسوايي بزرگ برگردانده شدند. اما امروز آقاي ظريف وزير خارجه کشورمان بايد مرتب خودش را به خارج برساند و از آمريکايي ها درخواست بکند به تعهدات داده شده خود در برجام پايبند باشند!
    9    
بايد به برخي ازاعضاي دولت گفت تمسخر پاسخ انتقادهاي سازنده نبود و نيست. فروش نفت يعني ثروت ملي به ثمن بخس مباهات ندارد. دولت گذشته با مواضع اصولي و ضداستکباري خود نفت را به قول شما به 140 دلار به فروش رساند و هنوز درآمد شما از فروش دو و نيم ميليون بشکه به ثلثي از درآمد آن دولت نمي رسد. در محاسبات خود دقت کنيد!    طباطبائي - قم
    
آقاي هاشمي مي گويد عده اي مي خواهند تحريم ها را برگردانند؟ مگر تحريمي برداشته شده که بخواهد برگردد؟ ضمنا فرزند چه کسي بود که به غربي ها گرا مي داد تحريم هاي فلج کننده در مورد ايران اعمال کنند تا مردم در مقابل نظام بايستند؟ مردم ديگر از اين گونه سخن گفتن بيزارند. 
       
رئيس جمهور در پشت تريبون گفتند اموات هم يارانه مي گيرند. آيا شايسته است که به خاطر 45 هزار تومان به مردم رنجديده خود انگ دزدي مي زنيد؟ ولي در برابر غارت دو ميليارد دلاري توسط شيطان بزرگ به دنبال ردپايي مي گرديد تا دولت قبل را مقصر معرفي کنيد؟ شما چرا اين طوري هستيد؟!
    
از رئيس جمهور درخواست مي شود با توجه به کارشکني شيطان بزرگ و سرقت اموال کشورمان اقدام متقابل طبق الزامات اجراي برجام را در دستور کار قرار دهد. با رفتاري که آمريکا انجام داده فقط بايد به پيش از اجراي برجام بازگشت.
    
داستان خر برفت و خر برفت و خر برفت مولوي حکايت دست درازي آمريکا به دو ميليارد سرمايه ايران شده است. آمريکا پول کشور را سرقت کرده دولت و دولتمردان عليه دولت گذشته شعار مي دهند و رجز مي خوانند.
      
دولتمردان فعلي از دولت قبل اشکال مي گيرند که چرا به آمريکا اعتماد و اقدام به سرمايه گذاري در يک کشور متخاصم کرده است. پس چرا خودشان با اعتماد به آمريکا پاي برجام با وعده هاي نسيه آمريکا رفتند و امروز آب سنگين را به قيمت مفت به دشمن قسم خورده مي فروشند؟
    
آيا خنده دار نيست که عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي بعد از گذشت چندين سال از تشکيل اين ستاد و فعاليت آن اعلام کرده ستاد نقشه راه مشخصي براي کار خود ندارد!
      
حال که برجام به صورت يکطرفه از سوي ايران اجرا شده و دولت بايد پاسخگوي حل مشکلات کشور باشد بهانه تراشي هاي دولتي ها شروع شده است. چه کنيم که شجاعت اعتراف به حقيقت را هم ندارند.
     
ديديم که بذري را که آقايان روحاني و ظريف کاشتند به ثمر ننشست و به رغم امتيازهاي زيادي که به دشمن واگذار کرديم هيچ کدام از مشکلات کشور حل نشد.
    
اعتماد بي جا به دشمنان قسم خورده نتيجه اي جز خسران به دنبال ندارد.
      
آقاي رئيس جمهور! تا ديروز هرچه منتقدين فرياد زدند فريادشان به جايي نرسيد، بلکه اهانت هم شنيدند اما امروز که رئيس انرژي اتمي و بانک مرکزي و برخي اطرافيان و تيم مذاکره کننده هم از نتايج «تقريبا هيچ» برجام سخن گفته اند باز هم آقايان آن را به منتقدان نسبت مي دهند! چرا نمي خواهيد باور کنيد؟!    عسگري
    
چرا هر سال اين همه گردشگر به کشورهاي حامي گروهک تکفيري داعش (امارات، ترکيه) مي فرستيم؟! که علاوه بر کمک به اين تکفيري ها، باعث گسترش فساد و تباهي جامعه مي شود چرا که اين کشورها با مراکز فساد موجود در جامعه خود باعث ترويج فساد و بي بند و باري در جامعه ما نيز مي شوند، اين در حالي است که برخي کشورها از نظر فرهنگي تاريخي به ما نزديک ترند مثل تاجيکستان و...
     
در پاسخ گزافه گويي هاي معاون مرکل در آستانه سفر به ايران مي گويم، دچار اشتباه محاسباتي نشويد، با نابودي رژيم صهيونيستي در سال هاي آينده- که چندان دور نيست- خواهيد دانست که حيات اين غده سرطاني يکي از موانع اصلي گسترش روابط با ايران اسلامي بوده است.    محمدي- تهران
    
مسئولان کشور مگر در اين مملکت زندگي نمي کنند؟ چرا از شکسته شدن مرزهاي اخلاقي جامعه در معابر عمومي جامعه دردشان نمي آيد و اقدامي نمي کنند؟
       
مشاطه گري زلف کدخدا کجا و تشکيل کارگروه براي بررسي سرقت کدخدا از سوي اين دولت کجا!
     
چرا بازار مواد غذايي اينقدر بلبشو است؟ بر روي بسته نمک علامت استاندارد و قيد يددار درج شده ولي وقتي نمک را به سفارش پزشک به آزمايشگاه برديم خبري از يد نبود. کجاي کار ايراد دارد که افرادي با ايفاي نقش دشمن به خوراک مردم هم دست اندازي مي کنند؟ پس دستگاه هاي عريض و طويل سازمان هاي بازرسي و نظارت چه مي کنند؟!
     
براي اطلاع مسئولان امر بنويسيد در شهرستان گرگان فرد سرمايه داري پيدا شده که مديران برخي از بانک هاي استان هم پول هاي خودشان را به او سپرده اند تا از راه دلالي به آنها سود برساند. در نتيجه بسياري از کارگاه هاي توليدي منطقه غيرفعال شده و رکود استان را گرفته و نارضايتي عمومي به وجود آمده است.
        
وزير آموزش و پرورش کاش براي احترام به بيش از يک ميليون معلم کشورمان ايران حاضر به دادن پاسخ به اين سوال مي شد که چرا هديه ازدواج فرزندان فرهنگيان را پرداخت نمي کند.