حرکت تیم 20 نفره دوچرخه سواران مازندرانی به کربلا

 حرکت تیم 20 نفره دوچرخه سواران مازندرانی به کربلا 27مهر-96 
معلوم نیست چرا  متکدیان وکارتن وگورخوبان وکلیه و نوزادفروشان  به کربلا اعزام نمی شوند تا درهمایش نمایشی  و تبلیغاتی پاسداران تدارک دیده شده حضور داشته باشند؟
ساری - ایرنا - تیم 20 نفره دوچرخه سواران استان مازندران سفرشان را به کربلای معلا برای شرکت در مراسم اربعین حسینی شامگاه چهارشنبه آغاز کردند.
این تیم که اعضای آن را مردان بالای 20 سال تشکیل می دهند ، همه از شهرستان نکا هستند و رکاب زنی برای این سفر معنوی را هم از شهر نکا آغاز کردند .
دبیر هیات دوچرخه سواری استان مازندران در حاشیه اعزام این کاروان به خبرنگار ایرنا گفت : اعضای این تیم از گروه ' سایکل توریست حلمسر ' هستند که عمدتا به صورت دستجمعی به سفرهای زیارتی می روند.
عبدالمطلب کریمی هدف از این حرکت را ترویج ارزش ها و اعتقادات دینی در بین نسل جوان و ایجاد پیوند میان ورزش روح و جسم برشمرد.
وی گفت : اعضای این تیم دوچرخه سواری با عبور از شهرهای مختلف کشور ، از مرز مهران وارد عراق می شود و از آنجا به سمت کربلا رکاب می زنند.
دبیر هیات دوچرخه سواری مازندران با اعلام این که سفر این گروه دوچرخه سواری به کربلا برای دومین بار انجام می شود ، افزود : این گروه تاکنون 17 سفر به مشهد مقدس ، 16 سفر به مرقد مطهر امام خمینی (ره) و سفری به شلمچه داشته اند.
وی همچنین گفت که دوچرخه سواران عضو گروه سایکل توریست حلمسر سفرهایشان را به صورت خودجوش و خود تامینی انجام می دهند.
حلمسر روستائی در حدود 20 کیلومتری شمال شهر نکاست .
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی