كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 9 آبان - 96
كيهان و خوانندگان
*یقه یک اصول گرا گرفته شده است که چرا بر خلاف موضع  مخالف برجامی سربازجو شریعت نداری و اوین نامه اش نظر داده شده است و گل های وارد دروازه تیم خودی بطور اشتباهی به حسال دروازه رقیب گذاشته  شده است .برای همین سربازجو شریعت نداری درپیام قلابی اوین نامه اش این چنین یقه محمدجوادباهنرگرفته شده است:
 آقاي باهنر راست گفته که در برجام 7 گل زديم و سه گل خورديم! ولي گويا بازي را خوب تماشا نکرده اند. چون آن 7 گل را هم به دروازه خودي زديم!

    * گويا برخي در پست هاي دولتي مشغول گذراندن دوره کارآموزي اند! هرچه دلسوزان نظام بر مکر و حيله شيطان بزرگ و غيرقابل اعتماد بودن آن گفتند مورد تمسخر قرار گرفتند و امروز سخنان دلسوزان در 4 سال قبل توسط آقايان در مجلس و دولت تکرار مي شود؟! به نظر مي رسد مسببين اصلي اين خسارت بزرگ بايد پاسخگوي آن باشند تا بدانند مردم و نظام... آزمايشگاه برنامه هاي مبتني بر ظن و گمان و خوش خيالي نيستند.
    52400911
    * جناب آقاي روحاني! ماهيت شيطان بزرگ يعني همان تفرعن و بدعهدي روشن بوده و هست و خواهد بود. تاسف از آنهايي است که فريب شيطان را خوردند و نيروي هسته اي را نابود کردند درحالي که تحريم ها همچنان باقي است! با کساني که از چند سال قبل مي گفتند مذاکره با آمريکا ديوانگي است چه کرديد آقاي روحاني؟

    طباطبائي قمي

    * هر زمان به شيطان بزرگ لبخند زديم و به لبخند او اعتماد کرديم اوضاع کشور رو به ناملايمت نهاد! زماني که ما را تحريم مي کردند و ما در مقابل به توسعه فناوري هسته اي مي پرداختيم، گزينه تغيير نظام حداقل از ادبيات مقامات آمريکايي حذف شده بود و براي مذاکره التماس مي کردند. اما بعد از برجام، لحن آنها تندتر و تهاجمي تر شد! آنها بار ديگر به صراحت از سرنگوني نظام سخن راندند و بارها نيز تکرار کردند. تحريم هاي بيشتر و پيچيده تر شدن اوضاع، بار ديگر نشان داد که عقب نشيني و سازش در برابر شيطان او را به موضع گيري تهاجمي تر عليه کشورمان ترغيب خواهد کرد. اميدواريم مسئولان متوجه مکر شيطان شده باشند.

    64060912
    * تعهد ايران به برجام تاوان شناخت مجدد عزيزان دولتي نسبت به شيطان بزرگ بود، چون در ترديد بودند و از خباثت هاي شيطان گويا مطلع نبودند! با اين وصف هرکس سخن از مذاکره جديد با آمريکا بگويد، به معني خيانت به کشور يا بزدلي گوينده خواهد بود بايد قاطعانه جلوي اين مکر و توطئه اهل نفاق ايستاد.

    68580919
    * آقاي روحاني! مادر تحريم ها هم تصويب شد و باغ سيب و گلابي ثمر که نداد هيچ، درختانش هم توسط دشمني که مورد اعتماد شما بود از ريشه کنده شد و پرستيژ نداشته اش هم مانعش نشد. آيا باز هم از فتح الفتوح سخن مي گوييد و دم از برد- برد و... مي زنيد؟!

    05940912
    * روستاي فردوي قم به نظرم يکي از روستاهاي نمونه کشور است چون با توجه به جمعيت آن بيشترين شهيد را تقديم انقلاب اسلامي کرده است. يکي از اهالي همين روستا دست بر شانه رئيس انرژي اتمي کشورمان گذاشته و گفت، ارزش مسئولان در نظام جمهوري اسلامي به ميزان ولايت پذيري آنهاست؛ هرچه ولايت پذيرتر، محبوبيتشان در نزد ملت بيشتر.

    شکيبا

    * وقتي صحن علني مجلس را در راي اعتماد نمايندگان به دو وزير پيشنهادي تماشا مي کردم بسياري از نمايندگان را در حال قدم زني، صحبت دو به دو و يا صحبت با تلفن همراه ملاحظه کردم. اين نشانه بي نظمي نمايندگان است وقتي نمايندگان براي همکاران خود که به بيان نظرات مخالف و موافق مشغولند توجهي نمي کنند چگونه مي خواهند گره مشکلات جامعه را باز کنند!

    عليمرداني

    * آمريکاي پليد و انگليس خبيث و باقي شرکاي کوچک و بزرگشان آرزوي اين معامله با صنعت دفاعي مان را به گور خواهند برد که دوباره با کف و هورا مرکب راهوار بدهيم و افسار پاره تحويل بگيريم! ما پيرو امام حسين(ع) هستيم که فرمود هيهات منا الذله.

    79770912
    * نماينده اي که به دنبال تصويب حقوق مادام العمر براي نمايندگان است، به سردر مجلس نگاه کند. آنجا نوشته است: «مجلس شوراي اسلامي»، نه دارالحکومه 

    آل سعود!

    11540937
    * آقاي باهنر راست گفته که در برجام 7 گل زديم و سه گل خورديم! ولي گويا بازي را خوب تماشا نکرده اند. چون آن 7 گل را هم به دروازه خودي زديم!

    13770918
    * در جواب بعضي ها که مرتب امضاي برجام توسط چند کشور دنيا را به رخ مي کشند عرض مي کنيم گيريم که برجام را همه کشورهاي دنيا امضا کرده باشند ولي نتيجه آن براي مردم چه بود؟ کارت طلايي که کاربرد نداشته باشد به چه درد مي خورد؟

    ملکي از بهشهر مازندران

    * به امثال تيلرسون آمريکايي که به عراق پيشنهاد حذف نيروهاي حشدالشعبي داده بايد گفت کار حشدالشعبي تازه شروع شده است. اين نيروها عراق را از گزند خيانت هاي آمريکايي ها بيمه کرده اند و در آينده نيز چنين خواهند کرد.

    53640912
    * به آن تعداد افرادي که در مورد کمک ايران به مردم مسلمان سوريه انتقاد مي کنند عرض مي کنم در جنگ تحميلي که خيلي از کشورها از رژيم صدام دفاع و حمايت کردند اين کشور سوريه بود که جانب ايران را گرفت و جلوي صادرات نفت عراق از خاک کشورش را گرفت.

    13050910
    * دولتي که به دنبال توليد و اشتغال نباشد دولتمردان آن چاره اي ندارند که طي مراسم خاصي اقدام به رونمايي از پلاک منزل پدري آقاي رئيس جمهور در سرخه سمنان بکنند و چه بسا اين حرکت را کار بزرگ دولت بدانند!

    دکتر طوسي زاده

    * در جريان اعلام استقلال کاتالونيا، دولت اسپانيا وارد عمل شد همه مسئولان اين منطقه را برکنار و اتحاديه اروپا و شيطان بزرگ هم با تجزيه اين کشور مخالفت کردند. اين در حالي است که اقوام و قوميت هاي ديگر در مجاورت اسپانيا جز همين اقوام، وجود ندارد ولي در کردستان عراق، کردهاي ديگر در سه کشور ايران، سوريه، ترکيه هم وجود دارند. اتحاديه اروپا بر اروپاي متحد و يکپارچه راي مي دهد ولي تجزيه کشورهاي اسلامي را در دستور کار خود دارند! چرا رژيم صهيونيستي از استقلال کاتالونيا اظهار خوشحالي نکرد؟! اين لازم بود که دولت عراق هم مانند دولت اسپانيا با مسئولان کردستان برخورد نمايد.

    اسدا... عشقي

    * در برنامه فوتبال 120 شبکه ورزش درباره حضور داور زن آلماني در فوتبال مردان، کليپ پخش مي شود؟! يعني به اين راحتي از صدا و سيماي جمهوري اسلامي يک منکر تبليغ مي شود! لابد فردا بايد منتظر فوتبال مختلط هم بود! واقعا متاسفم.

    05140910
    * پيام هاي متعدد و فراواني از همراه اول و ايرانسل دريافت مي شود که «تيم يا ورزشکار برنده را حدس بزنيد و جايزه صدميليوني و... بگيريد. هزينه هر پيام 300 تومان! اين يک کلاهبرداري ساده براي زدن جيب کساني است که آشنايي کاملي با تلفن هاي همراه ندارند! آيا چنين کسب درآمدي وجه شرعي و قانوني دارد؟!

    ميرزکي- ساوجبلاغ