گفت و شنود مادر تحريم ها

دروغ نامه ی کیهان 9 آبان - 96
گفت و شنود 
مادر تحريم ها

گفت: روزنامه هاي زنجيره اي که در دفاع از برجام يقه چاک مي دادند و عطسه اعضاي تيم مذاکره کننده را به تيتر اول خود تبديل مي کردند، ديروز به روز اجرايي شدن تحريم هاي کاتسا، موسوم به «مادر تحريم ها» هيچ اشاره اي نکردند!
    گفتم: بعد از آن فاجعه اي که با بزک کردن برجام بر سر ملت آورده اند، انتظار داري چه بنويسند؟!

    گفت: دستکم يک عذرخواهي خشک و خالي از مردم بکنند و بگويند از کاري که کرده ايم شرمنده و خجالت زده هستيم.

    گفتم: اي عوام! «مادر تحريم ها» را سانسور کرده اند که ملت متوجه خسارت جديد نشوند تا بتوانند به بزک کردن هاي فاجعه بار خود ادامه بدهند.

    گفت: در حالي که ملت متوجه خسارت هاي پي درپي برجام هستند، روزنامه هاي زنجيره اي چطوري مي خواهند آن را انکار کنند؟!

    گفتم: چه عرض کنم؟! يارو از بلندي پرت شده بود، عکس که گرفتند، ديدند دنده هايش شکسته است. پرستار براي دلداري او گفت؛ اصلاً ناراحت نباش، همه دنده هاي شکسته را با فتوشاپ درست مي کنم!