سردار جعفری: عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال توجیه تجاوز خودبه یمن هستند

 در گفت و گو با المسیره یمن
سردار جعفری: عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال توجیه تجاوز خودبه یمن هستند 10 آبان - 96
 پاسدار جعفری وحشت زده شده  که رئیس گزمکان پاسداران است پس از  اینکه لیست  تحریم شدگان  اسامی افراد ونهادها و.... وابسته به پاسداران وقرارگاه خاتم پاسداران از سوی خزانه داری آمریکا اعلام شد .بنابراین ازموضع ضعف و وحشت قدرت نمایی پوشالی کرده است .چون درگفت گو با شبکه خبری حوثی  های یمنی که درکنترل پاسداران است باآدرس غلط دادن ادعا  کرده است عربستان سعودی، آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی کردند با ادعاهای دروغین تجاوز خود به یمن را توجیه کنند.

تهران – ایرنا – سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه در گفت و گو با شبکه خبری المسیره یمن گفت: عربستان سعودی، آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی کردند با ادعاهای دروغین تجاوز خود به یمن را توجیه کنند.
به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، سردار جعفری در این گفت و گو، افزود: این ادعا که ایران مانع حل بحران یمن است، سخن صهیونیستی سعودی است که واقعیت ندارد و این اظهارات به منظور ایجاد آشوب و ناآرامی بیان می شود.
وی افزود: همه مردم منطقه آگاهند که مقابله تنها راه پاسخ به آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی است.
سردار جعفری تاکید کرد که امکان مقدس در عربستان سعودی هیچ زمان هدف مردم یمن نبوده است و آن ها تنها با این اظهارت مظلوم نمایی می کنند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: عربستان سعودی، آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی کردند با ایراد ادعاهای دروغین مبنی بر تلاش ایران برای دست اندازی در یمن و منطقه و پروژه ایران در یمن و منطقه تجاوز خود به یمن را توجیه کنند، اما واقعیت ها دروغ این توجیهات را آشکار کرد و نشان داد که تجاوز به یمن تجاوز آمریکایی صهیونیستی است که در نوک پیکان این تجاوز عربستان و امارات متحده عربی قرار داد و هدف آن تسلط بر جایگاه و موقعیت راهبردی یمن و ثروت های این کشور پس از تخریب و تجزیه آن است.
یمن از ششم فروردین سال 94 پس از تجاوز نظامی و محاصره همه جانبه از سوی ائتلاف عربی با بحران مواجه است.
شبک**9365**3404**مترجم: رضا میرزائی**انتشار: محسن اسماعیلی