توان موشکی و سپاه بهانه‌ای برای تحریم‌های اقتصادی/ هدف دست برداشتن از انقلاب اسلامی است

سردار سرلشکر پاسدار جعفری: 9آبان-96
توان موشکی و سپاه بهانه‌ای برای تحریم‌های اقتصادی/ هدف دست برداشتن از انقلاب اسلامی است

این تحریم ها با تأخیر چندین ساله تصویب شده است .چون سیاست مماشات غرب به ویژه ازسوی آمریکا موجب تأخیر تصویب تحریم  پاسداران  وبی ثبات وناامن شدن منطقه ونابودی عراق وسوریه ولبنان و یمن و افغانستان شده است . برای اینکه اگر قبل از اشغال نظامی افغانستان وعراق  پاسداران تحریم می شدند وتوی لیست تروریست گذاشته می شدند .نه داعشی وجود می داشت ونه برجام وموشک وتهدید وبرنامه هسته ای درکاربود ونه منطقه ناامن و بی ثبات می شد و نه غرب با تهدید ناامنی داعش مواجه بود.
تهران- ایرنا- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همین امروز که آمریکا قصد دارد تاریخ اجرای تحریم‌های اقتصادی علیه ایران به بهانه توان موشکی ایران را شروع کنند باید گفت توان موشکی و سپاه یک بهانه است و هدف آنها دست برداشتن ما از راه انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز سه شنبه در همایش ملی جهان بدون ترور افزود :چطور ملت ایران خیانت های آمریکا را که همیشه در طول انقلاب اسلامی لمس کرده و دیده است،بپذیرد که توان دفاعی خود را مطابق میل آمریکا تنظیم کند.
وی تأکید کرد ملت ایران چند بار حرکات و دشمنی آمریکا را امتحان کنند؟ مگر ملت ایران جنگ 8 ساله را فراموش کرده است؟ مگر این آمریکا نیست که 11 سپتامبر را به وجود می آورد و بعد از آن بهانه، به افغانستان و عراق حمله کرد.
سرلشکر جعفری ادامه داد مگر ملت ایران حوادث و فتنه سال 88 را فراموش کرده است که آمریکا قصد شکاف بین ملت ایران با حاکمیت را داشت و فشارهای اقتصادی که در سال 90 نیز آغاز کرد و فایده ای هم نداشت فراموش کرده است خلف وعده و بدعهدی شما آمریکا ملت ایران را بارها و بارها تجربه کرده است چرا انتظار دارید ملت ایران حرف های شما را باور کنند؟
وی خاطرنشان کرد آمریکا هرچه تحریم‌ها را افزایش دهد عزم و اراده مردم به توان موشکی بیشتر خواهد شد و و بیشتر پی به قدرت موشکی خواهد برد.
ادامه دارد.
خبرنگار: ناهید حاجی خانی ** ناشر: مریم برزآبادی