فراکسیون امید خواستار تجدیدنظر قوه قضاییه در احکام صادره برای ۷ اصلاح‌طلب شد


پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا:

فراکسیون امید خواستار تجدیدنظر قوه قضاییه در احکام صادره برای ۷ اصلاح‌طلب شد 11 مهر -96

مگر قوه فاسد قضاییه با رئیس انتصابی شیخ مترسک ممدصادق لاری جانی که دخترش به اتهام جاسوس ا نگلیس وفرانسه بازداشت شده کاره ای است تا به درخواست فراکسیون امید پیرامون احکام صادره محکومیت برای 7 مدعی اصلاح طلب پاسخگوی باشد .چون مجری دستوری است که ا زسوی اطلاعات سپاه وبیت خامنه ای صادر شده است؟

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از احکام صادره برای ۷ چهره سیاسی اصلاح‌طلب از سوی قوه قضاییه انتقاد کردند.
بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز هیات رییسه فراکسیون امید اعلام کرد: در جلسه صبح امروز، موضوع صدور احکام ۷ چهره سیاسی اصلاح‌طلب مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان نظرات خود را در این رابطه بیان کردند.
او تاکید کرد: اعضای هیات رییسه فراکسیون امید معتقدند که احکام صادره برای این ۷ چهره اصلاح‌طلب بیش از آن‌که جنبه قضایی داشته باشد، جنبه سیاسی دارد.
نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس با تاکید بر لزوم حفظ انسجام و همدلی به‌عنوان نیاز اصلی کشور در شرایط فعلی، خواستار تجدیدنظر قوه قضاییه در رابطه با این احکام شد و گفت: به نظر می‌رسد این سیاست غلطی است که اصلاح‌طلبان همواره باید با تهدید مواجه شوند و فکر می‌کنیم باید بالاخره این سیاست غلط تغییر کند.

سخنگوی فراکسیون امید در پایان همچنین از بررسی برخی دیگر از مسائل داخلی هیات رییسه فراکسیون امید خبر داد و گفت: موضوع تغییرات در وظایف اعضای هیات رییسه و همچنین تغییرات اساسنامه این فراکسیون در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفته است.