گفت و شنود شارژ

 دروغ نامه ی کیهات  8 آذر - 96

گفت و شنود 
شارژ
گفت: مشاور رئيس جمهور توئيت کرده که مردم در زلزله کرمانشاه براي کمک به زلزله زدگان سنگ تمام گذاشتند ولي بعضي ها سعي کردند اعتماد مردم به دولت را خدشه دار کنند!
    
گفتم: ديگه چي؟!
    
گفت: آقاي ابوطالبي نوشته است؛ بعضي ها در عرصه سياست در پي انتقام از دولت بودند!
    
گفتم: ولي برخي از مسئولان بلندپايه دولت بودند که فقط چند ساعت بعد از وقوع زلزله به جاي رسيدگي سريع به مصيبت ديدگان سعي کردند با شايعه تخريب مسکن مهر، از دولت قبلي انتقام بگيرند! و روزنامه هاي زنجيره اي شايع کردند که اعتمادي نيست و افراد کمک هايش را خودشان ببرند و... !!
    
گفت: اين بي اعتمادي را که حاميان خودشان ترويج کردند. کاش آقاي مشاور به چند نمونه از کارشکني ها و ياس آفريني منتقدان دولت اشاره مي کردند!
    
گفتم: اگر بود که اشاره مي کردند! ...طرف به دوستش زنگ زد و گفت؛ شارژ موبايل من تموم شده اگر کسي بهت زنگ نزد، بدون که من بودم!