كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهات  8 آذر - 96
كيهان و خوانندگان
 نه رودرروی مردم قرار گرفته شده  وتوی چشمان شان نه زل زده شده  و آشکارا دروغ گفته شده  که خاک برتوی چشمان شان پاشیده  شده است  تا به حساب قادر به دیدن حقایقی نباشند که بطور عمدو ارونه بیان وتکرار وتبلیغ می شود. برای اینکه گله های پای پاسدار وبسیج ونیروی انتظامی به مناطق زلزله زده اعزام شدند تامانع ازشکل گیری اعتراض ز لزله زدگان به خاطر عدم امداد وخدمات رسانی شود .همچنین با کنترل جاده ومسیر هام انع ازحضور امداد گران مردمی شوند .درحالی که پیام قلابی وساختگی سربازجوشریعت نداری دراوین نامه اش چنین نمک پاشی برروی زخم و داغ بازماندگان زلزله زده به حال خودرهاشده شده است:

        ارتش و سپاه به فرمان رهبري براي کمک به زلزله زدگان لبيک گفتند و قول دادند تا پايان کار پاي کار بايستند اما وظيفه اصلي برعهده دولت بود که از همان روز اول با راه اندازي بلواي مسکن مهر از مسئوليت و وظيفه اش شانه خالي کرد.

    * 
مشارکت سپاه در عرصه هاي سازندگي نقش مهمي در بسيج مردمي و همگاني دارد. حال اگر با پذيرش FATF ادعاي تروريستي بودن سپاه مورد تاييد قرار گيرد مي توان گفت: به دست خودمان، خود و فرزندانمان را تحريم کرده ايم. اين همان تدبيري است که از آن دم مي زدند؟
    
رضا فروهر و وهاب پور
    * 
بايد ابتدا از نمايندگان مجلس پرسيد در مورد عضويت در FATF چه مي دانند تا اينگونه مردم بدانند که نمايندگان با چه ديدي قرار است مواظبت کنند تا دشمنان تجربه تلخ برجام را مجددا به مردم تحميل نکنند.
    67310912
    
    * 
چرا دولت در مورد FATF به مردم اطلاع رساني دقيقي نمي کند تا مردم از ابعاد مختلف خطرناک آن مطلع باشند؟
    
دليري
    * 
ارتش و سپاه به فرمان رهبري براي کمک به زلزله زدگان لبيک گفتند و قول دادند تا پايان کار پاي کار بايستند اما وظيفه اصلي برعهده دولت بود که از همان روز اول با راه اندازي بلواي مسکن مهر از مسئوليت و وظيفه اش شانه خالي کرد.
    81810933 
و 9715021
    
    * 
دولت فقط به دنبال افزايش قيمت کالاها و خدمات است. نان گران شد، اجاره مسکن کمرشکن، براي مستاجران شده است و موج بيکاري در پي تبديل شدن به يک بحران جدي است و... آن وقت هم و غم مسئولان بازگشايي دفتر فتنه گري اتحاديه اروپا شده است!
    08830919
    
    * 
بنده امدادرسان مناطق زلزله زده هستم و به جرات مي گويم مسکن هاي مهري که در دولت دهم به مردم واگذار شده به هيچ وجه آسيب جدي نديد. متاسفم براي آناني که در زمان ابتدايي اين حادثه تلخ به جاي همدلي و کمک آتش فتنه و اتهام را به پا کردند تا توجه مردم از موضوع اصلي که کمک به زلزله زدگان بود منحرف شود.
    1282021
    
    * 
از آقاي آخوندي در مورد عملکردش سوال مي پرسند و توضيح مي خواهند اما فرد ديگري به سوالات پاسخ مي دهد. انگار برخي وزارتخانه را با کلاس مدرسه اشتباه گرفته اند!
    4567021
    
    * 
افتتاح دفتر اتحاديه اروپا در ايران، کاملا عجيب است! اگر اروپايي ها در ايران سفارتخانه دارند پس دفتر اتحاديه اروپا چيست و چه اهدافي را مي خواهد دنبال کند که از طريق سفارتخانه هاي غربي ميسر نيست؟ تجربه حضور دفتر اتحاديه اروپا در ديگر کشورها همانند اوکراين جز مداخله و آشوب و فتنه نبوده است.
    3324021
    
    * 
آقاي روحاني گفتند، زماني که گروهک هاي تکفيري داعش در سوريه سر مي بريدند اتحاديه عرب کجا بود؟ عرض مي کنم همان جايي که اتحاديه اروپا بود.
    
طوراني- جانباز
    * 
مجلس برجام را که بر باد دادن دستاوردهاي هسته اي بود در مدت زمان 20 دقيقه تصويب کرد اما چرا موارد ديگري مثل تعطيلي 8 ربيع الاول يا موضوع موسسات اعتباري که پول مردم را پس نمي دهند نيازمند ماه ها زمان براي بررسي و تصميم گيري است؟!
    45900919
    
    * 
سازمان امور مالياتي ايران به هيچ عنوان بخشنامه ممنوعيت به کارگيري بازنشستگان را اجرا نکرده است. سازمان بازرسي کل کشور بايد به اين تخلف آشکار رسيدگي کند و متخلفان را طبق قانون مجازات کند.
    0015021
    
    * 
نقشه سابق مسير ايستگاه هاي مترو و حتي داخل قطارها 8 خط بود که در زمان آقاي قاليباف افتتاح شده و يا در شرف افتتاح بود اما به تازگي تمام اين نقشه ها تغيير پيدا کرده است و 4 خط را نشان مي دهد. اين رفتار باعث اطلاع رساني ناقص به مسافرين مي شود. شايد فقط به اين انگيزه که مردم شاهد افتتاح هاي چندباره پروژه باشند!
    83110919
    
    * 
من يک بازنشسته قبل از سال 90 پست بانک اردبيل هستم. با داشتن سه دختر ليسانس بيکار و حقوق کم به علت دريافت وام بافت فرسوده و عدم توان پرداخت اقساط، بانک تمام وام را از من مطالبه کرده است. از مسئولان پست بانک درخواست مي کنم همانند آنچه درباره همکاران بازنشسته پس از 90 اعمال مي شود با دادن وام مشکل و گره زندگي ما را باز کنند. اين همکاران من حقوق بيشتري نيز دريافت مي کنند.
    
اسماعيل زاده- بازنشسته پست بانک اردبيل
    * 
نماينده اي تمام تلاش خود را معطوف به آوردن راي کرد (با وعده و وعيد، خواهش و التماس، ريخت و پاش و...) حال که راي آورده تمام فاميل هاي خود را به کاري گمارده است برادرش معاون تامين اجتماعي اداره کل ]...[ است که از پاسخ پيرمرد 80 ساله ابا دارد!
    88340911
    
    * 
براي استعلام از يکي از ادارات قم، 20 روز است که منتظرم دو بار هم به قم سفر کرده ام و پاسخ تلفني هم نمي دهند. چرا اين قدر معطل مي کنند؟ پس اين دولت الکترونيک کجاست؟!
    26010921
    
    * 
چطور مسئولان امر در بازار نظارت مي کنند که در يک خيابان کوچک که 3-4 مغازه وجود دارد قيمت تخم مرغ در هر کدام متفاوت است؟ (يکي دانه اي 400 يکي 450 ديگري 500 تومان و...)
    55340912
    
    * 
به عنوان جانباز جنگ تحميلي سوال مي کنم، کشور ما به کجا مي رود؟ ما که زير فشار گراني، بيکاري، تورم، رکود و... خرد شديم!
    34100938