خامنه ای دشمنان ايران هم پيمان شدند تا براي نظام اسلامي مشكل ايجاد كنند

خامنه ای با اشاره به قضاياي چند روز اخير تاكيد فرمودند: دشمنان ايران هم پيمان شدند تا براي نظام اسلامي مشكل ايجاد كنند 13 دی - 96

معلوم نیست  خامنه ای مردک عوامفریب منفوری که به آسانی دروغ می گوید وتحریف گری واقعیات می کندبرای چه رهبر انتصابی ولی فقیه همه کاره شده است وآشکارا قانون شکنی می کند . بدتراینکه خودش را رهبر ام القرای جهان اسلام می نامد تا درپوشش آن سیاست جنگ افروزی پاسداران در برون مرز  وسیاست سرکوب وسانسور داخل کشور توجیه شود . بدتر اینکه هرگاه مردم معترض وناراضی و بیکار و... توی خیابان ها حضور پیدا می کنند ومطالبات وخواست شان را مطرح می کنند متهم به عامل بیگانه ودشمن نفوذی می شود.
حضرت آيت الله العظمي خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ظهر روز گذشته در ديدار هفتگي با تعدادي از خانواده هاي معظم شهيدان، عزت و امنيت و پيشرفت ملت ايران را مديون فداکاري و از جان گذشتگي شهدا دانستند و با اشاره به حوادث اخير و تلاش دشمنان براي ضربه زدن به نظام اسلامي، گفتند: آنچه که مانع دشمن و اعمال دشمنيِ اوست، وجود روح شجاعت، فداکاري و ايمان در ملت است.
    
ايشان با اشاره به اين واقعيت که دشمن همواره منتظر فرصت و رخنه براي ورود و ضربه زدن به ملت ايران بوده است، افزودند: در قضاياي چند روز اخير، دشمنان ايران با ابزارهاي گوناگونِ در اختيارشان از جمله پول، سلاح، سياست و دستگاه امنيتي هم پيمان شدند تا براي نظام اسلامي مشکل ايجاد کنند.
    
ايشان گفتند: من در خصوص اين قضايا حرف هايي دارم و در وقت آن با مردم عزيزمان سخن خواهم گفت.
    
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به نقش مهم روحيه شجاعت و فداکاري در جلوگيري از اِعمال دشمنيِ دشمنان، شهيدان را نمونه کامل اين روحيه و مجاهدت خواندند و افزودند: ملت ايران تا ابد مديون شهيدان عزيزي است که دل از خانه و خانواده خود کندند و در مقابل دشمن خبيثي سينه سپر کردند که مورد حمايت غرب و شرق و ارتجاع منطقه بود.
    
آيت الله العظمي خامنه اي وضع تاسف بار برخي کشورهاي منطقه غرب آسيا و شمال آفريقا را يادآور شدند و گفتند: اگر در جنگ تحميلي پاي دشمن بعثي به کشور باز مي شد، به هيچ چيز رحم نمي کردند و وضعي به مراتب بدتر از وضعيت امروز ليبي و سوريه، براي ايران به وجود مي آمد.
    
ايشان با تجليل از خانواده هاي شهدا، افزودند: ارزش کار پدران و مادران شهدا و شجاعت و فداکاري آنان کمتر از جوانان شهيدشان نيست و حق بزرگي بر کشور دارند.