ماموريت آشوبگران انجام شد/واشنگتن از تحريم هاي جديد خبر داد!

ماموريت آشوبگران انجام شد/واشنگتن از تحريم هاي جديد خبر داد!  13 دی -96
اوج ضعف وتحریف گری اوین نامه سربازجوی حرفه ای منفور  شریعت نداری به نمایش گذاشته شده است . برای اینکه سیاست اتهام زنی نخ نما شده 4 دهه  به مخالفان ومعترضان همچنان تکرار شده است تانقش امثال وی وهمقطاران پاسدار و شرکا ورهبرشان خامنه ای که فاش شده  ماستمالی شود

سرويس سياسي - فتنه گران که همواره با ارسال نامه ها و پيام هايي از آمريکا خواسته بودند که با تحريم ايران راه را براي براندازي جمهوري اسلامي باز کند اين بار نيز با آشوبگري، گراي تحريم داده و آمريکا اعلام کرد به دليل اتفاقات اخير در برخي شهرهاي ايران تحريم ها را تشديد خواهد کرد!
    
در حالي که اعتراضات معيشتي و اقتصادي بحق بخشي از مردم براي بهبود اوضاع بوده و فلسفه طبيعي اعتراضات نيز همين خواسته است، آمريکا ضمن حمايت منافقانه از به گفته خود اعتراضات و در واقع آشوب هاي منتهي به تخريب اموال عمومي اعلام کرد تحريم ها را گسترش خواهد داد!
    
آندرو پيک معاون وزير خارجه آمريکا در امور عراق و ايران به تلويزيون صداي آمريکا گفته است «اعمال تحريم هاي بيشتر عليه مقامات ايران که به ادعاي وي در سرکوب معترضان دست دارند محتمل است
    
وي همچنين تاکيد کرده است: «تلاش مي کنيم حمايت متحدانمان از اعتراضات در ايران را گسترش بدهيم
    
دولت آمريکا طي روزهاي گذشته بارها از اغتشاشات و آشوبگران در ايران حمايت کرده است.
    
پيک در اين مصاحبه افرادي که در چند روز اخير در برخي شهرهاي ايران به اقداماتي از قبيل تخريب اموال عمومي دست زدند را «معترضان مسالمت آميز» خواند.
    
    
حمايت آمريکا از آشوبگران 
    
حمايت دولتمردان آمريکا از برخي آشوب ها و تخريب اموال عمومي در بخش هايي از کشور همچنان ادامه دارد، کاخ سفيد روز دوشنبه با صدور بيانيه اي از اغتشاشات در پاره اي از شهرهاي ايران حمايت کرد.
    
در بيانيه سارا سندرز، سخنگوي کاخ سفيد آمده است: «ما از حق مردم ايران براي ابراز عقايدشان به صورت مسالمت آميز حمايت مي کنيم. شايسته است صداي آنها شنيده شود
    
وي اضافه کرد: «ما از همه طرف ها مي خواهيم از اين حق بنيادين مبني بر ابراز صلح آميز عقايد محافظت کرده و از هر اقدامي که باعث سانسور مي شود اجتناب کنند
    
چند روز پيش نيز کاخ سفيد و وزارت خارجه آمريکا بيانيه هاي جداگانه در همين باره صادر کرده بودند.
    
ساعاتي قبل تر از اين، «دونالد ترامپ»، رئيس جمهور آمريکا که فرصت اغتشاشات پراکنده در برخي شهرهاي ايران را بهانه مناسبي براي تاکيد بر سياست هاي ايران ستيزانه خود ديده براي چندمين بار در طي چند روز گذشته حمايت خود را از ناآرامي ها در ايران اعلام کرد.
    
وي با تکرار اتهامات بي اساس نوشت: «ايران به عنوان کشور شماره يک در حمايت از تروريسم دولتي، با سوابق متعدد نقض حقوق بشر که در هر ساعت رخ مي دهد حالا اينترنت را تعطيل کرده تا معترضان صلح جو قادر به برقراري ارتباط نباشند. خوب نيست
    
    
حمايت وزير رژيم صهيونيستي از برخي اغتشاشات در ايران
    «
ييزرائيل کاتز»، وزير اطلاعات رژيم صهيونيستي نيز با بيان اتهامات اثبات نشده از اغتشاشات اخير در ايران حمايت کرده است.به گزارش تايمز اسرائيل، اين وزير رژيم صهيونيستي در اظهاراتي خوش خيالانه همچنين پيش بيني کرد که حکومت ايران سقوط خواهد کرد، اما اسرائيل براي هميشه پابرجا خواهد ماند!
    
کاتز در ادامه از اغتشاشات در برخي شهرهاي ايران حمايت کرد و گفت: «من براي تظاهرات کنندگان در ايران که در حال مبارزه براي آزادي و دموکراسي هستند آرزوي موفقيت مي کنم
    
    
ضربه آشوب ها به اقتصاد و معيشت مردم 
    
اعتراضات خياباني که از ظهر پنجشنبه در مشهد و برخي شهرهاي کشور به دليل مشکلات اقتصادي آغاز شد ناگهان رنگ و بوي سياسي به خود گرفت و فتنه گران با سوار شدن بر روي موج خواسته هاي مردمي به سمت ضربه زدن به اقتصاد و معيشت مردم حرکت کردند.
    
حضور آشوبگران، حال نامناسب اقتصاد کشور را ناخوش تر از پيش کرده و به عنوان نمونه بازار ارز و سکه بدترين روزهاي خود را سپري مي کند، از سوي ديگر طي مدت چند روزي که از آشوب ها در برخي نقاط کشور مي گذرد بازار سرمايه نيز از تخريب اغتشاشگران در امان نبوده است. در اين راستا 2400 واحد سقوط شاخص بورس را مي توان نتيجه جولان آشوبگران دانست.
    
به گزارش مشرق، اين رقم سقوط که طي 3 سال اخير بي سابقه بوده است، بدين معني است که بر دارايي حدود 50 ميليون نفري که برگه سهام عدالت در دست دارند تاثير گذاشته است و دارايي آنان را با تزلزل مواجه ساخته که بلاشک با تداوم تجمعات خياباني انتظار کاهش بيشتر نيز مي رود.
    
شواهد آماري نشان مي دهد طي مدت دو روز کاري در بازار سرمايه تهران يعني در روزهاي شنبه و يکشنبه، بورس نيز از تخريب آشوبگران در امان نبوده و حدود دوهزار و 400 واحد سقوط شاخص را تجربه کرد
    
همچنين ناآرامي هاي اخير باعث شد علاوه بر شاخص بورس برخي بازارهاي مهم اقتصادي مانند بازار سکه و طلا نيز اوضاع غيرواقعي به خود بگيرند و نرخ دلار از حدود چهارهزار و 200 تومان دو روز پيش، ديروز عصر به يکباره به چهارهزار و 360 تومان [در لحظه تنظيم اين گزارش] برسد
    
    
گراي تحريم از فتنه 88 تا آشوب هاي 96 
    
فتنه گران در سال 88 که به دنبال براندازي جمهوري اسلامي از طريق اردوکشي هاي خياباني و با کليدواژه «تقلب در انتخابات» بوده اند پس از ناکامي خود در اين هدف با پيام ها و نامه هاي متعددي به دشمنان مردم ايران از جمله آمريکا خواستار تحريم هاي کمرشکن و تاثيرگذار شدند، نفوذ برخي از فتنه گران در نهادهاي تصميم گير و تصميم ساز با همان هدف يعني براندازي دليل اصلي ناکامي سياست هاي اقتصادي مي تواند باشد.
    
با گذشت بيش از هشت سال از فتنه 88 که در آن عده اي با کليدواژه و رمز «تقلب در انتخابات» به سوي براندازي جمهوري اسلامي حرکت کردند و با وجود اينکه در اين مدت دولتي رفته و دولت ديگر با راي مردم سر کار آمده ولي هدف فتنه گران هيچ تغييري نکرده است.
    
اين مهم نشان دهنده آن است که «انتخابات» براي اصحاب فتنه تنها يک بهانه بيش نبوده و آنان به دنبال براندازي کليت ساختاري به نام «جمهوري اسلامي » بوده اند و اين هدف همچنان در سرليست برنامه هاي آنان قرار دارد.
    
در اوج فتنه 88 فتنه گران با صراحت و يا به تلويح از آمريکا خواستند که حمايت خود را از آنان علني کرده و در راستاي اين حمايت ايران را تحت شديدترين تحريم ها قرار دهد.
    
دو سال پيش متن نامه اي در رسانه هاي عمومي منتشر شد که حکايت از يک هدف مشترک بين آمريکا و اصحاب فتنه در داخل کشور داشت و آن هم استفاده از ابزار تحريم براي براندازي جمهوري اسلامي!
    
مرداد 1394 «مايکل لدين» مشاور سابق شوراي امنيت ملي آمريکا، عضو برجسته موسسه «آمريکن اينترپرايز» در يادداشتي در نشريه «فوربس» نوشته بود: سناتور «چاک شامر» نقش مستقيمي در نامه نگاري محرمانه بين دولت اوباما و سران آشوب عليه دولت ايران در سال 1388 و در پي انتخابات رياست جمهوري داشته است.
    
لدين مي افزايد: دولت (آمريکا) تصميم گرفت پيامي براي گروه موسوي و جنبش سبز بفرستد. سناتور شامر دوستي در وال استريت داشت که با سبزها در ارتباط بود و همان فرد به عنوان رابط انتخاب شد.
    
وي در ادامه مي نويسد: از شامر خواسته شد از طرف دولت اين پيام و سوالات پيوستش را به رهبران سبزها منتقل کند. سوالات اين هاست: «ما بايد چه کاري انجام دهيم؟ چه کاري نبايد انجام دهيم؟» پاسخ اين پيام در يک يادداشت 8 صفحه اي در تاريخ 30 نوامبر 2009 (9 آذر 88) دريافت شد. نويسندگان محتاط بوده اند و متن امضا نشده و من دلايل روشني دارم که چند نفر در تهران روي آن کار کرده اند.
    
در اين نامه تصويري از ايران با عبارت هاي بسيار خشني آمده است که اين کشور تحت «حکومت استبدادي»، «رژيمي خشن» و «ديکتاتوري» است که با سرکوب مردم و چپاول منابع عمومي ادامه حيات مي دهد. همچنين در اين نامه تاکيد شده است: حکومت قابل اصلاح نيست اما نيروهاي حامي تغيير در داخل قوي هستند و به خوبي هدايت مي شوند!
    
لدين همچنين در ادامه مطلب خود مي نويسد: سبزها به دولت اوباما دقيقاً گزينه هاي واقعي را گفتند؛ يا از رژيم حمايت کنيد يا از آزادي حمايت کنيد و تغيير دموکراتيک در ايران را تشويق و حمايت کنيد. نويسندگان آن نامه به واشنگتن هشدار داده اند که اگر با تهران به توافق هسته اي دست يابد، بايد در برابر رويکردهاي خارجي و داخلي تهران سکوت کند.
    
در بخش هايي از اين نامه که در 9 آذر فرستاده شده، به طرف آمريکايي اطلاع داده مي شود که تظاهرات بزرگ بعدي براي 16 آذر روز دانشجو برنامه ريزي شده است.
    
يک سال پيش و در دي ماه 1395 نيز سي نفر از ضد انقلاب خارج نشين طي نامه اي به ترامپ رئيس جمهور آمريکا خواستار اعمال تحريم هاي جديد عليه ايران با بهانه هاي حقوق بشري و حمايت از تروريسم شدند.به دنبال آشوب هاي چند روز گذشته که پس از اعتراض بحق گروهي از مردم به مشکلات معيشتي صورت گرفت عده اي بر موج اعتراضات مردمي سوار شده و از آن براي رسيدن به هدف اصلي خود يعني براندازي جمهوري اسلامي سوءاستفاده کردند، آمريکا نيز پيام اين دسته از آشوبگران که به تخريب اموال عمومي و آسيب زدن به مردم بي گناه دست زده اند را دريافت کرده و با حرکت به سمت تحريم هاي بيشتر معيشت مردم را هدف گرفته است.