پيام خامنه ای جوان دانشجو بايد زمان كنوني و تحولات آن را بشناسد و خود را آماده سازد

پيام خامنه ای  به اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان در اروپا: جوان دانشجو بايد زمان كنوني و تحولات آن را بشناسد و خود را آماده سازد  8 بهمن – 96
گفته می شود یارورااز پنجره بیرون کردند اما ازپنجره وارد شد .همین چنین روز پیش بود که دانشجویان معترض همراه با جوانان ناراضی  توی خیابان شهرهای  ایران فریاد مرگ بر دیکتاتور وخامنه ای سر دادند ولی خامنه ای برای اینکه با ضرب سیلی صورت خودرا سرخ کرده باشد پیام  به اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان در اروپ داده و گفته است ا: جوان دانشجو بايد زمان كنوني و تحولات آن را بشناسد و خود را آماده سازد

حضرت آيت الله العظمي خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي به نشست اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان در اروپا تاکيد کردند: جوان دانشجو بايد زمان کنوني و تحولات آن را بشناسد و خود را آماده سازد.
    متن پيام رهبر انقلاب اسلامي که صبح ديروز حجت الاسلام جواد اژه اي آن را در مرکز اسلامي امام علي(ع) در وين قرائت کرد، به اين شرح است:

    
    
بسم الله الرّحمن الرّحيم
    
جوانان عزيز دانشجو
    زمان کنوني و تحوّلات آن، انتظاراتي از جوانان را تعريف مي کند که در دوران هاي گذشته وجود نداشت يا شناخته نبود. جوان دانشجو بايد آن تحولات و اين انتظارات را به درستي بشناسد و خود را آماده سازد. انجمن هاي اسلامي و فضاي ديني در آن، مي تواند در اين آمادگي، شما را ياري دهد. نقطه اصلي آن است که کار را براي خدا و به شوق انجام وظيفه بکنيد. اگر اين توفيق را يافتيد هدايت الهي هم به کمک شما خواهد آمد ان شاءالله.

    سعادت همه شما را از خداوند متعال خواهانم.

    
سيّدعلي خامنه اي
    
۴ بهمن ماه ۱۳۹۶