گزیده خبرهای 8 خرداد -97قسمت-3

گزیده خبرهای  8 خرداد -97قسمت-3
فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان شیراز وقوع آتش‌سوزی در یکی از شعب بانک ملت در این شهرستان را تکذیب کرد.‌به گزارش ایسنا، حیدر عالیشوندی بعدازظهر دوشنبه 7 خرداد، وقوع آتش‌سوزی در بانک ملت شعبه‌ی شهرک سجادیه شیراز را تکذیب کرد.عالیشوندی گفت: صبح دوشنبه هفتم خرداد حوالی ساعت 10، یک فقره آتش‌سوزی در یک تعمیرگاه جنب بانک ملت شعبه‌ی شهرک سجادیه حادث شده است.فرماندار شیراز تاکید کرد که علت آتش‌سوزی از سوی آتش‌نشانی نشت بنزین اعلام و این حریق توسط آتش‌نشانان به‌موقع اطفاء شده است.ساعتی پیش فیلمی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که در آن وقوع حریق در شعبه‌ای از بانک ملت را نشان می‌داد.
پارلمان عراق امروز (دوشنبه) پس از به حد نصاب رسیدن تعداد نمایندگان حاضر، جلسه فوق العاده‌ای را درخصوص انتخابات پارلمانی اخیر در این کشور برگزار کرد.به گزارش ایسنا، به نقل از الجزیره، پارلمان عراق خواهان لغو نتایج انتخابات در خارج از کشور شد.پارلمان عراق همچنین خواهان رای گیری مشروط برای آوارگان در چهار استان شد.پارلمان همچنین به لایحه‌ای جهت آغاز شمارش دستی ۱۰ درصد آراء و لغو نتایج انتخابات در خارج از کشور رای داد.
آزاده نامداری مجری تلویزیون از این حرکت این‌ هنرمندان انتقاد کرد و آن را سطحی نگری و حرکتی در جهت از هم گسیختگی خوانده است.
فرارو- مهناز افشار، پرویز پرستویی، آناهیتا همتی، برزو ارجمند و چند هنرمند دیگر با انتشار تصویر دعوتنامه میهمانی افطار رئیس جمهور در شبکه‌های اجتماعی با اشاره به مشکلات معیشتی بسیاری از مردم، زلزله‌زدگان کرمانشاه، زندانیان سیاسی و مشکلات دیگر اعلام کردند در این میهمانی شرکت نخواهند کرد.پرویز پرستویی در توضیح اقدام خود از هشتگ "ما به افطاری نخواهیم رفت" استفاده کرده است. مهناز افشار نیز گفته است که آتنا دائمی به این مراسم دعوت شود.  آناهیتا همیتی اولین بازیگری بود که این دعوت را رد کرد.این اقدام این بازیگران با استقبال کاربران در فضای مجازی روبه رو شده است. عده ای نیز از این اقدام هنرمندان انتقاد کرده اند. آزاده نامداری مجری تلویزیون از این حرکت این‌ هنرمندان انتقاد کرد و آن را سطحی نگری خوانده است.
مادری ۲۳ ساله در اولین زایمان خود بدون درمان نازایی، ۶ قلو به دنیا آورد.به گزارش فارس، نوزادان ۲۷ هفته که با عمل جراحی سزارین متولد شدند دارای وزن تولد بین ۵۸۰ تا ۹۶۰ گرم بوده و حال عمومی ۴ نوزاد مطلوب و دو نوزاد به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند. از این تعداد ۴ نوزاد دختر و ۲ نوزاد دیگر پسر هستند.
وی ادامه داد: ملاقات جمع‌بندی بسیار عالی بین من و همتایم و هیأت‌هایمان انجام شد که منجر به توسعه روابط در همه زمینه‌ها خواهد شد.محمدجواد ظریف در توییتی به تشریح نتایج سفر اخیرش به هند و گفت‌وگو با مقامات این کشور پرداخت.به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان در توییتر خود نوشت: بر پایه دستاوردهای سفر رسمی رئیس‌جمهور به هند در فوریه، سفری مفید به این کشور داشتم. جلسات پرباری در حوزه‌های انرژی، بانکداری، حمل و نقل و تجارت انجام شد.وی ادامه داد: ملاقات جمع‌بندی بسیار عالی بین من و همتایم و هیأت‌هایمان انجام شد که منجر به توسعه روابط در همه زمینه‌ها خواهد شد.
تیم فوتبال پرتغال در دیدار دوستانه مقابل تونس بدون حضور کریس رونالدو متوقف شد.به گزارش فارس، در ادامه دیدارهای دوستانه ملی فوتبال، پرتغال حریف ایران در جام‌جهانی در ورزشگاه مونیسیپال شهر براگا میزبان تونس بود و این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.در ترکیب تیم ملی فوتبال پرتغال کریستیانو رونالدو که به تازگی فوتبال باشگاهی را به اتمام رسانده حضور نداشت.گل‌های پرتغال را آندره سیلوا 22 و ژائو ماریو 34 به ثمر رساندند.گل‌های تونس هم توسط بدرس 39 و بن یوسف 64 به ثمر رساندند.تیم ملی ایران با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.