كيهان و خوانندگان

دروغ نامه کیهان 3 مهر - 97
كيهان و خوانندگان
    * حادثه تروريستي اهواز نشان داد قانون FATF نه تنها برخلاف ادعاي موافقانش براي مبارزه با تروريسم نيست بلکه حتي اقتدار نظامي و منطقه اي ما را نشانه گرفته است. واقعاً تعجب آور است که هنوز بعضي از دولتمردان و نمايندگان مجلس دنبال تصويب قانون FATF هستند!
    72110990
    * نبايد اجازه داد همان سرنوشتي را که مجلس براي برجام رقم زد براي قانون خفت بار FATF بزند حتي اگر شده با ترک صحن مجلس از سوي نمايندگان متعهد و انقلابي اين قانون استعماري نبايد به تصويب مجلس برسد.

    99840935
    * وقتي دستگاه ديپلماسي کشورمان زيرپاي سفير انگليس فرش قرمز پهن بکند نتيجه آن مي شود که دستگاه لجن پراکن اين کشور با جنايتکاران تروريست در چهره قهرمان مصاحبه مي کند و به حضور آنان در اين مصاحبه خوش آمد مي گويد. در سفارتخانه چنين کشوري را بايد گل گرفت و سفير آن را اخراج کرد.

    نيک نام

    * با توجه به خباثت انگليس در طول تاريخ عليه کشورمان و حمايت همه جانبه از تروريست ها و نقش سفارت اين کشور در فتنه هاي داخلي، لازم است سفارت اين کشور خبيث تا آدم شدن حاکمان بريتانيا بسته شود تا بلکه شرشان کمتر دامنگير کشور و ملت شود.

    شکيبا

    * عربستان مرتب عليه ايران توطئه مي کند. حجاج ايران را به قتل مي رساند، به دو جوان ايراني در فرودگاه جده تعرض مي کنند. اخيراً هم توسط عوامل مزدور خود در اهواز 29 نفر از هم وطنان را به شهادت رسانده با اين همه جنايت ولي آقاي ظريف وزير خارجه کشورمان اين کشور را دوست و برادر خطاب مي کند. واقعاً دردآور است!

    صارمي از کرج

    * روزنامه زنجيره اي آرمان تيتر «جانم فداي ايران» يعني اسم رمز آشوب آفرينان روز قدس سال 88 را در صفحه اول خود چاپ کرده است. اين کارها به وضوح از همگامي برخي از رسانه هاي داخلي با ضد انقلاب و دشمن صهيونيستي خبر مي دهد.

    4419021
    * اين چندمين بار است که روباه پير با حمايت از گروه هاي تروريستي در کشورمان مرتکب جنايت و ترور مي شود. کي سفارت روباه پير براي هميشه تعطيل مي شود؟ چون با تعطيلي اين لانه ديرينه تفرقه افکني در ايران است که مردم به آرامش زندگي خواهند رسيد.

    لطفعلي خاني

    * پاسخ ايران به کشورهاي ذره بيني و مست پول و ثروت بايد چنان با اقتدار باشد که هيچ گاه فراموش نکنند که در برابر ايران قدرتمند نبايد سخني و عملي بيش از اندازه خود بر زبان جاري سازند و يا در هوس ترقه بازي باشند.

    24000916
    * آيا حادثه منا، رفتارهاي تروريستي در منطقه و ماجراجويي ها و اهانت هاي پي در پي سعودي ها دليل کافي بر لزوم سيلي خوردن اين رژيم عصر حجري نيست. اين سيلي بايد چنان محکم باشد که آل سعود در چند صباح باقي مانده از عمرش هرگز آن را فراموش نکند.

    80310919
    * آيا زمان آن نرسيده عربستان و متحدان ميکروسکوپي اش سيلي بخورند که ديگر هوس عمليات تروريستي در داخل کشورمان را نکنند؟

    آرين

    * موشک هاي ما پرقدرت تر، دقيق تر و نابودکننده تر از هميشه بساط اربابان تروريست ها را از منطقه برمي کند. استکبار و منافقين داخلي آرزوي مذاکره مسئولان جمهوري اسلامي با ارباب اين عناصر حقير را به گور خواهند برد. حادثه اهواز نظام را منسجم تر، قوي تر و مصمم تر خواهد کرد.

    46030919
    * گروه تروريستي که مسئوليت حمله تروريستي را پذيرفته مورد حمايت جبهه استکبار و کفتارهاي آنان در منطقه است، ديگر مدارا کردن با اين جنايتکاران جايز نيست.

    22980919
    * اي کاش آقاي رئيس جمهور در زمان بايسته به شعارهاي امروز خود يعني مقاومت و ايستادگي معتقد بودند و در برجام به آمريکايي ها امتيازهاي نقد نمي دادند و به وعده هاي نسيه دشمن دل خوش نمي کردند.

    احمدزاده از بازار تهران

    * خاطرات جان کري وزير خارجه سابق آمريکا نشان مي دهد دموکرات هاي آمريکا نيز برخلاف نظر دستگاه ديپلماسي کشورمان نه تنها به دنبال حل مشکلات ايران از طريق برجام نبودند بلکه هدف فشار بيشتر بر ايران را دنبال مي کردند.

    64060912
    * آقاي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي اگر به انتقادهاي خود عليه آمريکايي ها اعتقاد دارد پاسخ بدهد پس چرا کاري کرد که برجام در کمتر از 20 دقيقه در مجلس به تصويب برسد و سرنوشت اقتصاد و پيشرفت کشور به تمايل و عدم تمايل آمريکا بسته شود.

    48620912
    * کرباسچي عضو فعال کارگزاران از رئيس جمهور خواسته يا استعفا بدهد يا علت بن بست ها را بگويد. عرض مي کنيم چرا او سال گذشته اين حرف ها را نمي زد؟ نه خير. آقاي روحاني بايد در مسئوليت خود بماند و پاسخگو باشد.

    31040912
    * اميدوارم حادثه تروريستي اهواز عاملي در جهت خشکاندن فتنه در خوزستان و جمع آوري اسلحه از سطح جامعه و عشاير مختلف باشد. مهم تر اينکه ان شاءالله هما نگونه که سپاه و وزارت امور خارجه اعلام کردند، پاسخ قاطع و کوبنده اقدام اخير اين گروهک ها را با نواختن سيلي به صورت مسببان اصلي آن شاهد باشيم.

    31560935
    * دشمنان نظام اسلامي بدانند که اگر 25 انسان بي گناه را در اهواز شهيد کردند بايد منتظر پاسخي ده برابر کوبنده تر باشند.

    3250021
    * با ديدن صحنه هاي شهادت مظلومانه کودک 4 ساله، جانباز 75 درصد جنگ تحميلي و زنان و کودکان و سربازان و پاسداران پاکباز در جلوي چشمان پدر و مادرشان دلم خون شد. علي رغم اينکه به علت بي تدبيري دولت از کار بيکار شده ام ولي اينقدر که اين حادثه دلم را خون کرده بيکاري ام خون نکرده است! ولي مانده ام چرا دولتمردان باز هم با اشاره و کنايه از همسايه هاي جنوبي اظهار ناراحتي مي کنند گويا از يک کشور فزرتي حساب مي برند يا واهمه دارند که اسم آن را ببرند! انتظار ملت و خانواده اين عزيزان از دولتمردان اين است که با قاطعيت پاسخ ددمنشي آمريکا و عوامل منطقه اي اش در تسليح تروريست ها را بدهند و نيروهاي مسلح نيز سيلي محکمي بر گوش آل سعود و امارات بنوازند.

    علي الهيان- اصفهان

    * در نقشه جهان رژيم امارات را با ميکروسکوپ بايد پيدا کرد. وقتي سخنان مشاور احمق وليعهد اين کشور فکسني را خواندم، ديدم که صحبت او درباره حادثه تروريستي اهواز از دهان مجموع همه اماراتي ها بزرگتر است! به اين مگس ها مي گويم انتقام خون شهداي اهواز را چنان از شما و اربابانتان خواهيم گرفت که راه منزل خود را گم کنيد.

    وحيدي

    * جنايت حمله گرگ هاي سعودي صهيونيستي الاحوازيه، سند ديگري از جنايت ضد بشري گروهک هاي تروريستي مورد حمايت غرب در به خاک و خون کشاندن عرب و فارس در اهواز بود. سران خائن اين تروريست ها در اروپا در امنيت کامل و حمايت غربي ها نشسته و چند جوان خام و جاهل را روانه اجتماعات مردم مي کنند که چند ترقه اي درکنند! و به خيال خام خود نظام را با مشکل مواجه سازند! ولي اربابانشان به چه احمق هايي دل بسته اند!

    گروسي و فرخي

    * آقاي روحاني قبل از اعطاي سمتي جديد به آقاي سيف بايد منتظر نتيجه بررسي اتهامات او در قوه قضائيه که به ممنوع الخروج شدنش انجاميد، مي ماندند و با اين کار به قانون احترام مي گذاشتند.

    21310912
    * با توجه به جايگاه حساس آموزش و پرورش، دانشگاه، صدا و سيما و... در فرهنگ و جامعه، کارکنان اين مراکز بايد مطلع از تعاليم اسلامي و متخلق به اخلاق اسلامي و افراد باتزکيه اي باشند تا شاهد جامعه اي پويا، بافرهنگ و ايده آل باشيم و الا اگر کارکنان اين مراکز افراد وابسته، غربگرا، داراي ضعف اعتقادي و... باشند جامعه را به قهقرا خواهند برد.

    68070913 و 39490912

    * دهه اول محرم تمام شد دوباره قيمت ها با رشد نجومي مواجه شدند، چرا؟! دستگاه هاي مسئول نظارتي، بازرسي و... به چه کاري مشغولند؟!

    94380912