گفت و شنود شكسته نفسي !


دروغ نامه  کیهان 8 مهر  - 97
گفت و شنود 
شكسته نفسي !
گفت : چرا طرح شفافيت راي نمايندگان راي نياورد تا مردم از راي نمايندگانشان به مسائل مطرح شده در مجلس با خبر باشند و بدانند کداميک از آنها راي مثبت يا منفي و يا ممتنع داده اند؟
    گفتم : اي عوام! خب به اين علت راي نياورد که اکثر نمايندگان نمي خواهند مردم از راي آنها با خبر شوند!

    گفت : چرا ؟!

    گفتم : مثلا امروز يکي از لوايح ذلت بار و فاجعه آفرين FATF در دستور کار مجلس است و نمايندگاني که قرار است به اين سند ذلت بار راي مثبت بدهند، نمي خواهند مردم بدانند که چه فاجعه اي را به ملت تحميل کرده اند!

    گفت : اگر اين لايحه را به نفع کشور و مردم مي دانند و قرار است به آن راي بدهند، پس چرا از اينکه مردم از راي آنها با خبر شوند، وحشت دارند؟!

    گفتم : چه عرض کنم؟! يارو مي گفت؛ خدايا مرا عذاب کن !

    مرا نيامرز ! و ... گفتند؛ اين ديگر چه جور دعا کردن است ؟!
    گفت؛ دارم شکسته نفسي مي کنم !