مدیرمسئول سابق روزنامه ایران مجرم شناخته نشد

مدیرمسئول سابق روزنامه ایران مجرم شناخته نشد 8مهر-97
 ولی  گزارش شده پرونده مدیرمسئول «سایت انتخاب خبر» نیز به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی تشکیل شده بود که هیات منصفه در هر دو مورد متهم را مجرم دانست و مستحق تخفیف در مجازات نشناخت
تهران- ایرنا- هیات منصفه مطبوعات استان تهران، مدیرمسئول سابق «روزنامه ایران» را مجرم ندانست.
به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، جلسه رسیدگی به پرونده مدیران مسئول سایت‌های خبری «شهدای ایران» و «انتخاب خبر» و مدیرمسئول وقت «روزنامه ایران»، امروز (یکشنبه) هشتم مهر در شعبه دادگاه کیفری یک استان تهران و با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات برگزار شد.
بر اساس این گزارش، پرونده «کاوه اشتهاردی» مدیرمسئول وقت روزنامه ایران به اتهام انتشار نام، مشخصات و موقعیت اداری و اجتماعی افراد، فاش کردن مسائل محرمانه و استنکاف از اوامر قضایی با سوءاستفاده از موقعیت خود تشکیل شده بود که هیات منصفه مطبوعات، متهم را در عناوین اتهامی مطروحه در کیفرخواست، مجرم ندانست.
پرونده مدیرمسئول سایت خبری «شهدای ایران» نیز به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر و افترا تشکیل بود که در این مورد هم هیات منصفه، متهم را مجرم نشناخت.
پرونده مدیرمسئول «سایت انتخاب خبر» نیز به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی تشکیل شده بود که هیات منصفه در هر دو مورد متهم را مجرم دانست و مستحق تخفیف در مجازات نشناخت